Daarom wint hij ER 2015 niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:50 schreef DKUp het volgende:
Aaah joh, bij de laatste opdracht moet je waarschijnlijk zwemmen
quote:
beswel heel erg idd.quote:
Dat was de vorige keer ook, weet je nogquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
Denk eerder een gok dan een spoiler hoor.
Een spoiler van iets dat nog moet komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
Nou euh.... Wel lullig voor anderen die niet kijken hequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon een vraagteken toegevoegdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
beswel heel erg idd.
Karina doe er eens wat aan
Er zijn ook mensen die morgen kijken??quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een spoiler van iets dat nog moet komen.
Die waarschijnlijk waar is. Best klote als je uitzending terug wil kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een spoiler van iets dat nog moet komen.
Oh ja dat vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou euh.... Wel lullig voor anderen die niet kijken he
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vraagteken toegevoegdAL denk ik dat TS het niet weet hoor.
Wat 44 zegtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja is niet leuk als morgen nog moet kijken en je ziet deze tt
Ik weet het wel!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vraagteken toegevoegdAL denk ik dat TS het niet weet hoor.
Voel je niets vanquote:
Het is al aangepast, maarja tenminste nog één woord van mij erin.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Vorige keer werd er gejankt om mijn TT.
Grote kans dat dit ook wordt aangepast. Als je eerst in dit topic kijkt (of naar de TT) en erna de aflevering terugkijkt ben je ook gewoon dom maar ja.
Je kan het topic ook voorbij zien komen in de AT he...... zonder dat je kijkt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Grote kans dat dit ook wordt aangepast. Als je eerst in dit topic kijkt (of naar de TT) en erna de aflevering terugkijkt ben je ook gewoon dom maar ja.
hij doet niks, tsjaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef lars91 het volgende:
Jaap speelt het spel ook wel slecht zeg.
Als het gewoon voorbij komt in je MyAT?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Omdat WIDM! DUH!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom is wie is de mol zoveel leuker dan dit programma?
Dan zou je uit heel TV weg moeten blijven als je nog iets terug wil kijken. Dat je uit het topic blijft is logischquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Is veel te soft.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef lars91 het volgende:
Jaap speelt het spel ook wel slecht zeg.
je ziet de tt toch in myatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Omdat je als kijker ook deelneemt in het ontmaskeren van de mol.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom is wie is de mol zoveel leuker dan dit programma?
AT?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kan het topic ook voorbij zien komen in de AT he...... zonder dat je kijkt.
Ik denk er nooit aan dat het een spoiler isquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
told yaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is al aangepast, maarja tenminste nog één woord van mij erin.
Actieve topics, waar een reeks zelfs nog in My Active topics terecht komt ook.quote:
TT's in VBL zitten vol met spoilersquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk er nooit aan dat het een spoiler isOmdat mij persoonlijk spoiler geen reet uitmaken
Maar goed dat er even op wordt gewezen.
2 woorden zelfs.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is al aangepast, maarja tenminste nog één woord van mij erin.
Daar kijk ik nooitquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Actieve topics, waar een reeks zelfs nog in My Active topics terecht komt ook.
Das VBL.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
TT's in VBL zitten vol met spoilers
Ja dat is zo. Maar in TV is er een afspraak het niet te doen. In VBL volgens mij niet echt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
TT's in VBL zitten vol met spoilers
Het blijft natuurlijkraar dat elk subforum zijn eigen policy heeft.quote:
ik wel, eigenlijk standaard, dus ja als ik vanavond niet zou kijken en dan de lijst zie dan weet ik al wie weg is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |