SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
quote:
Maar morgen is ie weer terug?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu moet ik morgen weer bellen want de persoon die me vandaag had kunnen helpen was op vakantie.
Nee, dan zit er weer iemand anders die me wel kan helpen. Ik snap het niet meer. Er moet toch elke dag iemand zitten van het managementsecretariaat lijkt me?quote:
Ja, dat moet ook maar bij de GGZ hebben ze zo ongeveer alles kapot moeten bezuinigenquote:Op woensdag 30 september 2015 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan zit er weer iemand anders die me wel kan helpen. Ik snap het niet meer. Er moet toch elke dag iemand zitten van het managementsecretariaat lijkt me?
Het is een kwestie van iets opzoeken op een computer. Ik snap niet waarom niemand dat momenteel niet zou kunnen. Maar ja. Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook maar bij de GGZ hebben ze zo ongeveer alles kapot moeten bezuinigen
Smooth as fuck.quote:
Omdat dat soort instanties goed gesloten zijn en werknemers niet zomaar overal bij kunnenquote:Op woensdag 30 september 2015 09:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een kwestie van iets opzoeken op een computer. Ik snap niet waarom niemand dat momenteel niet zou kunnen. Maar ja. Morgen weer een dag.
Hey IFMquote:
Ik doe expres niks met d'rquote:Op woensdag 30 september 2015 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
allemaal achter ifim aan zitten
Niet weten dat ik d'r allang gehosseld heb
Hey Montellyquote:
Wowowowoowquote:
ifim is niet zo slimquote:Op woensdag 30 september 2015 10:20 schreef Sked het volgende:
[..]
richolio probeert je al dagenlang te hosselen
blijf vooral dat soort complimentjes geven, dan stapt ze wel overquote:Op woensdag 30 september 2015 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim is niet zo slim
en druk met mij
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Neggingquote:Op woensdag 30 september 2015 10:21 schreef Sked het volgende:
[..]
blijf vooral dat soort complimentjes geven, dan stapt ze wel over
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Negging
get on my level
Wowowowowow NEXTquote:Op woensdag 30 september 2015 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim is niet zo slim
en druk met mij
Dat lieg je, je komt wel terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lieg je, je komt wel terugJe kunt bij mijn naam niet zo'n leuk grapje maken. EvavrouwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Mijn naam betekent wijn in het hongaarsquote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je kunt bij mijn naam niet zo'n leuk grapje maken. Evavrouws
Gelukkig worden jongens niet verleid door een leuke naam, maar door een leuk meisjequote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je kunt bij mijn naam niet zo'n leuk grapje maken. Evavrouws
Die zet ik in het lijstje van dingen die mijn naam kunnen betekenen.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Plak er een u aan en het betekent "buis" in het turks huehuehue
Mijn naam betekent niksquote:Op woensdag 30 september 2015 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn naam betekent wijn in het hongaars
Was leuk op sziget
wel "de leven gevende" uit het hebreeuws.quote:
Jij bent dan ook wel 'n knuffelbeertjequote:Op woensdag 30 september 2015 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel "de leven gevende" uit het hebreeuws.
Bor betekent beer in germaans
Tell your friendsquote:Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel 'n knuffelbeertje
Voorkeur voor de vrouwen, maar ben niet vies van een complimentje dus eigenlijk gewoon iedereenquote:
Ik ga aan de slagquote:Op woensdag 30 september 2015 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voorkeur voor de vrouwen, maar ben niet vies van een complimentje dus eigenlijk gewoon iedereen
Beertje van mequote:Op woensdag 30 september 2015 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel "de leven gevende" uit het hebreeuws.
Bor betekent beer in germaans
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ifim is niet zo slim
en druk met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |