Inderdaad. De rest heeft gewoon een normaal raam die je van ONDER (niet van 3 hoog) open kan doen en helemaal uit kan slaan. Waarom doe je dat niet bij elke studie in het pand.Ik zie ze ook nooit bij iemand anders bezig trouwensquote:Op woensdag 30 september 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een moeilijk gedoe over iets als een raam.
Apart ja. Nou ja, de volgende keer dat je een woning uitzoekt eerst naar de ramen kijken.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. De rest heeft gewoon een normaal raam die je van ONDER (niet van 3 hoog) open kan doen en helemaal uit kan slaan. Waarom doe je dat niet bij elke studie in het pand.Ik zie ze ook nooit bij iemand anders bezig trouwens
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart ja. Nou ja, de volgende keer dat je een woning uitzoekt eerst naar de ramen kijken.
Oh dat raam is al gefixed hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Wel beter dat je straks weer een goed werkende raam hebt fok-it
Matig. Dat onderzoeksrapport wat ik aangevraagd heb bij de GGZ was er nog steeds niet, had ook helemaal niets meer gehoord. Dus weer gebeld. Werd een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Moest weer een ander nummer bellen, die waren verbaasd en wilden me al weer bijna terug sturen. Maar uiteindelijk zou ik dan iemand te spreken krijgen die er naar zou kunnen kijken. Na vijf minuten wachten was de conclusie dat die persoon op vakantie was en dat er morgen iemand aanwezig was om te helpen.quote:
Nee joh, kan best. Je kan het ook buiten de koelkast zetten, dat gaat sneller.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Even ander vraagje: Ik ben mijn maaltijd die ik vanavond zou opwarmen gistervergeten uit de vriezer te halenZou ik het vanavond nog kunnen opwarmen als ik het nu alsnog uit de vriezer in de koelkast gooi of is dat te kortdag?
Maar buiten de koelkast lijkt het me niet echt heel lekker worden. Nja ik probeer wel in de koelkast. +quote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, kan best. Je kan het ook buiten de koelkast zetten, dat gaat sneller.
Dat maakt echt geen fuck uit.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar buiten de koelkast lijkt het me niet echt heel lekker worden. Nja ik probeer wel in de koelkast. +
Lekker danquote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Matig. Dat onderzoeksrapport wat ik aangevraagd heb bij de GGZ was er nog steeds niet, had ook helemaal niets meer gehoord. Dus weer gebeld. Werd een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Moest weer een ander nummer bellen, die waren verbaasd en wilden me al weer bijna terug sturen. Maar uiteindelijk zou ik dan iemand te spreken krijgen die er naar zou kunnen kijken. Na vijf minuten wachten was de conclusie dat die persoon op vakantie was en dat er morgen iemand aanwezig was om te helpen.
Daarnet naar de huisarts geweest om een verwijzing te krijgen voor verder onderzoek. Die wilde dat ik eerst contact opnam met mijn psycholoog, want die moest hem een brief sturen met haar bevindingen etc. Maar de psycholoog wacht nog steeds op dat onderzoeksrapport, want zonder dat rapport kon zij eigenlijk niet verder met de behandeling. Nu is het wel zo dat de huisarts mij gaat helpen om dat rapport zo snel mogelijk te krijgen, maar het hangt dus allemaal daar vanaf. Echt frustrerend.
Kan wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Even ander vraagje: Ik ben mijn maaltijd die ik vanavond zou opwarmen gistervergeten uit de vriezer te halenZou ik het vanavond nog kunnen opwarmen als ik het nu alsnog uit de vriezer in de koelkast gooi of is dat te kortdag?
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$quote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt niet altijd door en door warm als het nog bevroren is. De buitenkant wordt dan wel heet en gaart snel, maar de binnenkant blijft vaak koud.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$
Of zeg ik nu iets doms?
Het is een maaltijd die al gekookt is. Dus die gaat gewoon in de magnetronquote:Op woensdag 30 september 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het ontdooid moeten zijn, je stopt het toch in een warme pan. :$
Of zeg ik nu iets doms?
Als je het vuur te hard zet wel. Maar kwartiertje laten opwarmen op heel laag vuur ontdooid het toch veel meer dan buiten de koelkast zetten?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd door en door warm als het nog bevroren is. De buitenkant wordt dan wel heet en gaart snel, maar de binnenkant blijft vaak koud.
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een maaltijd die al gekookt is. Dus die gaat gewoon in de magnetron
Dit.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.
Op het kleinste vuurtje op de laagste stand gaat het op een gegeven moment ook wel hard. Bij mij in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het vuur te hard zet wel. Maar kwartiertje laten opwarmen op heel laag vuur ontdooid het toch veel meer dan buiten de koelkast zetten?
Hmmquote:Op woensdag 30 september 2015 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook in een pan hoor. Vind ik persoonlijk zelfs lekkerder.
Ruilen?quote:
Ik heb er maar weinig ervaring mee, ik vries maaltijden niet in.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het kleinste vuurtje op de laagste stand gaat het op een gegeven moment ook wel hard. Bij mij in ieder geval.
Ik mis elektrische kookplaten.
Maar goed, ik vind het gewoon prettig om het een paar uur van tevoren uit de diepvries te halen.
Wat doe je jezelf aanquote:Op woensdag 30 september 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eet nu al 3 dagen koud uit een pan
Ik vind koude pizza al echt niet lekker, laat staan rijst of vlees of koude aardappelsquote:Op woensdag 30 september 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het koud gewoon niet minder lekker
Iew. Dat vind ik smerig. :$quote:Op woensdag 30 september 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig ervaring mee, ik vries maaltijden niet in.
Eet nu al 3 dagen koud uit een pan die gewoon op het aanrecht staat met folie eroverheen.
Inductie ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat is niet wat ik bedoel. Mijn ouders hadden zoiets:
[ afbeelding ]
Inductie eigenlijk. Hoewel dat ook met elektriciteit gaat volgens mij?
Met een touchscreen.
Dat kan ik me bij pasta nog voorstellen, maar bij andere dingenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het koud gewoon niet minder lekker
Werkt precies hetzelfde, ziet er alleen iets luxer uit.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat is niet wat ik bedoel. Mijn ouders hadden zoiets:
[ afbeelding ]
Inductie eigenlijk. Hoewel dat ook met elektriciteit gaat volgens mij?
Met een touchscreen.
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.quote:
Zou goed kunnen, maar dat van Fokkie was niks.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werkt precies hetzelfde, ziet er alleen iets luxer uit.
Haha, ik eet echt alles koud de tweede dag.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind koude pizza al echt niet lekker, laat staan rijst of vlees of koude aardappels
Het liefst gewoon gas denk ik. Maar over paar maandjes ga ik m`n keuken toch uitbreiden denk ik. Stel dat ik hier toch nog paar jaar woon zal ik fatsoenlijke kookplaat moeten hebben en dat hebik nu niet. Ik kan niet nog een paar jaar als een pauper etenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.
Mijn ouders hadden dat ook. Vind gas toch prettiger, doet wat meer instinctief wat je verwacht.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik op leren koken. Wat een verwend kutkind ben ik ook eigenlijk.
Twee pitjes/plaatjes hebben is niks nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het liefst gewoon gas denk ik. Maar over paar maandjes ga ik m`n keuken toch uitbreiden denk ik. Stel dat ik hier toch nog paar jaar woon zal ik fatsoenlijke kookplaat moeten hebben en dat hebik nu niet. Ik kan niet nog een paar jaar als een pauper eten:D
Mijn moeder vindt gas achteraf ook prettiger. Maar ik denk dat ik zelf liever inductie heb, al zou het geen dringende eis of zo zijn. Koken op gas is verder wel prima.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden dat ook. Vind gas toch prettiger, doet wat meer instinctief wat je verwacht.
Maar heb geen gasaansluiting hier.
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus nietquote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee pitjes/plaatjes hebben is niks nee.![]()
En een oventje is ook altijd goed.
Nou ja, ik heb regelmatig toch drie pannen op het vuur.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus niet![]()
Dus even kijken naar iets goedkoops over tijdje
Marktplaats kun je best goede dingen vinden.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het 2 pitjes waren die goed werken was er al weinig mis mee. Maar dat gebeurt dus niet![]()
Dus even kijken naar iets goedkoops over tijdje
I knowquote:Op woensdag 30 september 2015 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Marktplaats kun je best goede dingen vinden.
Wat was het probleem?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was vandaag niet echt aardig tegen meisje waar ik een opdracht mee maak. Vind het zo moeilijk om 10 weken vriendelijk te blijven voor zo'n project. :$
Ik vond dat ze te weinig initiatief nam. :$quote:
Herkenbaar. Beide kanten meegemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat ze te weinig initiatief nam. :$
Maar waarschijnlijk is dat mijn eigen schuld omdat ik te dominant ben in groepswerk omdat ik vind dat ik alles zelf beter kan.
Het is redelijk treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |