Samen moeten werken in dat soort projecten is gewoon bijna altijd een bron van ergernis en vrijwel nooit een voordeel.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Beide kanten meegemaakt.
Mwah. Ik heb ook echt een hele gezellige groep gehad. Nadeel is dan dat je soms meer lol hebt dan werkt, maar uiteindelijk was het resultaat ook heel goed en waren we allemaal vriendinnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Samen moeten werken in dat soort projecten is gewoon bijna altijd een bron van ergernis en vrijwel nooit een voordeel.
Ik hoef geen lol, ik wil gewoon iets beter resultaat dan wanneer ik alles in mijn eentje zou doen. :$quote:Op woensdag 30 september 2015 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb ook echt een hele gezellige groep gehad. Nadeel is dan dat je soms meer lol hebt dan werkt, maar uiteindelijk was het resultaat ook heel goed en waren we allemaal vriendinnen.
quote:
Zure slootquote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond live op TC zal ik mijn verdriet wegdrinken! KOMT DAT ZIEN
jij weet niet wat verdriet is?quote:
Dat was mijn punt niet, maar goed ...quote:Op woensdag 30 september 2015 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen lol, ik wil gewoon iets beter resultaat dan wanneer ik alles in mijn eentje zou doen. :$
Je hebt verdriet?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ifim op TC
Heel fok! meteen komen kijken
*aanwezig*quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ifim weet toch wel wat tc is :squote:
Nopequote:Op woensdag 30 september 2015 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim weet toch wel wat tc is :s
Wat dan wel, dat ik genoegen moet nemen en vrienden moet maken en het dan misschien wel beter gaat?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet, maar goed ...
Je zei dat het vrijwel nooit een voordeel is. Dat is niet waar. Een goede band met je groepsgenoten kan daar bij helpen. Ik zeg niet dat je constant lol met ze moet hebben, maar als je prettig met elkaar kan opschieten verloopt een samenwerking ook vaak vloeiender. Mensen zijn toch geneigd om eerder te luisteren naar iemand die ze mogen, dan iemand die constant de dominante bitch uithangt.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dan wel, dat ik genoegen moet nemen en vrienden moet maken en het dan misschien wel beter gaat?
quote:
is toch niet technisch :squote:
Even doorsturen naar mijn assistent store managerquote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei dat het vrijwel nooit een voordeel is. Dat is niet waar. Een goede band met je groepsgenoten kan daar bij helpen. Ik zeg niet dat je constant lol met ze moet hebben, maar als je prettig met elkaar kan opschieten verloopt een samenwerking ook vaak vloeiender. Mensen zijn toch geneigd om eerder te luisteren dan iemand die ze mogen, dan iemand die constant de dominante bitch uithangt.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
is toch niet technisch :s
dat is net als dat weten wat facebook is technisch is
Ik weet niet wat TC isquote:Op woensdag 30 september 2015 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij weet niet wat verdriet is?
Gelukkig ben ik een supernerd dus ik weet dat allemaal wel en ik kan ze er mee helpen. Nu moeten ze me wel aantrekkelijk vinden!quote:
wereldvreemd danquote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Tiny Cock.quote:
TinyChat.quote:
Opsoquote:Op woensdag 30 september 2015 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en ze dan appjes sturen om ze op cam te laten lachen
http://nl.urbandictionary(...)locking&defid=153399quote:Op woensdag 30 september 2015 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tiny Cock.
Daarom zit VA zo te promoten
Ik zou niet weten hoe ik TC op MN laptop krijg... Daar heb je Adobe nog iets voor nodigquote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary(...)locking&defid=153399
adobe flashplayer jaquote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik TC op MN laptop krijg... Daar heb je Adobe nog iets voor nodig
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik TC op MN laptop krijg... Daar heb je Adobe nog iets voor nodig
Daar begint het probleem. Hoequote:Op woensdag 30 september 2015 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
adobe flashplayer ja
als er staat dat je dat moet hebben, installeer het dan
Ik vroeg mijn beste vriendin eens hoe een computer aanmoest, dus... Jaquote:
Google?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar begint het probleem. Hoe
Blokkade opheffen als je via IE gaatquote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hierquote:Op woensdag 30 september 2015 15:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
ALS ER EEN MELDING IS DAT ER GEEN FLASH GEINSTALLEERD STAAT, STAAT ER OOK EEN LINK OM HET TE INSTALLEREN.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vorige keer ging goed tochquote:Op woensdag 30 september 2015 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie mogen wel wat lachen hoor man man man met jullie resting bitchfaces
Helpt dit ook om spellen beter te laten draaien?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ifim, je hebt meer RAM nodig denk ik
http://downloadmoreram.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |