Inderdaad. De rest heeft gewoon een normaal raam die je van ONDER (niet van 3 hoog) open kan doen en helemaal uit kan slaan. Waarom doe je dat niet bij elke studie in het pand.Ik zie ze ook nooit bij iemand anders bezig trouwensquote:Op woensdag 30 september 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een moeilijk gedoe over iets als een raam.
Apart ja. Nou ja, de volgende keer dat je een woning uitzoekt eerst naar de ramen kijken.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. De rest heeft gewoon een normaal raam die je van ONDER (niet van 3 hoog) open kan doen en helemaal uit kan slaan. Waarom doe je dat niet bij elke studie in het pand.Ik zie ze ook nooit bij iemand anders bezig trouwens
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart ja. Nou ja, de volgende keer dat je een woning uitzoekt eerst naar de ramen kijken.
Oh dat raam is al gefixed hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Wel beter dat je straks weer een goed werkende raam hebt fok-it
Matig. Dat onderzoeksrapport wat ik aangevraagd heb bij de GGZ was er nog steeds niet, had ook helemaal niets meer gehoord. Dus weer gebeld. Werd een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Moest weer een ander nummer bellen, die waren verbaasd en wilden me al weer bijna terug sturen. Maar uiteindelijk zou ik dan iemand te spreken krijgen die er naar zou kunnen kijken. Na vijf minuten wachten was de conclusie dat die persoon op vakantie was en dat er morgen iemand aanwezig was om te helpen.quote:
Nee joh, kan best. Je kan het ook buiten de koelkast zetten, dat gaat sneller.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Even ander vraagje: Ik ben mijn maaltijd die ik vanavond zou opwarmen gistervergeten uit de vriezer te halenZou ik het vanavond nog kunnen opwarmen als ik het nu alsnog uit de vriezer in de koelkast gooi of is dat te kortdag?
Maar buiten de koelkast lijkt het me niet echt heel lekker worden. Nja ik probeer wel in de koelkast. +quote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, kan best. Je kan het ook buiten de koelkast zetten, dat gaat sneller.
Dat maakt echt geen fuck uit.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar buiten de koelkast lijkt het me niet echt heel lekker worden. Nja ik probeer wel in de koelkast. +
Lekker danquote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Matig. Dat onderzoeksrapport wat ik aangevraagd heb bij de GGZ was er nog steeds niet, had ook helemaal niets meer gehoord. Dus weer gebeld. Werd een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Moest weer een ander nummer bellen, die waren verbaasd en wilden me al weer bijna terug sturen. Maar uiteindelijk zou ik dan iemand te spreken krijgen die er naar zou kunnen kijken. Na vijf minuten wachten was de conclusie dat die persoon op vakantie was en dat er morgen iemand aanwezig was om te helpen.
Daarnet naar de huisarts geweest om een verwijzing te krijgen voor verder onderzoek. Die wilde dat ik eerst contact opnam met mijn psycholoog, want die moest hem een brief sturen met haar bevindingen etc. Maar de psycholoog wacht nog steeds op dat onderzoeksrapport, want zonder dat rapport kon zij eigenlijk niet verder met de behandeling. Nu is het wel zo dat de huisarts mij gaat helpen om dat rapport zo snel mogelijk te krijgen, maar het hangt dus allemaal daar vanaf. Echt frustrerend.
Kan wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Even ander vraagje: Ik ben mijn maaltijd die ik vanavond zou opwarmen gistervergeten uit de vriezer te halenZou ik het vanavond nog kunnen opwarmen als ik het nu alsnog uit de vriezer in de koelkast gooi of is dat te kortdag?
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt niet altijd door en door warm als het nog bevroren is. De buitenkant wordt dan wel heet en gaart snel, maar de binnenkant blijft vaak koud.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$
Of zeg ik nu iets doms?
Het is een maaltijd die al gekookt is. Dus die gaat gewoon in de magnetronquote:Op woensdag 30 september 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$
Of zeg ik nu iets doms?
Als je het vuur te hard zet wel. Maar kwartiertje laten opwarmen op heel laag vuur ontdooid het toch veel meer dan buiten de koelkast zetten?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd door en door warm als het nog bevroren is. De buitenkant wordt dan wel heet en gaart snel, maar de binnenkant blijft vaak koud.
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een maaltijd die al gekookt is. Dus die gaat gewoon in de magnetron
Dit.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.
Op het kleinste vuurtje op de laagste stand gaat het op een gegeven moment ook wel hard. Bij mij in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het vuur te hard zet wel. Maar kwartiertje laten opwarmen op heel laag vuur ontdooid het toch veel meer dan buiten de koelkast zetten?
Hmmquote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |