SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
quote:
Maar morgen is ie weer terug?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu moet ik morgen weer bellen want de persoon die me vandaag had kunnen helpen was op vakantie.
Nee, dan zit er weer iemand anders die me wel kan helpen. Ik snap het niet meer. Er moet toch elke dag iemand zitten van het managementsecretariaat lijkt me?quote:
Ja, dat moet ook maar bij de GGZ hebben ze zo ongeveer alles kapot moeten bezuinigenquote:Op woensdag 30 september 2015 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan zit er weer iemand anders die me wel kan helpen. Ik snap het niet meer. Er moet toch elke dag iemand zitten van het managementsecretariaat lijkt me?
Het is een kwestie van iets opzoeken op een computer. Ik snap niet waarom niemand dat momenteel niet zou kunnen. Maar ja. Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook maar bij de GGZ hebben ze zo ongeveer alles kapot moeten bezuinigen
Smooth as fuck.quote:
Omdat dat soort instanties goed gesloten zijn en werknemers niet zomaar overal bij kunnenquote:Op woensdag 30 september 2015 09:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een kwestie van iets opzoeken op een computer. Ik snap niet waarom niemand dat momenteel niet zou kunnen. Maar ja. Morgen weer een dag.
Hey IFMquote:
Ik doe expres niks met d'rquote:Op woensdag 30 september 2015 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
allemaal achter ifim aan zitten
Niet weten dat ik d'r allang gehosseld heb
Hey Montellyquote:
Wowowowoowquote:
ifim is niet zo slimquote:Op woensdag 30 september 2015 10:20 schreef Sked het volgende:
[..]
richolio probeert je al dagenlang te hosselen
blijf vooral dat soort complimentjes geven, dan stapt ze wel overquote:Op woensdag 30 september 2015 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim is niet zo slim
en druk met mij
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Neggingquote:Op woensdag 30 september 2015 10:21 schreef Sked het volgende:
[..]
blijf vooral dat soort complimentjes geven, dan stapt ze wel over
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Negging
get on my level
Wowowowowow NEXTquote:Op woensdag 30 september 2015 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim is niet zo slim
en druk met mij
Dat lieg je, je komt wel terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lieg je, je komt wel terugJe kunt bij mijn naam niet zo'n leuk grapje maken. EvavrouwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Mijn naam betekent wijn in het hongaarsquote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je kunt bij mijn naam niet zo'n leuk grapje maken. Evavrouws
Gelukkig worden jongens niet verleid door een leuke naam, maar door een leuk meisjequote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je kunt bij mijn naam niet zo'n leuk grapje maken. Evavrouws
Die zet ik in het lijstje van dingen die mijn naam kunnen betekenen.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Plak er een u aan en het betekent "buis" in het turks huehuehue
Mijn naam betekent niksquote:Op woensdag 30 september 2015 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn naam betekent wijn in het hongaars
Was leuk op sziget
wel "de leven gevende" uit het hebreeuws.quote:
Jij bent dan ook wel 'n knuffelbeertjequote:Op woensdag 30 september 2015 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel "de leven gevende" uit het hebreeuws.
Bor betekent beer in germaans
Tell your friendsquote:Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel 'n knuffelbeertje
Voorkeur voor de vrouwen, maar ben niet vies van een complimentje dus eigenlijk gewoon iedereenquote:
Ik ga aan de slagquote:Op woensdag 30 september 2015 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voorkeur voor de vrouwen, maar ben niet vies van een complimentje dus eigenlijk gewoon iedereen
Beertje van mequote:Op woensdag 30 september 2015 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel "de leven gevende" uit het hebreeuws.
Bor betekent beer in germaans
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim is niet zo slim
en druk met mij
Ik ben helemaal niet jaloers.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Rich is jaloers, Ifim. Gun die arme kerel ook eens wat aandacht
Rich heeft geen redenen om jaloers te zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Rich is jaloers, Ifim. Gun die arme kerel ook eens wat aandacht
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Rich heeft geen redenen om jaloers te zijn![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Rich heeft geen redenen om jaloers te zijn![]()
![]()
Van mij welquote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef Kauai het volgende:
Waarom krijg ik geen aandacht van Ifim, wat een discriminatie
Jij bent de enige met wie ik geDMt heb hier, en over MN problemen heb geluldquote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef Kauai het volgende:
Waarom krijg ik geen aandacht van Ifim, wat een discriminatie
Awquote:Op woensdag 30 september 2015 10:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jij bent de enige met wie ik geDMt heb hier, en over MN problemen heb geluld
En opso
What happens in dm, stays in dm.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jij bent de enige met wie ik geDMt heb hier, en over MN problemen heb geluld
En opso
Je moet maar een pik hebben daar en de chicks komen op je af hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens mee naar de oceans
maar daar zijn er genoeg van, waarom zouden ze de mijne willen hebbenquote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet maar een pik hebben daar en de chicks komen op je af hoor
Nieuw vlees in de kuipquote:Op woensdag 30 september 2015 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar daar zijn er genoeg van, waarom zouden ze de mijne willen hebben
dan neem ik het accent van ifim wel, kom ik erg exotisch overquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef Sked het volgende:
[..]
heel goed, want ik heb heerlijk geslapen
met jou?
Dikke afknapper bij manquote:Op woensdag 30 september 2015 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan neem ik het accent van ifim wel, kom ik erg exotisch over
Ik vond toetsweken altijd wel relaxtquote:Op woensdag 30 september 2015 11:00 schreef Kauai het volgende:
[..]![]()
Ja gaat wel, zometeen beginnen met voorbereiden voor mn toetsweek. Besefte me gister dat die al bijna is
*noted*quote:
Deze toetsweek is wel stressen vind ikquote:Op woensdag 30 september 2015 11:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond toetsweken altijd wel relaxt
Eerste toetsweek van het jaar herkansing inzetten is niet aan te radenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Deze toetsweek is wel stressen vind ik
Moet zorgen dat ik geen herkansing hoef in te zetten
Ja ik heb 2 herkansingen voor over een periode van 4 toetswekenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerste van het jaar herkansing inzetten is niet aan te raden
Dan zou het helemaal zonde zijn als je er meteen eentje kwijt bentquote:Op woensdag 30 september 2015 11:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 herkansingen voor over een periode van 4 toetsweken
Ik had studie gisteravond en pas om 11/ half 12 thuisquote:
Bijslaapmomentje dusquote:Op woensdag 30 september 2015 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had studie gisteravond en pas om 11/ half 12 thuis
En vandaag was de eerste dag van de week dat er niet sochtends op mijn deur werd geklopt omdat ze bezig moesten met mijn raam. Ja nu nog steedsGeen idee wat ze allemaal doen
Het zijn ook echt beunhazen volgens mijquote:
Die proberen de opdrachtgever gewoon 'n paar euro aan te naaien hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn ook echt beunhazen volgens mij
Ze hebben 2 ochtenden nodig gehad om mijn raam te plamuren.
Nu ben ik echt een henkie wat betreft werkelijkwaar alles wat met techniek te maken heeft maar dat lukt mij volgens mij nog wel in 1 ochtend
Dat kan denk ik ook wek ja. Ze hadden het ook over sushi bestellen op de binnenplaats op naam van die gastquote:Op woensdag 30 september 2015 11:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Die proberen de opdrachtgever gewoon 'n paar euro aan te naaien hoor
Dan weet je wel genoegquote:Op woensdag 30 september 2015 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan denk ik ook wek ja. Ze hadden het ook over sushi bestellen op de binnenplaats op naam van die gast![]()
Waarschijnlijk wel deels eigen schuld van die opdrachtgever, die heeft natuurlijk gedacht dat 'ie voor het goedkoopste ging.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan denk ik ook wek ja. Ze hadden het ook over sushi bestellen op de binnenplaats op naam van die gast![]()
Precies. Dat elektronische apparaatje waar ik m`n raam open en dicht mee kan doen is nu alweer kapot trouwensquote:Op woensdag 30 september 2015 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel deels eigen schuld van die opdrachtgever, die heeft natuurlijk gedacht dat 'ie voor het goedkoopste ging.
Wat een moeilijk gedoe over iets als een raam.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Dat elektronische apparaatje waar ik m`n raam open en dicht mee kan doen is nu alweer kapot trouwensOf de batterijen zijn leeg, kan ook. Merk je dan ook om half 12 als je raam openstaat en het waait als een gek
Inderdaad. De rest heeft gewoon een normaal raam die je van ONDER (niet van 3 hoog) open kan doen en helemaal uit kan slaan. Waarom doe je dat niet bij elke studie in het pand.Ik zie ze ook nooit bij iemand anders bezig trouwensquote:Op woensdag 30 september 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een moeilijk gedoe over iets als een raam.
Apart ja. Nou ja, de volgende keer dat je een woning uitzoekt eerst naar de ramen kijken.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. De rest heeft gewoon een normaal raam die je van ONDER (niet van 3 hoog) open kan doen en helemaal uit kan slaan. Waarom doe je dat niet bij elke studie in het pand.Ik zie ze ook nooit bij iemand anders bezig trouwens
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart ja. Nou ja, de volgende keer dat je een woning uitzoekt eerst naar de ramen kijken.
Oh dat raam is al gefixed hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Wel beter dat je straks weer een goed werkende raam hebt fok-it
Matig. Dat onderzoeksrapport wat ik aangevraagd heb bij de GGZ was er nog steeds niet, had ook helemaal niets meer gehoord. Dus weer gebeld. Werd een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Moest weer een ander nummer bellen, die waren verbaasd en wilden me al weer bijna terug sturen. Maar uiteindelijk zou ik dan iemand te spreken krijgen die er naar zou kunnen kijken. Na vijf minuten wachten was de conclusie dat die persoon op vakantie was en dat er morgen iemand aanwezig was om te helpen.quote:
Nee joh, kan best. Je kan het ook buiten de koelkast zetten, dat gaat sneller.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Even ander vraagje: Ik ben mijn maaltijd die ik vanavond zou opwarmen gistervergeten uit de vriezer te halenZou ik het vanavond nog kunnen opwarmen als ik het nu alsnog uit de vriezer in de koelkast gooi of is dat te kortdag?
Maar buiten de koelkast lijkt het me niet echt heel lekker worden. Nja ik probeer wel in de koelkast. +quote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, kan best. Je kan het ook buiten de koelkast zetten, dat gaat sneller.
Dat maakt echt geen fuck uit.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar buiten de koelkast lijkt het me niet echt heel lekker worden. Nja ik probeer wel in de koelkast. +
Lekker danquote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Matig. Dat onderzoeksrapport wat ik aangevraagd heb bij de GGZ was er nog steeds niet, had ook helemaal niets meer gehoord. Dus weer gebeld. Werd een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Moest weer een ander nummer bellen, die waren verbaasd en wilden me al weer bijna terug sturen. Maar uiteindelijk zou ik dan iemand te spreken krijgen die er naar zou kunnen kijken. Na vijf minuten wachten was de conclusie dat die persoon op vakantie was en dat er morgen iemand aanwezig was om te helpen.
Daarnet naar de huisarts geweest om een verwijzing te krijgen voor verder onderzoek. Die wilde dat ik eerst contact opnam met mijn psycholoog, want die moest hem een brief sturen met haar bevindingen etc. Maar de psycholoog wacht nog steeds op dat onderzoeksrapport, want zonder dat rapport kon zij eigenlijk niet verder met de behandeling. Nu is het wel zo dat de huisarts mij gaat helpen om dat rapport zo snel mogelijk te krijgen, maar het hangt dus allemaal daar vanaf. Echt frustrerend.
Kan wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Even ander vraagje: Ik ben mijn maaltijd die ik vanavond zou opwarmen gistervergeten uit de vriezer te halenZou ik het vanavond nog kunnen opwarmen als ik het nu alsnog uit de vriezer in de koelkast gooi of is dat te kortdag?
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt niet altijd door en door warm als het nog bevroren is. De buitenkant wordt dan wel heet en gaart snel, maar de binnenkant blijft vaak koud.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$
Of zeg ik nu iets doms?
Het is een maaltijd die al gekookt is. Dus die gaat gewoon in de magnetronquote:Op woensdag 30 september 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$
Of zeg ik nu iets doms?
Als je het vuur te hard zet wel. Maar kwartiertje laten opwarmen op heel laag vuur ontdooid het toch veel meer dan buiten de koelkast zetten?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd door en door warm als het nog bevroren is. De buitenkant wordt dan wel heet en gaart snel, maar de binnenkant blijft vaak koud.
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een maaltijd die al gekookt is. Dus die gaat gewoon in de magnetron
Dit.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.
Op het kleinste vuurtje op de laagste stand gaat het op een gegeven moment ook wel hard. Bij mij in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het vuur te hard zet wel. Maar kwartiertje laten opwarmen op heel laag vuur ontdooid het toch veel meer dan buiten de koelkast zetten?
Hmmquote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.
Ruilen?quote:
Ik heb er maar weinig ervaring mee, ik vries maaltijden niet in.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het kleinste vuurtje op de laagste stand gaat het op een gegeven moment ook wel hard. Bij mij in ieder geval.
Ik mis elektrische kookplaten.
Maar goed, ik vind het gewoon prettig om het een paar uur van tevoren uit de diepvries te halen.
Wat doe je jezelf aanquote:Op woensdag 30 september 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eet nu al 3 dagen koud uit een pan
Ik vind koude pizza al echt niet lekker, laat staan rijst of vlees of koude aardappelsquote:Op woensdag 30 september 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het koud gewoon niet minder lekker
Iew. Dat vind ik smerig. :$quote:Op woensdag 30 september 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig ervaring mee, ik vries maaltijden niet in.
Eet nu al 3 dagen koud uit een pan die gewoon op het aanrecht staat met folie eroverheen.
Inductie ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat is niet wat ik bedoel. Mijn ouders hadden zoiets:
[ afbeelding ]
Inductie eigenlijk. Hoewel dat ook met elektriciteit gaat volgens mij?
Met een touchscreen.
Dat kan ik me bij pasta nog voorstellen, maar bij andere dingenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het koud gewoon niet minder lekker
Werkt precies hetzelfde, ziet er alleen iets luxer uit.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat is niet wat ik bedoel. Mijn ouders hadden zoiets:
[ afbeelding ]
Inductie eigenlijk. Hoewel dat ook met elektriciteit gaat volgens mij?
Met een touchscreen.
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.quote:
Zou goed kunnen, maar dat van Fokkie was niks.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werkt precies hetzelfde, ziet er alleen iets luxer uit.
Haha, ik eet echt alles koud de tweede dag.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind koude pizza al echt niet lekker, laat staan rijst of vlees of koude aardappels
Het liefst gewoon gas denk ik. Maar over paar maandjes ga ik m`n keuken toch uitbreiden denk ik. Stel dat ik hier toch nog paar jaar woon zal ik fatsoenlijke kookplaat moeten hebben en dat hebik nu niet. Ik kan niet nog een paar jaar als een pauper etenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.
Mijn ouders hadden dat ook. Vind gas toch prettiger, doet wat meer instinctief wat je verwacht.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.
Twee pitjes/plaatjes hebben is niks nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het liefst gewoon gas denk ik. Maar over paar maandjes ga ik m`n keuken toch uitbreiden denk ik. Stel dat ik hier toch nog paar jaar woon zal ik fatsoenlijke kookplaat moeten hebben en dat hebik nu niet. Ik kan niet nog een paar jaar als een pauper eten:D
Mijn moeder vindt gas achteraf ook prettiger. Maar ik denk dat ik zelf liever inductie heb, al zou het geen dringende eis of zo zijn. Koken op gas is verder wel prima.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden dat ook. Vind gas toch prettiger, doet wat meer instinctief wat je verwacht.
Maar heb geen gasaansluiting hier.
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus nietquote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee pitjes/plaatjes hebben is niks nee.![]()
En een oventje is ook altijd goed.
Nou ja, ik heb regelmatig toch drie pannen op het vuur.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus niet![]()
Dus even kijken naar iets goedkoops over tijdje
Marktplaats kun je best goede dingen vinden.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus niet![]()
Dus even kijken naar iets goedkoops over tijdje
I knowquote:Op woensdag 30 september 2015 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Marktplaats kun je best goede dingen vinden.
Wat was het probleem?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was vandaag niet echt aardig tegen meisje waar ik een opdracht mee maak. Vind het zo moeilijk om 10 weken vriendelijk te blijven voor zo'n project. :$
Ik vond dat ze te weinig initiatief nam. :$quote:
Herkenbaar. Beide kanten meegemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat ze te weinig initiatief nam. :$
Maar waarschijnlijk is dat mijn eigen schuld omdat ik te dominant ben in groepswerk omdat ik vind dat ik alles zelf beter kan.
Het is redelijk treurig.
Samen moeten werken in dat soort projecten is gewoon bijna altijd een bron van ergernis en vrijwel nooit een voordeel.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Beide kanten meegemaakt.
Mwah. Ik heb ook echt een hele gezellige groep gehad. Nadeel is dan dat je soms meer lol hebt dan werkt, maar uiteindelijk was het resultaat ook heel goed en waren we allemaal vriendinnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Samen moeten werken in dat soort projecten is gewoon bijna altijd een bron van ergernis en vrijwel nooit een voordeel.
Ik hoef geen lol, ik wil gewoon iets beter resultaat dan wanneer ik alles in mijn eentje zou doen. :$quote:Op woensdag 30 september 2015 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb ook echt een hele gezellige groep gehad. Nadeel is dan dat je soms meer lol hebt dan werkt, maar uiteindelijk was het resultaat ook heel goed en waren we allemaal vriendinnen.
quote:
Zure slootquote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond live op TC zal ik mijn verdriet wegdrinken! KOMT DAT ZIEN
jij weet niet wat verdriet is?quote:
Dat was mijn punt niet, maar goed ...quote:Op woensdag 30 september 2015 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen lol, ik wil gewoon iets beter resultaat dan wanneer ik alles in mijn eentje zou doen. :$
Je hebt verdriet?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ifim op TC
Heel fok! meteen komen kijken
*aanwezig*quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ifim weet toch wel wat tc is :squote:
Nopequote:Op woensdag 30 september 2015 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim weet toch wel wat tc is :s
Wat dan wel, dat ik genoegen moet nemen en vrienden moet maken en het dan misschien wel beter gaat?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet, maar goed ...
Je zei dat het vrijwel nooit een voordeel is. Dat is niet waar. Een goede band met je groepsgenoten kan daar bij helpen. Ik zeg niet dat je constant lol met ze moet hebben, maar als je prettig met elkaar kan opschieten verloopt een samenwerking ook vaak vloeiender. Mensen zijn toch geneigd om eerder te luisteren naar iemand die ze mogen, dan iemand die constant de dominante bitch uithangt.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dan wel, dat ik genoegen moet nemen en vrienden moet maken en het dan misschien wel beter gaat?
quote:
is toch niet technisch :squote:
Even doorsturen naar mijn assistent store managerquote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei dat het vrijwel nooit een voordeel is. Dat is niet waar. Een goede band met je groepsgenoten kan daar bij helpen. Ik zeg niet dat je constant lol met ze moet hebben, maar als je prettig met elkaar kan opschieten verloopt een samenwerking ook vaak vloeiender. Mensen zijn toch geneigd om eerder te luisteren dan iemand die ze mogen, dan iemand die constant de dominante bitch uithangt.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
is toch niet technisch :s
dat is net als dat weten wat facebook is technisch is
Ik weet niet wat TC isquote:Op woensdag 30 september 2015 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij weet niet wat verdriet is?
Gelukkig ben ik een supernerd dus ik weet dat allemaal wel en ik kan ze er mee helpen. Nu moeten ze me wel aantrekkelijk vinden!quote:
wereldvreemd danquote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Tiny Cock.quote:
TinyChat.quote:
Opsoquote:Op woensdag 30 september 2015 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en ze dan appjes sturen om ze op cam te laten lachen
http://nl.urbandictionary(...)locking&defid=153399quote:Op woensdag 30 september 2015 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tiny Cock.
Daarom zit VA zo te promoten
Ik zou niet weten hoe ik TC op MN laptop krijg... Daar heb je Adobe nog iets voor nodigquote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary(...)locking&defid=153399
adobe flashplayer jaquote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik TC op MN laptop krijg... Daar heb je Adobe nog iets voor nodig
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik TC op MN laptop krijg... Daar heb je Adobe nog iets voor nodig
Daar begint het probleem. Hoequote:Op woensdag 30 september 2015 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
adobe flashplayer ja
als er staat dat je dat moet hebben, installeer het dan
Ik vroeg mijn beste vriendin eens hoe een computer aanmoest, dus... Jaquote:
Google?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar begint het probleem. Hoe
Blokkade opheffen als je via IE gaatquote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hierquote:Op woensdag 30 september 2015 15:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
ALS ER EEN MELDING IS DAT ER GEEN FLASH GEINSTALLEERD STAAT, STAAT ER OOK EEN LINK OM HET TE INSTALLEREN.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vorige keer ging goed tochquote:Op woensdag 30 september 2015 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie mogen wel wat lachen hoor man man man met jullie resting bitchfaces
Helpt dit ook om spellen beter te laten draaien?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ifim, je hebt meer RAM nodig denk ik
http://downloadmoreram.com
Nee dan moet je de map C:/system32 verwijderen.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helpt dit ook om spellen beter te laten draaien?
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan moet je de map C:/system32 verwijderen.
ifim wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ben niet zo wereldvreemd hoor
Er zijn ook mensen van 25 die dat meegemaakt hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ALS ER EEN MELDING IS DAT ER GEEN FLASH GEINSTALLEERD STAAT, STAAT ER OOK EEN LINK OM HET TE INSTALLEREN.
Dit zijn de problemen waar mijn moeder mij over belt en die heeft tenminste nog meegemaakt dat de berlijnse muur valt, dan mag dat
TR gemacht.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hmmm, even ander stukje geschiedenis pakkenquote:Op woensdag 30 september 2015 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen van 25 die dat meegemaakt hebben.
Noem je me nu een ouwe lul?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen van 25 die dat meegemaakt hebben.
Ik heb het niet meegemaaktquote:
Dat is beter ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hmmm, even ander stukje geschiedenis pakken
Maanlanding?
Ik zeg juist het tegenovergestelde, dat je geen fossiel hoeft te zijn om dat meegemaakt te hebben.quote:
Terecht.quote:
Ga eens vliegtuigen schoonmakenquote:
Mijn eurootjes zijn binnen.quote:
de map op je computer waar ongeveer alle belangrijke windows bestanden staan. Als je die verwijdert en je start je laptop opnieuw op doet ie niets meerquote:
Ik weet een prachtige 1 april grap nuquote:Op woensdag 30 september 2015 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de map op je computer waar ongeveer alle belangrijke windows bestanden staan. Als je die verwijdert en je start je laptop opnieuw op doet ie niets meer
Zo dom ben ik niet als het op computers aankomtquote:Op woensdag 30 september 2015 15:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is een virus, verwijder het snel.
Voor een alien? De rest trapt er niet in namelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet een prachtige 1 april grap nu
[..]
Zo dom ben ik niet als het op computers aankomt
Minder windows is altijd meer beter toch.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de map op je computer waar ongeveer alle belangrijke windows bestanden staan. Als je die verwijdert en je start je laptop opnieuw op doet ie niets meer
Gewoon maximaal lenen tochquote:Op woensdag 30 september 2015 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik rijk word neem ik misschien wel ooit een mac
1. Kan het ook op mijn telefoon?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ALS ER EEN MELDING IS DAT ER GEEN FLASH GEINSTALLEERD STAAT, STAAT ER OOK EEN LINK OM HET TE INSTALLEREN.
Dit zijn de problemen waar mijn moeder mij over belt en die heeft tenminste nog meegemaakt dat de berlijnse muur valt, dan mag dat
Op je telefoon cammen lijkt me erg irritantquote:Op woensdag 30 september 2015 15:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
1. Kan het ook op mijn telefoon?
2. Als ik het aan de praat krijg, mag ik dan meedoen?
Gewoon mac kopen, geen geld meer hebben voor eten, Kaneel voedselpakketten laten sturen en ripped worden.quote:
Dan kan je toch ook niet typen?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:18 schreef Kauai het volgende:
Via telefoon is het heel irritant maar het kan wel, moet je de app downloaden.
Kaneeltjequote:Op woensdag 30 september 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon mac kopen, geen geld meer hebben voor eten, Kaneel voedselpakketten laten sturen en ripped worden.
Ik ben zo goedgelovig dat ik dat zou doenquote:Op woensdag 30 september 2015 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim wel.
IFIM VERWIJDER GEEN MAPPEN MET SYSTEEMBESTANDEN
Twee keer geprobeerd, moet je hem de hele tijd omhoog houden en telkens switchen van chat naar cam anders zie je de cams nietquote:
Je kunt de tinychat app downloadequote:Op woensdag 30 september 2015 15:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
1. Kan het ook op mijn telefoon?
2. Als ik het aan de praat krijg, mag ik dan meedoen?
Hier kreeg ik ooit 48 uur van voor door dit grapje naar crack te maken neverforgetquote:Op woensdag 30 september 2015 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat denk jijquote:Op woensdag 30 september 2015 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een alien? De rest trapt er niet in namelijk
Ik hen geen camera op mijn laptop..quote:Op woensdag 30 september 2015 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op je telefoon cammen lijkt me erg irritant
Heerlijk is dat ja, ook die afvalprogrammasquote:Op woensdag 30 september 2015 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk als ik me verveel docu's over mensen van 150 kilo
#guiltypleasure
Nou ja een 1 april grap waardoor iemands hele laptop onbruikbaar wordt zou ik maar ook niet doenquote:
Dat obese programma is echt goud ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heerlijk is dat ja, ook die afvalprogrammas
Geweldig ja. Hoe smeriger, hoe beter. Maar vaak dan nog de mensen van 200+ kg.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk als ik me verveel docu's over mensen van 150 kilo
#guiltypleasure
.. Truequote:Op woensdag 30 september 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja een 1 april grap waardoor iemands hele laptop onbruikbaar wordt zou ik maar ook niet doen
wat een droeftoetersquote:Op woensdag 30 september 2015 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier kreeg ik ooit 48 uur van voor door dit grapje naar crack te maken neverforget
Pas op met wat je zegt, voor je het weet heb je ook 48 uurquote:Op woensdag 30 september 2015 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat een droeftoeters
Dan krijgen ze een mailtje dat ik het belachelijk vind dat je voor een klein grapje meteen een ban krijgt omdat er misschien een zwakbegaafde zit die denkt dat hij/zij dat maar moet doen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, voor je het weet heb je ook 48 uur
Not amusedquote:Op woensdag 30 september 2015 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een mailtje dat ik het belachelijk vind dat je voor een klein grapje meteen een ban krijgt omdat er misschien een zwakbegaafde zit die denkt dat hij/zij dat maar moet doen.
Maar dat ben je nooit wat mij betreft dus dat had je niet hoeven meldenquote:
De admins bedoel ik dan ookquote:Op woensdag 30 september 2015 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat ben je nooit wat mij betreft dus dat had je niet hoeven melden
Here is my care-cup \_/quote:
bong 2.0quote:
Oh ik zag even niet dat het een filmpje was.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bong 2.0
leuk tot je paranoia wordt
Ken jij care-cup ook? Dat gebruikt m'n beste vriend zo vaak, echt geweldigquote:Op woensdag 30 september 2015 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Here is my care-cup \_/
Oh hey it's empty
Dat klopt, ik ben je beste vriend toch?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ken jij care-cup ook? Dat gebruikt m'n beste vriend zo vaak, echt geweldig
Dat zou me eigenlijk best eng lijken. Dadelijk ben je hem echtquote:Op woensdag 30 september 2015 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben je beste vriend toch?
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat zou me eigenlijk best eng lijken. Dadelijk ben je hem echt![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat zou me eigenlijk best eng lijken. Dadelijk ben je hem echt![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
Oké, die kans is heel klein.
Maar kom op; dan zou een bekende ook op fok zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Opso![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Opsoquote:
Makkelijk. Ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef Kauai het volgende:
Kan ik 150 bladzijdes voor Engels lezen in 5 uur
En dan nog 4 vragen beantwoorden met per vraag een antwoord van 300 woordenquote:
2 minuten per bladzijde. kan je dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef Kauai het volgende:
Als ik me kan concentrerenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 minuten per bladzijde. kan je dat?
Zoek samenvatting op. Meestal staan die vragen met antwoorden zelfs op internetquote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
En dan nog 4 vragen beantwoorden met per vraag een antwoord van 300 woorden
Voor morgen 18:00 maar ben pas om vijf uur thuis
Mijn uitstelgedrag
Zie mijn een na vorige postquote:Op woensdag 30 september 2015 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Viro, marry me of we praten niet meer verder or
Heb Engels mondeling over 8 boeken en heb er tot nu toe geen gelezenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoek samenvatting op. Meestal staan die vragen met antwoorden zelfs op internet
Easyquote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef Kauai het volgende:
Studentenleefquote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
En dan nog 4 vragen beantwoorden met per vraag een antwoord van 300 woorden
Voor morgen 18:00 maar ben pas om vijf uur thuis
Mijn uitstelgedrag
Scholieren.comquote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb Engels mondeling over 8 boeken en heb er tot nu toe geen gelezen
Maar ik ga scannend lezen ofzo
Sutdentenleefquote:
Ben niet scherpste na weekje ziekenhuis. Kan ieder moment omvallen van slaap.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt m'n sarcasme toch door he schatje
First world problemsquote:Op woensdag 30 september 2015 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sutdentenleef![]()
Ben eindelijk thuis na gister avond/nacht gewerkt te hebben en vandaag bijgeslapen te hebben tijdens college's, is er verdomme niemand om lekker mee te gaan pilsen
Maar wel zeer irritant als je niet anders gewend bent.quote:
Je mag in mijn bed vol met spijkers in slaap vallen hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben niet scherpste na weekje ziekenhuis. Kan ieder moment omvallen van slaap.
Zo héquote:Op woensdag 30 september 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag in mijn bed vol met spijkers in slaap vallen hoor
Real lovequote:Op woensdag 30 september 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag in mijn bed vol met spijkers in slaap vallen hoor
Welke boeken.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb Engels mondeling over 8 boeken en heb er tot nu toe geen gelezen
Maar ik ga scannend lezen ofzo
Nu lees ik the sense of an ending van Julian Barnes, we mogen onze boeken zelf voorleggen en dan wordt er gekeken of ze het goede niveau hebben. Weet je nog aanraders?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke boeken.
Ik heb een A* op mijn lijst voor English literature
Geen lijst?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu lees ik the sense of an ending van Julian Barnes, we mogen onze boeken zelf voorleggen en dan wordt er gekeken of ze het goede niveau hebben. Weet je nog aanraders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |