Daarom wint hij ER 2015 niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:50 schreef DKUp het volgende:
Aaah joh, bij de laatste opdracht moet je waarschijnlijk zwemmen
quote:
beswel heel erg idd.quote:
Dat was de vorige keer ook, weet je nogquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
Denk eerder een gok dan een spoiler hoor.
Een spoiler van iets dat nog moet komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
Nou euh.... Wel lullig voor anderen die niet kijken hequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon een vraagteken toegevoegdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
beswel heel erg idd.
Karina doe er eens wat aan
Er zijn ook mensen die morgen kijken??quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een spoiler van iets dat nog moet komen.
Die waarschijnlijk waar is. Best klote als je uitzending terug wil kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een spoiler van iets dat nog moet komen.
Oh ja dat vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou euh.... Wel lullig voor anderen die niet kijken he
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vraagteken toegevoegdAL denk ik dat TS het niet weet hoor.
Wat 44 zegtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja is niet leuk als morgen nog moet kijken en je ziet deze tt
Ik weet het wel!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vraagteken toegevoegdAL denk ik dat TS het niet weet hoor.
Voel je niets vanquote:
Het is al aangepast, maarja tenminste nog één woord van mij erin.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Vorige keer werd er gejankt om mijn TT.
Grote kans dat dit ook wordt aangepast. Als je eerst in dit topic kijkt (of naar de TT) en erna de aflevering terugkijkt ben je ook gewoon dom maar ja.
Je kan het topic ook voorbij zien komen in de AT he...... zonder dat je kijkt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Grote kans dat dit ook wordt aangepast. Als je eerst in dit topic kijkt (of naar de TT) en erna de aflevering terugkijkt ben je ook gewoon dom maar ja.
hij doet niks, tsjaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef lars91 het volgende:
Jaap speelt het spel ook wel slecht zeg.
Als het gewoon voorbij komt in je MyAT?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Omdat WIDM! DUH!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom is wie is de mol zoveel leuker dan dit programma?
Dan zou je uit heel TV weg moeten blijven als je nog iets terug wil kijken. Dat je uit het topic blijft is logischquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Is veel te soft.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef lars91 het volgende:
Jaap speelt het spel ook wel slecht zeg.
je ziet de tt toch in myatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Omdat je als kijker ook deelneemt in het ontmaskeren van de mol.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom is wie is de mol zoveel leuker dan dit programma?
AT?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kan het topic ook voorbij zien komen in de AT he...... zonder dat je kijkt.
Ik denk er nooit aan dat het een spoiler isquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
told yaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is al aangepast, maarja tenminste nog één woord van mij erin.
Actieve topics, waar een reeks zelfs nog in My Active topics terecht komt ook.quote:
TT's in VBL zitten vol met spoilersquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk er nooit aan dat het een spoiler isOmdat mij persoonlijk spoiler geen reet uitmaken
Maar goed dat er even op wordt gewezen.
2 woorden zelfs.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is al aangepast, maarja tenminste nog één woord van mij erin.
Daar kijk ik nooitquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Actieve topics, waar een reeks zelfs nog in My Active topics terecht komt ook.
Das VBL.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
TT's in VBL zitten vol met spoilers
Ja dat is zo. Maar in TV is er een afspraak het niet te doen. In VBL volgens mij niet echt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
TT's in VBL zitten vol met spoilers
Het blijft natuurlijkraar dat elk subforum zijn eigen policy heeft.quote:
ik wel, eigenlijk standaard, dus ja als ik vanavond niet zou kijken en dan de lijst zie dan weet ik al wie weg is...quote:
faggitquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef ato het volgende:
Jammer kan ik niet kijken naar dat mooie lijfvan hem :-(
Nee. Gewoon tactisch de meest logische keuze.quote:
Anna kan als enige ook niet, niet op Jaap stemmen. Dan wordt zij afgemaakt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Onverdiend, alhoewel hij het zelf heeft verneukt door niet beter in de groep te liggen. En zelfs Anna stemde op Jaap.
kusje dr op?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef ato het volgende:
Jammer kan ik niet kijken naar dat mooie lijfvan hem :-(
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:56 schreef bombmannl het volgende:
Moest wel ff denken aan dat ouderenmishandelingspotje, dat zo'n opa met een gebroken miniatuurschip staat.
Ja, behalve als de volgende proef weer met zwemmen is...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Gewoon tactisch de meest logische keuze.
Als ik Anna was, had ik wel gezien dat het tussen Jaap en Danny zou gaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Anna kan als enige ook niet, niet op Jaap stemmen. Dan wordt zij afgemaakt.
Dat schip heeft die vent gewoon zelf naar zn dochter gegooid.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:56 schreef bombmannl het volgende:
Ik erger me nu wel aan Jaap, die houding van ideale schoonzoon:w
Moest wel ff denken aan dat ouderenmishandelingspotje, dat zo'n opa met een gebroken miniatuurschip staat.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat schip heeft die vent gewoon zelf naar zn dochter gegooid.
En dan een beetje onschuldig doen voor de buurvrouw.
Kan het nooit redden. Maar is wel gunstig om die walgelijke Tim en Sander eruit te werken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:00 schreef zoem het volgende:
Danny is mij veel te fanatiek met complotten bezig.
Dat deed Ryanne al tochquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:02 schreef computergirl het volgende:
Zou het handig zijn als zijn team Danny even zwemles geeft?
Dat zat ik ook te denken, maar eigenlijk juist ook niet. Want als er straks na de samensmelting een zwemproef is hebben ze zichzelf daarmee in de voet geschoten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:02 schreef computergirl het volgende:
Zou het handig zijn als zijn team Danny even zwemles geeft?
Ik vind Sander erger dan Tim tbh. Denk dat Tim nog wel goed mengbaar is met de anderen, Sander minder.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:02 schreef lars91 het volgende:
Danny mag wel nog even blijven om Tim te lozen straks
Maar tot die tijd is het een enorm zwak punt op een eiland (quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, maar eigenlijk juist ook niet. Want als er straks na de samensmelting een zwemproef is hebben ze zichzelf daarmee in de voet geschoten.
Sja, maar dan is het natuurlijk alleen maar makkelijker om Danny eruit te stemmen, ben je daar vanaf en maakt zo'n eilandraad dan niet zo veel uit omdat jij erin blijft en Danny nietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar tot die tijd is het een enorm zwak punt op een eiland () en kan hele groep steeds in eliminatíe komen
Ja ik vind 'm ook wel oké. Denk dat hij vooral geheuld heeft met de verkeerden, het groepje onsympathiekelingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is er precies mis met Tim? Hij is een beetje saai, maar verder
Zat tof te doen met z'n bewegingen toen ze de vorige proef wonnen, voor de rest lijkt het me gewoon een achterbaks mannetje. Net als SandOr met de rijst en meel van Teske... soms schemert het een beetje door. Verder wel grappig om te zien dat team geel een beetje uitgewoond bij elkaar zit wegens te weinig eten en het bij team rood een gezellige strandvakantie is. En dan Klaas die er nog wat van probeert te maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is er precies mis met Tim? Hij is een beetje saai, maar verder
Ik hoop zo dat ze drie keer achter elkaar winnen, ben heel benieuwd wie er dan uitgaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:10 schreef Coritchando het volgende:
jammer dat team arrogant constant wint
die had ik wel die complete proef willen zien doen, dan waren ze nu nog bezig volgens mijquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:03 schreef Oliver23 het volgende:
En Marian Mudder die er nog steeds inzit
Die heeft 1 proef moeten doen en nu tot de samensmelting niets meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:03 schreef Oliver23 het volgende:
En Marian Mudder die er nog steeds inzit
Straks is ze helemaal trosts "ik heb de samensmelting gehaald.".quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die heeft 1 proef moeten doen en nu tot de samensmelting niets meer.
Ach Fajah kwam ook een heel eind nadat ze weggestuurd werd. En Tanja Dexters won zelfs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Straks is ze helemaal trosts "ik heb de samensmelting gehaald.".
Vraag alleen niet hoe.
Tanja weet ik niet meer, is al paar jaar terug. Maar Fajah heeft er hard voor moeten werken en veel proeven gewonnen, Marian heeft nog niks uitgevoerd en rolt toevallig de samensmelting in. Tenzij geel een keer verliest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:41 schreef Nober het volgende:
Jaap weg stemmen maakt je niet sterker, of at hij meer dan een Sharon of Danny?
[..]
Ach Fajah kwam ook een heel eind nadat ze weggestuurd werd. En Tanja Dexters won zelfs.
Tanja en Fajah hadden echt wel wat meer inzet al was het bij Tanja wel op toen ze weer bij de groep kwam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:41 schreef Nober het volgende:
Jaap weg stemmen maakt je niet sterker, of at hij meer dan een Sharon of Danny?
[..]
Ach Fajah kwam ook een heel eind nadat ze weggestuurd werd. En Tanja Dexters won zelfs.
Wel jammer ja, had veel liever Tim en Marian weg gezienquote:
Die heb ik begin dit jaar gekeken toen er iedere week een Nederlandse film op NPO3 werd uitgezonden een maand lang en nu ik haar in ER zie besef ik pas dat ze in de film eigenlijk gewoon zichzelf speeldequote:Op zondag 11 oktober 2015 16:37 schreef Chai het volgende:
http://www.npo.nl/dames-4/10-10-2015/VARA_101376837
In deze film speelt Ryanne.
Ik ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die heb ik begin dit jaar gekeken toen er iedere week een Nederlandse film op NPO3 werd uitgezonden een maand lang en nu ik haar in ER zie besef ik pas dat ze in de film eigenlijk gewoon zichzelf speelde
checkquote:
Ik heb ook mijn goede kantenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Tanja heeft in ieder geval behoorlijk afgezien in de grot in haar eentje. Die heeft meer gedaan in 1 dag dan Marian de hele expeditie tot nu toe...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Tanja weet ik niet meer, is al paar jaar terug. Maar Fajah heeft er hard voor moeten werken en veel proeven gewonnen, Marian heeft nog niks uitgevoerd en rolt toevallig de samensmelting in. Tenzij geel een keer verliest.
Ja, ik weet het weer. Dat seizoen in die grot, mensen gingen vrijwillig naar huis en eentje brak z'n been ofzo. mooie afleveringen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:41 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Tanja heeft in ieder geval behoorlijk afgezien in de grot in haar eentje. Die heeft meer gedaan in 1 dag dan Marian de hele expeditie tot nu toe...
Sipke-Jan inderdaad, die brak zijn enkel en speelde het toen pijnlijk slecht na voor de camera (enter: shaky cam)quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, ik weet het weer. Dat seizoen in die grot, mensen gingen vrijwillig naar huis en eentje brak z'n been ofzo. mooie afleveringen.
Was een leuk seizoen, alleen jammer van dat poker kliekje.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:23 schreef Xurk het volgende:
[..]
Sipke-Jan inderdaad, die brak zijn enkel en speelde het toen pijnlijk slecht na voor de camera (enter: shaky cam)En later gaf er inderdaad een model op (volgens mij Sylvia Geersens).
Fajah verdiende haar plek ook aangezien zij heel lang in de mangrove heeft moeten verblijven en keer op keer de proef tegen de afvallers won. Ook al had ze een voordeel omdat zij de proef iedere keer hetzelfde was.
Daarom zijn oude tv beelden ook altijd zwart/wit. De acteurs zijn inmiddels overleden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat grijze kleurtje. Alsof ze overleden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:38 schreef Dobbs het volgende:
Ik vind Marian zo ontzettend creepy, ze doet me echt aan Gary Oldman's Dracula denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Oej, lastige idd. Normaal kijk ik ER vrijdag op internet, maar had eindelijk tijd vanavond...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Twijfel nog of ik vanavond al kijk. Wil eigenlijk Streetlab zien winnen bij de televizierring.
Ja idd, dat vind ik wel vrij triest. Het programma ER is nou juist de laatste jaren flink achteruit gegaan, vroeger was het veel harder en dus leuker. Nu pamperen ze veel te veelquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
ER zal de televizier-ring wel winnen, ze zullen tijdens het programma wel flink reclame maken dat er gestemd mag worden. Zo won VI de televiezier-ring een paar jaar terug ook.
Ik denk dat zelfs dat niet genoeg zal zijn om Johnny te verslaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
ER zal de televizier-ring wel winnen, ze zullen tijdens het programma wel flink reclame maken dat er gestemd mag worden. Zo won VI de televiezier-ring een paar jaar terug ook.
Streetlab wint gewoon!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs dat niet genoeg zal zijn om Johnny te verslaan.
Dat deed The Voice toen ook op RTL4. En die hadden die dag veel meer kijkers dan VI.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
Vermaak voor tijdens de reclame.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:21 schreef 44rdbei het volgende:
Die ring boeit me niks. Vanavond lekker ER kijken
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:21 schreef 44rdbei het volgende:
Precies, daarna South Park op CC vanaf 22:00quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:21 schreef 44rdbei het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:21 schreef 44rdbei het volgende:
ER is dit jaar weer flink achteruitgegaan, hoop dat andere kijkers dat ook vinden en ze er niet voor beloond gaan worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
Inderdaad, die chef kok kan letterlijk geen omelet maken en laat alles verbranden.quote:
Ik vind dit jaar beter dan vorig jaar of dat jaar met Fatima. Het is nog steeds een stuk minder dan vroegerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
ER is dit jaar weer flink achteruitgegaan, hoop dat andere kijkers dat ook vinden en ze er niet voor beloond gaan worden.
Vorig jaar met Ferry Doedens was zo grappigquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar beter dan vorig jaar of dat jaar met Fatima. Het is nog steeds een stuk minder dan vroeger
Hij is echt niet grappig. Wat een gaylord.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vorig jaar met Ferry Doedens was zo grappig
RTquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij is echt niet grappig. Wat een gaylord.
Dat laatste klopt. Ik vond hem wel grappig. En Mr. Polska ook!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij is echt niet grappig. Wat een gaylord.
Ik ben meer team Danny dan team Tim eigenlijk. Maar Danny gaat er zowiezo wel snel uit na de samensmelting.quote:
Te trots om emoties te laten zienquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom worden er zo weinig mensen boos bij het wegstemmen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:35 schreef Momo... het volgende:
Dan had je voor Robinson maar paar kg aan moeten komen.
Ik ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben meer team Danny dan team Tim eigenlijk. Maar Danny gaat er zowiezo wel snel uit na de samensmelting.
Kim + Amara + iemand inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:35 schreef Sked het volgende:
Als Kamp Danny de proef vandaag niet wint is de finale al bekend helaas
Die nemen gewoon een slappeling mee in hun plannetje na de samensmelting als ze slim zijn. Sandra ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kim + Amara + iemand inderdaad.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ze heeft ook yoga oefeningen gedaan.
dat vroeg ik me ook af idd, met de vorige proef uitgegleden ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft TIm gedaan met z'n voet?
Denk dat de roden te loyaal zijn aan elkaar en dat ze dat vrezen inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Die nemen gewoon een slappeling mee in hun plannetje na de samensmelting als ze slim zijn. Sandra ofzo.
Een paar keer gevallen met die balk proef denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft TIm gedaan met z'n voet?
Da's wel gunstig voor rood.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een paar keer gevallen met die balk proef denk ik.
Zal je zien dat ze bij Blauw twee mensen minder mogen gebruiken nu ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel gunstig voor rood.
Ja, Tim en Marian.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze bij Blauw twee mensen minder mogen gebruiken nu ofzo
Blauwquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze bij Blauw twee mensen minder mogen gebruiken nu ofzo
Hoe gaat dat dan in een achtbaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik word altijd misselijk van schommelen
Ook een beetje misselijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan in een achtbaan?
Mwah, moet effe wachten voor de spelspanning, maar die brengt ook weinig inderdaad.quote:
Het wordt tijd voor twee proeven per afleveringquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:41 schreef Nizno het volgende:
ze hebben tijd te veel in de uitzending. Steeds dat gebabbel.
Mee eenschquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor twee proeven per aflevering
Hadden ze het vorige editie over geloof ik jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, gebrek aan voedsel zorgt ook voor gebrek aan libido
Ze heeft wel een mooi gezichtje vind ik. Maar vind dreads ook niet zo nee.quote:
Nicolette en die gozer sws.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Brengen ze toch niet in beeld, net als bij geraldien en Gayza.
had ik niet eens gezien. valt mooi weg tegen de lichte achtergrond.quote:
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Wist je dat Nicolette weleens haar hele gezin heeft meegebracht tijdens opnames?
Ik vind het wel begrijpelijk trouwens, zij zit voor meerdere programma's elk jaar een paar maanden aan de andere kant van de wereld en dat terwijl ze kleine kinderen heeft.quote:
hij hoeft niet mee te doen toch?quote:
quote:
ja maar dan vind ik het niet kut voor hem. Eigen schuld.quote:
Je weet toch niet of hij vrijwillig of gedwongen mee doet?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja maar dan vind ik het niet kut voor hem. Eigen schuld.
Ja, Timquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja maar dan vind ik het niet kut voor hem. Eigen schuld.
euh hoe zouden ze hem hebben kunnen dwingen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Je weet toch niet of hij vrijwillig of gedwongen mee doet?
Bij mij ook, ga ik buiten wel voetballen met Wesley. Kan zij gaan koken ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:49 schreef Sked het volgende:
Bluf is kut.
Alhoewel Yolanthe wel bij mij mag langskomen
Misschien mag het andere team wel kiezen wie er niet mee doet en zagen ze dat Tim last heeft van zijn voetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh hoe zouden ze hem hebben kunnen dwingen dan?
Kooijmans! Waar heeft die gespeeld!!?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:48 schreef Rickertman96 het volgende:
OMG YOLANTHE GAAT VREEMD WEET WELSEY HIER VAN
mwa week nie..... mocht dat zo zijn oke dan is het een kutopdracht voor hem. Pech gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien mag het andere team wel kiezen wie er niet mee doet en zagen ze dat Tim last heeft van zijn voet
Die heeft naakt voor Bea gespeeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kooijmans! Waar heeft die gespeeld!!?
Plottwist: er is geen samensmeltingquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:51 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop dat het na de samensmelting nog wat wordt, tot zo ver lijkt het kansloos te worden.
Allemaal Blatter.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kooijmans! Waar heeft die gespeeld!!?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die heeft naakt voor Bea gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |