Here is my care-cup \_/quote:
bong 2.0quote:
Oh ik zag even niet dat het een filmpje was.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bong 2.0
leuk tot je paranoia wordt
Ken jij care-cup ook? Dat gebruikt m'n beste vriend zo vaak, echt geweldigquote:Op woensdag 30 september 2015 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Here is my care-cup \_/
Oh hey it's empty
Dat klopt, ik ben je beste vriend toch?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ken jij care-cup ook? Dat gebruikt m'n beste vriend zo vaak, echt geweldig
Dat zou me eigenlijk best eng lijken. Dadelijk ben je hem echtquote:Op woensdag 30 september 2015 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben je beste vriend toch?
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat zou me eigenlijk best eng lijken. Dadelijk ben je hem echt![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat zou me eigenlijk best eng lijken. Dadelijk ben je hem echt![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
Oké, die kans is heel klein.
Maar kom op; dan zou een bekende ook op fok zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Opso![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Opsoquote:
Makkelijk. Ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef Kauai het volgende:
Kan ik 150 bladzijdes voor Engels lezen in 5 uur
En dan nog 4 vragen beantwoorden met per vraag een antwoord van 300 woordenquote:
2 minuten per bladzijde. kan je dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef Kauai het volgende:
Als ik me kan concentrerenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 minuten per bladzijde. kan je dat?
Zoek samenvatting op. Meestal staan die vragen met antwoorden zelfs op internetquote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
En dan nog 4 vragen beantwoorden met per vraag een antwoord van 300 woorden
Voor morgen 18:00 maar ben pas om vijf uur thuis
Mijn uitstelgedrag
Zie mijn een na vorige postquote:Op woensdag 30 september 2015 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Viro, marry me of we praten niet meer verder or
Heb Engels mondeling over 8 boeken en heb er tot nu toe geen gelezenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoek samenvatting op. Meestal staan die vragen met antwoorden zelfs op internet
Easyquote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef Kauai het volgende:
Studentenleefquote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
En dan nog 4 vragen beantwoorden met per vraag een antwoord van 300 woorden
Voor morgen 18:00 maar ben pas om vijf uur thuis
Mijn uitstelgedrag
Scholieren.comquote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb Engels mondeling over 8 boeken en heb er tot nu toe geen gelezen
Maar ik ga scannend lezen ofzo
Sutdentenleefquote:
Ben niet scherpste na weekje ziekenhuis. Kan ieder moment omvallen van slaap.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt m'n sarcasme toch door he schatje
First world problemsquote:Op woensdag 30 september 2015 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sutdentenleef![]()
Ben eindelijk thuis na gister avond/nacht gewerkt te hebben en vandaag bijgeslapen te hebben tijdens college's, is er verdomme niemand om lekker mee te gaan pilsen
Maar wel zeer irritant als je niet anders gewend bent.quote:
Je mag in mijn bed vol met spijkers in slaap vallen hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben niet scherpste na weekje ziekenhuis. Kan ieder moment omvallen van slaap.
Zo héquote:Op woensdag 30 september 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag in mijn bed vol met spijkers in slaap vallen hoor
Real lovequote:Op woensdag 30 september 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag in mijn bed vol met spijkers in slaap vallen hoor
Welke boeken.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb Engels mondeling over 8 boeken en heb er tot nu toe geen gelezen
Maar ik ga scannend lezen ofzo
Nu lees ik the sense of an ending van Julian Barnes, we mogen onze boeken zelf voorleggen en dan wordt er gekeken of ze het goede niveau hebben. Weet je nog aanraders?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke boeken.
Ik heb een A* op mijn lijst voor English literature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |