Gewoon mac kopen, geen geld meer hebben voor eten, Kaneel voedselpakketten laten sturen en ripped worden.quote:
Dan kan je toch ook niet typen?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:18 schreef Kauai het volgende:
Via telefoon is het heel irritant maar het kan wel, moet je de app downloaden.
Kaneeltjequote:Op woensdag 30 september 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon mac kopen, geen geld meer hebben voor eten, Kaneel voedselpakketten laten sturen en ripped worden.
Ik ben zo goedgelovig dat ik dat zou doenquote:Op woensdag 30 september 2015 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim wel.
IFIM VERWIJDER GEEN MAPPEN MET SYSTEEMBESTANDEN
Twee keer geprobeerd, moet je hem de hele tijd omhoog houden en telkens switchen van chat naar cam anders zie je de cams nietquote:
Je kunt de tinychat app downloadequote:Op woensdag 30 september 2015 15:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
1. Kan het ook op mijn telefoon?
2. Als ik het aan de praat krijg, mag ik dan meedoen?
Hier kreeg ik ooit 48 uur van voor door dit grapje naar crack te maken neverforgetquote:Op woensdag 30 september 2015 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan moet je de map C:/system32 verwijderen.
Dat denk jijquote:Op woensdag 30 september 2015 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een alien? De rest trapt er niet in namelijk
Ik hen geen camera op mijn laptop..quote:Op woensdag 30 september 2015 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op je telefoon cammen lijkt me erg irritant
Heerlijk is dat ja, ook die afvalprogrammasquote:Op woensdag 30 september 2015 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk als ik me verveel docu's over mensen van 150 kilo
#guiltypleasure
Nou ja een 1 april grap waardoor iemands hele laptop onbruikbaar wordt zou ik maar ook niet doenquote:
Dat obese programma is echt goud ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heerlijk is dat ja, ook die afvalprogrammas
Geweldig ja. Hoe smeriger, hoe beter. Maar vaak dan nog de mensen van 200+ kg.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk als ik me verveel docu's over mensen van 150 kilo
#guiltypleasure
.. Truequote:Op woensdag 30 september 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja een 1 april grap waardoor iemands hele laptop onbruikbaar wordt zou ik maar ook niet doen
wat een droeftoetersquote:Op woensdag 30 september 2015 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier kreeg ik ooit 48 uur van voor door dit grapje naar crack te maken neverforget
Pas op met wat je zegt, voor je het weet heb je ook 48 uurquote:Op woensdag 30 september 2015 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat een droeftoeters
Dan krijgen ze een mailtje dat ik het belachelijk vind dat je voor een klein grapje meteen een ban krijgt omdat er misschien een zwakbegaafde zit die denkt dat hij/zij dat maar moet doen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, voor je het weet heb je ook 48 uur
Not amusedquote:Op woensdag 30 september 2015 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een mailtje dat ik het belachelijk vind dat je voor een klein grapje meteen een ban krijgt omdat er misschien een zwakbegaafde zit die denkt dat hij/zij dat maar moet doen.
Maar dat ben je nooit wat mij betreft dus dat had je niet hoeven meldenquote:
De admins bedoel ik dan ookquote:Op woensdag 30 september 2015 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat ben je nooit wat mij betreft dus dat had je niet hoeven melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |