Ik heb er maar weinig ervaring mee, ik vries maaltijden niet in.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het kleinste vuurtje op de laagste stand gaat het op een gegeven moment ook wel hard. Bij mij in ieder geval.
Ik mis elektrische kookplaten.
Maar goed, ik vind het gewoon prettig om het een paar uur van tevoren uit de diepvries te halen.
Wat doe je jezelf aanquote:Op woensdag 30 september 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eet nu al 3 dagen koud uit een pan
Ik vind koude pizza al echt niet lekker, laat staan rijst of vlees of koude aardappelsquote:Op woensdag 30 september 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het koud gewoon niet minder lekker
Iew. Dat vind ik smerig. :$quote:Op woensdag 30 september 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig ervaring mee, ik vries maaltijden niet in.
Eet nu al 3 dagen koud uit een pan die gewoon op het aanrecht staat met folie eroverheen.
Inductie ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat is niet wat ik bedoel. Mijn ouders hadden zoiets:
[ afbeelding ]
Inductie eigenlijk. Hoewel dat ook met elektriciteit gaat volgens mij?
Met een touchscreen.
Dat kan ik me bij pasta nog voorstellen, maar bij andere dingenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het koud gewoon niet minder lekker
Werkt precies hetzelfde, ziet er alleen iets luxer uit.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat is niet wat ik bedoel. Mijn ouders hadden zoiets:
[ afbeelding ]
Inductie eigenlijk. Hoewel dat ook met elektriciteit gaat volgens mij?
Met een touchscreen.
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.quote:
Zou goed kunnen, maar dat van Fokkie was niks.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werkt precies hetzelfde, ziet er alleen iets luxer uit.
Haha, ik eet echt alles koud de tweede dag.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind koude pizza al echt niet lekker, laat staan rijst of vlees of koude aardappels
Het liefst gewoon gas denk ik. Maar over paar maandjes ga ik m`n keuken toch uitbreiden denk ik. Stel dat ik hier toch nog paar jaar woon zal ik fatsoenlijke kookplaat moeten hebben en dat hebik nu niet. Ik kan niet nog een paar jaar als een pauper etenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.
Mijn ouders hadden dat ook. Vind gas toch prettiger, doet wat meer instinctief wat je verwacht.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.
Twee pitjes/plaatjes hebben is niks nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het liefst gewoon gas denk ik. Maar over paar maandjes ga ik m`n keuken toch uitbreiden denk ik. Stel dat ik hier toch nog paar jaar woon zal ik fatsoenlijke kookplaat moeten hebben en dat hebik nu niet. Ik kan niet nog een paar jaar als een pauper eten:D
Mijn moeder vindt gas achteraf ook prettiger. Maar ik denk dat ik zelf liever inductie heb, al zou het geen dringende eis of zo zijn. Koken op gas is verder wel prima.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden dat ook. Vind gas toch prettiger, doet wat meer instinctief wat je verwacht.
Maar heb geen gasaansluiting hier.
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus nietquote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee pitjes/plaatjes hebben is niks nee.![]()
En een oventje is ook altijd goed.
Nou ja, ik heb regelmatig toch drie pannen op het vuur.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus niet![]()
Dus even kijken naar iets goedkoops over tijdje
Marktplaats kun je best goede dingen vinden.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus niet![]()
Dus even kijken naar iets goedkoops over tijdje
I knowquote:Op woensdag 30 september 2015 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Marktplaats kun je best goede dingen vinden.
Wat was het probleem?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was vandaag niet echt aardig tegen meisje waar ik een opdracht mee maak. Vind het zo moeilijk om 10 weken vriendelijk te blijven voor zo'n project. :$
Ik vond dat ze te weinig initiatief nam. :$quote:
Herkenbaar. Beide kanten meegemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat ze te weinig initiatief nam. :$
Maar waarschijnlijk is dat mijn eigen schuld omdat ik te dominant ben in groepswerk omdat ik vind dat ik alles zelf beter kan.
Het is redelijk treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |