Ik ben helemaal niet jaloers.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Rich is jaloers, Ifim. Gun die arme kerel ook eens wat aandacht
Rich heeft geen redenen om jaloers te zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Rich is jaloers, Ifim. Gun die arme kerel ook eens wat aandacht
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Rich heeft geen redenen om jaloers te zijn![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Rich heeft geen redenen om jaloers te zijn![]()
![]()
Van mij welquote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef Kauai het volgende:
Waarom krijg ik geen aandacht van Ifim, wat een discriminatie
Jij bent de enige met wie ik geDMt heb hier, en over MN problemen heb geluldquote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef Kauai het volgende:
Waarom krijg ik geen aandacht van Ifim, wat een discriminatie
Awquote:Op woensdag 30 september 2015 10:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jij bent de enige met wie ik geDMt heb hier, en over MN problemen heb geluld
En opso
What happens in dm, stays in dm.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jij bent de enige met wie ik geDMt heb hier, en over MN problemen heb geluld
En opso
Je moet maar een pik hebben daar en de chicks komen op je af hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens mee naar de oceans
maar daar zijn er genoeg van, waarom zouden ze de mijne willen hebbenquote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet maar een pik hebben daar en de chicks komen op je af hoor
Nieuw vlees in de kuipquote:Op woensdag 30 september 2015 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar daar zijn er genoeg van, waarom zouden ze de mijne willen hebben
dan neem ik het accent van ifim wel, kom ik erg exotisch overquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef Sked het volgende:
[..]
heel goed, want ik heb heerlijk geslapen
met jou?
Dikke afknapper bij manquote:Op woensdag 30 september 2015 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan neem ik het accent van ifim wel, kom ik erg exotisch over
Ik vond toetsweken altijd wel relaxtquote:Op woensdag 30 september 2015 11:00 schreef Kauai het volgende:
[..]![]()
Ja gaat wel, zometeen beginnen met voorbereiden voor mn toetsweek. Besefte me gister dat die al bijna is
*noted*quote:
Deze toetsweek is wel stressen vind ikquote:Op woensdag 30 september 2015 11:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond toetsweken altijd wel relaxt
Eerste toetsweek van het jaar herkansing inzetten is niet aan te radenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Deze toetsweek is wel stressen vind ik
Moet zorgen dat ik geen herkansing hoef in te zetten
Ja ik heb 2 herkansingen voor over een periode van 4 toetswekenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerste van het jaar herkansing inzetten is niet aan te raden
Dan zou het helemaal zonde zijn als je er meteen eentje kwijt bentquote:Op woensdag 30 september 2015 11:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 herkansingen voor over een periode van 4 toetsweken
Ik had studie gisteravond en pas om 11/ half 12 thuisquote:
Bijslaapmomentje dusquote:Op woensdag 30 september 2015 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had studie gisteravond en pas om 11/ half 12 thuis
En vandaag was de eerste dag van de week dat er niet sochtends op mijn deur werd geklopt omdat ze bezig moesten met mijn raam. Ja nu nog steedsGeen idee wat ze allemaal doen
Het zijn ook echt beunhazen volgens mijquote:
Die proberen de opdrachtgever gewoon 'n paar euro aan te naaien hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn ook echt beunhazen volgens mij
Ze hebben 2 ochtenden nodig gehad om mijn raam te plamuren.
Nu ben ik echt een henkie wat betreft werkelijkwaar alles wat met techniek te maken heeft maar dat lukt mij volgens mij nog wel in 1 ochtend
Dat kan denk ik ook wek ja. Ze hadden het ook over sushi bestellen op de binnenplaats op naam van die gastquote:Op woensdag 30 september 2015 11:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Die proberen de opdrachtgever gewoon 'n paar euro aan te naaien hoor
Dan weet je wel genoegquote:Op woensdag 30 september 2015 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan denk ik ook wek ja. Ze hadden het ook over sushi bestellen op de binnenplaats op naam van die gast![]()
Waarschijnlijk wel deels eigen schuld van die opdrachtgever, die heeft natuurlijk gedacht dat 'ie voor het goedkoopste ging.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan denk ik ook wek ja. Ze hadden het ook over sushi bestellen op de binnenplaats op naam van die gast![]()
Precies. Dat elektronische apparaatje waar ik m`n raam open en dicht mee kan doen is nu alweer kapot trouwensquote:Op woensdag 30 september 2015 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel deels eigen schuld van die opdrachtgever, die heeft natuurlijk gedacht dat 'ie voor het goedkoopste ging.
Wat een moeilijk gedoe over iets als een raam.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Dat elektronische apparaatje waar ik m`n raam open en dicht mee kan doen is nu alweer kapot trouwensOf de batterijen zijn leeg, kan ook. Merk je dan ook om half 12 als je raam openstaat en het waait als een gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |