Je moederquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:39 schreef -supergirl- het volgende: mensen, ff de hamvragen zoete of zoute popcorn? friet of patat? wc-papierrol met het flapje langs de muur of langs de buitenzijde van de rol? vluchtelingen of geen vluchtelingen?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
mensen, ff de hamvragen
zoete of zoute popcorn?
friet of patat?
wc-papierrol met het flapje langs de muur of langs de buitenzijde van de rol?
vluchtelingen of geen vluchtelingen?
Dat wou ik ook typenquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Je moeder
jammer man echt kut van je leuke grapquote:
Bek houden, RockNielsquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jammer man echt kut van je leuke grap
let je daar echt niet op......................quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:45 schreef SideEffect het volgende:
zoete of zoute popcorn? Zout
friet of patat? Patat
wc-papierrol met het flapje langs de muur of langs de buitenzijde van de rol?![]()
Alsof ik daar op let
![]()
vluchtelingen of geen vluchtelingen? Geen Nelis
wow super harde schoten gevuurd ben zo offended nu ik hoop dat niels je een kwade pm stuurtquote:
Nietszeggend plaatje omdat je niet weet waar de muur is.quote:
wowquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nietszeggend plaatje omdat je niet weet waar de muur is.
Ik ook, maar nog niets gehadquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
wow super harde schoten gevuurd ben zo offended nu ik hoop dat niels je een kwade pm stuurt
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:45 schreef SideEffect het volgende:
zoete of zoute popcorn? Zout
friet of patat? Patat
wc-papierrol met het flapje langs de muur of langs de buitenzijde van de rol?![]()
Alsof ik daar op let
![]()
vluchtelingen of geen vluchtelingen? Geen Nelis
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nietszeggend plaatje omdat je niet weet waar de muur is.
Nietszeggend plaatje want hij werkt niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[ [url=
https://otod.files.wordpr(...)bate_.jpg]afbeelding[/url] ]
zou je a of b
leugensquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nietszeggend plaatje want hij werkt niet.
eens.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
zout
friet
papier langs buitenzijde van de rol
geen vluchtelingen
HET IS HELEMAAL GEEN YOUUTBE FILMPJEquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:51 schreef SideEffect het volgende:
Moet hier steeds om lachen
https://vid.me/uAKX
smoothquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Linkje naar de desbetreffende status
of die foto van een makelaar op een paardquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
waarschijnlijk iets met de sollicitatie van laatst
ja hahaquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
waarschijnlijk iets met de sollicitatie van laatst
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey
Ik kwam zojuist het meest kansloze plaatje tegen op FacebookJa hoor, ze krijgen gewoon direct dubbel Jan Modaal binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker leventje hoor, ik ga me ook registreren als een vluchteling
Mag ik dan je vrouw zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja hoor, ze krijgen gewoon direct dubbel Jan Modaal binnen
Lekker leventje hoor, ik ga me ook registreren als een vluchteling
Er is nog hoop voor Dimaquote:Patricia Paay is weer gelukkig in de liefde. De 66-jarige zangeres laat weten de liefde te hebben gevonden bij een 26-jarige automonteur.
"Niemand heeft toekomst, maar wij hebben het ontzettend fijn en houden van elkaar", laat Paay weten aan RTL Boulevard.
Moet hij wel zijn armbandje weggooienquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
KNOTSGEK
[..]
Er is nog hoop voor Dima
Heeft hij nou al een pic van gemaakt?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet hij wel zijn armbandje weggooien
https://www.facebook.com/(...)6&type=3&pnref=storyquote:
Living the good lifequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraardgewoon samen 14600 euro naar binnen harken zonder iets te doen
Zomaar wat profielpics bekeken en ik kom tot conclusie dat 90% LTS zwakstroom heeft gedaan en 10% mentaal challenged is...quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)6&type=3&pnref=story
25.007 al
Bij mij staat er alleen "Dylan de Bruin vindt dit leuk."quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
25.007 al
[..]
Living the good life
wat een pauperzooiquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef xcachet het volgende:
25.007 al
En bedanktquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zomaar wat profielpics bekeken en ik kom tot conclusie dat 90% LTS zwakstroom heeft gedaan en 10% mentaal challenged is...
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
Ewa Deadprezquote:
je bent weer net te laatquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ewa Deadprez
is iedereen haxballen of hebben ze een leven?
Al lijkt dat laatste mij wat onwaarschijnlijk
quote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar jij hebt het niet gedeeld toch
Maar hoe minder mensen ervan weten hoe meer kans dat de uitkering zo hoog blijftquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
tuurlijk wel
jij wilt toch niet zeggen van niet he
cijfers kloppen volgens mij ook wel ongeveer, alles bij elkaarquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Kijk die policor gekkies de harde waarheid weer eens ontkennen!.
Zullen we sparen voor een reisje Bahama's?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar hoe minder mensen ervan weten hoe meer kans dat de uitkering zo hoog blijft![]()
![]()
krijgen ze ook niet directquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze krijgen echt niet twee keer modaal, pls.. Nee
Gewoon wachtgeld ja toch.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zomaar wat profielpics bekeken en ik kom tot conclusie dat 90% LTS zwakstroom heeft gedaan en 10% mentaal challenged is...
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
gwn basisinkomenquote:
jawelquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en die krijgen wij niet?
Juist.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel
daarom slaat het dus ook nergens op, dat hele plaatje
Alles bij elkaar komt het inderdaad ongeveer neer op dat bedrag per maand, wat de PVV-tokkie die dat plaatje gemaakt heeft er niet bij vermeldt is dat dat om alle kosten gaat en dus niet het bedrag dat een vluchtelingengezin direct uitbetaald krijgt.quote:
zag het ook al jaquote:
Is ongeveer 4000 per asielzoekerquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:39 schreef xcachet het volgende:
ach, 160 miljoen delen over de 'hoeveelheid vluchtelingen' en je hebt je antwoord
Artikel 9quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alles bij elkaar komt het inderdaad ongeveer neer op dat bedrag per maand, wat de PVV-tokkie die dat plaatje gemaakt heeft er niet bij vermeldt is dat dat om alle kosten gaat en dus niet het bedrag dat een vluchtelingengezin direct uitbetaald krijgt.
Dus gewoon logisch bedrag lijkt me.
Verdeel je dat over wat kinderen en vrouwenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is ongeveer 4000 per asielzoeker
Ja dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Artikel 9
1. Behoudens de uitzondering genoemd in lid 9, omvat de opvang in een opvangvoorziening in elk geval de volgende verstrekkingen:
a. onderdak;
b. een wekelijkse financiële toelage ten behoeve van voedsel, kleding en andere persoonlijke uitgaven;
c. openbaar vervoerskaarten voor reizen van en naar de rechtsbijstandverlener in verband met de asielprocedure afgezien van de dagen die beschikbaar zijn voor het onderzoek naar de asielaanvraag gedurende de algemene asielprocedure;
d. recreatieve en educatieve activiteiten;
e. de dekking van de kosten van medische verstrekkingen overeenkomstig een daartoe te treffen ziektekostenregeling;
f. een verzekering tegen de financiële gevolgen van wettelijke aansprakelijkheid;
g. betaling van buitengewone kosten.
Ze krijgen eigenlijk gewoon nul komma nul handje contantje behalve eetgeld
Aightquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om het even te bevestigenVoordat er een PVV-tokkie uit OUD of UTO hier komt
Dat plaatje wel ja.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam een beetje over als "ja die 4k krijgen ze" ipv "ja 4k kosten ze"
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verdeel je dat over wat kinderen en vrouwen
Neequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ieder vluchteling krijgt apart 4000 euro. Mannen, vrouwen en kinderen.
Plaatje gaf aan dat een gezin 4k krijgtquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ieder vluchteling krijgt apart 4000 euro. Mannen, vrouwen en kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:48 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Die 4000 is dan ook verdeelt over een heel jaarquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plaatje gaf aan dat een gezin 4k krijgt
Maar nevermind. Te sneu om zoveel aandacht aan te besteden
Kan je verdomme wel lezen ja?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die 4000 is dan ook verdeelt over een heel jaar
Snap de grap niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het toch over 1 persoonquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je verdomme wel lezen ja?
Er staat per maand
deze Malu thoquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Malu woont in Amsterdam. Helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker artistieke meidAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
deze Malu thoWel iets wat Iflm zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker artistieke meid![]()
1 persoon per jaar? :squote:Op dinsdag 29 september 2015 22:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb het toch over 1 persoon
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
deze Malu thoMooie rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker artistieke meid
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je zelf een vluchteling dat je dit zo goed weet of kan je echt niet lezen wat er op dat plaatje staat? Of doel je daar zelfs niet op?
Ik doel niet op het plaatje neequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je zelf een vluchteling dat je dit zo goed weet of kan je echt niet lezen wat er op dat plaatje staat? Of doel je daar zelfs niet op?
Wat wilt SE zeggen dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
volgens mij praat iedereen helemaal langs elkaar heen
weet ik veelquote:
Zo schattig.quote:
Dat zeg ik toch ook niet gvd deadprez slechte haxballer die je bentquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
lekker boeiend ook wat het kost, alsof die uitkeringen van alle mensen die dat plaatje gedeeld hebben goed besteed geld zijn
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
lekker boeiend ook wat het kost, alsof die uitkeringen van alle mensen die dat plaatje gedeeld hebben goed besteed geld zijn
heb je crush op ifim ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is Iflm in haar jongere jaren
https://www.facebook.com/jerseydemic/videos/10153758314855681/
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is Iflm in haar jongere jaren
https://www.facebook.com/jerseydemic/videos/10153758314855681/
huequote:Nieuwsblog, gezelligheid, tikkie brutaal en tendentieus, maar altijd met een knipoog. Voor elk wat wils. Like ons, als je durft!
lekker gekquote:
lekker pittigquote:
Dit vind ik een goede postquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:05 schreef HPLC het volgende:
Op FOK! facebook:
Dave Janssen Stemmingmakerij totdat ze heel halal hun Bifi worst bij jouw tiener dochter naar binnen rammen in het bos met een paar medezoekers. Maar dan heb je geen spreekrecht meer, nu nee zeggen tegen de asielzoekers zeggen is straks steun krijgen van mede tegenstanders. Anders eigen schuld dikke bult.
Like · Reply · 7 · Yesterday at 11:00
Ja want alle asielzoekers zijn mannen en verkrachten vrouwen in de bossenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:05 schreef HPLC het volgende:
Op FOK! facebook:
Dave Janssen Stemmingmakerij totdat ze heel halal hun Bifi worst bij jouw tiener dochter naar binnen rammen in het bos met een paar medezoekers. Maar dan heb je geen spreekrecht meer, nu nee zeggen tegen de asielzoekers zeggen is straks steun krijgen van mede tegenstanders. Anders eigen schuld dikke bult.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:05 schreef HPLC het volgende:
Op FOK! facebook:
Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
trustequote:
Opgeruimd staat netjes.quote:
Op het randje jij.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef HPLC het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Quote me, als je durft!
[/quoe]
Bang.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef HPLC het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Quote me, als je durft!
[/quoe]
posten tijdens ban, trquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt een perm
Leve KLB SC
ik zou hekkies gebruikenquote:
quote:
FC OSS NEVER TOP OSS FOREVERquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral omdat het tegenwoordig FC Oss is. Gers loopt beetje achter
Natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je je caps lock of shiftgebruik wat minderen?
Vis een optie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Stompzinnig het volgende:
gvd ik deed me eikel net op me oog nu zit voorhuid vacuum vast aan me oog
kan niet meer los
wat nu
Bedankt gers. Je bent een goede aanvulling in deze KLB SC. Waar kom je oorspronkelijk vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Stompzinnig het volgende:
kan niet meer los
wat nu
KLB SC natuurlijk, ooit lang geledenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt gers. Je bent een goede aanvulling in deze KLB SC. Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Uitlepelenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Stompzinnig het volgende:
kan niet meer los
wat nu
Kan je wel zien of je hem in het goede gaatje stoptquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik een piemel met een oogbal aan het uiteinde.
Moet ik wel eerst weten wat het goede gaatje is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je wel zien of je hem in het goede gaatje stopt
Besnijden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik een piemel met een oogbal aan het uiteinde.
Die in het stopcontactquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:35 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst weten wat het goede gaatje is.
Dat doe ik al vaak genoeg om mijn ballen te ontharen. Werkt beter dan scheren, dan krijg je bultjes en zo.quote:
whutquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Heb wel eens een medisch artikel gelezen over een vrouw die een dichtgegroeide vagina had, maar dat had ze niet door. Ging ze naar de huisarts omdat seks zo'n pijn deed, bleek ze een enorm uitgerekte plasbuis te hebben.![]()
Meestal gaat het over een ander gaatje als ze zeggen 'oeps, verkeerde gaatje'.
nou enquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Edward Snowden in 6 uur 614k volgers gekregen op Twitter
Toevallig, er werken precies 614.063 mensen bij de NSA...quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat doe ik al vaak genoeg om mijn ballen te ontharen. Werkt beter dan scheren, dan krijg je bultjes en zo.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het morgen wel even opzoeken, weet niet meer welk boek het was.quote:
jehoerenmoederquote:
lijkt wel slechte hollywoodfilmquote:I used to work for the government. Now I work for the public.
Zal vast niet lang duren voor er echt een film komt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
wtf dat twitteraccount is toch niet echt
[..]
lijkt wel slechte hollywoodfilm
Die ken ik nogquote:
Wie chaitje?quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
wtf dat twitteraccount is toch niet echt
[..]
lijkt wel slechte hollywoodfilm
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:
[..]
Ik walg niet van hem, maar hij ruikt vaak vreemd. > alsof hij met zn vingers aan zn poeperd heeft gezeten en daarna zn vinger onder zijn neus heeft gelegd.
En als hij net heeft gesport en ik schoon thuis zit, wordt ik niet warm van een potje seks met hem...
treurigquote:
Hehe wutquote:
Slechte man maar zou hem neuken voor mijn vaderland.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:48 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Hitler?
• Slechte man, en zou hem doen
• Slechte man, maar zou hem wel doen
• you fuck sucked
• Goede man, en zou hem doen
• Goede man, maar zou hem niet doen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Chai jaquote:
Wat vind je van haar?quote:
Sowiiso R&Pquote:
weet ik veel waar die kerel het allemaal over heeftquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat betekent het eigenlijk?
Dat je slecht in bed bent?
Hij bouwde goede autobanenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Slechte man maar zou hem neuken voor mijn vaderland.
Ze was opzich wel chillquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Delierquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel waar die kerel het allemaal over heeft
Ja en hij had een grote pik heb ik gehoord van mijn overgroot moeder.quote:
''was''quote:
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zatquote:
ze post nog gwnquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zat
Nadat ze een lange tijd met vakantie is geweest kwam ze weer gwn posten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zat
guus is dit kloontje van jou?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef okedoei het volgende:
[..]
Dat vertelde je moeder me gisteren, ze wilde eens lekker verwend worden na een zwaar leven met een zwakzinnige zoon.
Mijn naam verkeerd gespeld.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Wie is de grootste kneus van de KLB SC?
• guusgeluk7
• deadpres
• nevernow
• niels0
• gers
• rockninja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Flikkersquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Wie is de grootste kneus van de KLB SC?
• guusgeluk7
• deadpres
• nevernow
• niels0
• gers
• rockninja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ja weet ik, maar moest even twee keer kijken wie het posttequote:Op woensdag 30 september 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. OkeDoei post hier wel vaker.
heb op deadpres geklikt maar is gefixte pollquote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je me stiekem adoreert.
Eindelijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb op deadpres geklikt maar is gefixte poll
quote:
Dacht dat mijn stem niet verwerkt werd, net als in POL gisterquote:Op woensdag 30 september 2015 00:03 schreef Stompzinnig het volgende:
Ook niemand die doorheeft dat alle linkjes
[..]
Eindelijk.
okokokokokkokquote:Op woensdag 30 september 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
wat nou eindelijk waar denk je dat deze post op sloeg a downie
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:11 schreef krioro het volgende:
Zou ook wel toyboy van La Paay willen zijn.
Truste, slaap zachtquote:
Is er voor ons toch nog hoop. En Niels zijn relaties vallen ineens best mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:11 schreef Neverknown het volgende:
Patricia Paay is dolgelukkig met haar veel jongere vriend Maurice. De 66-jarige diva en de 26-jarige automonteur zijn door weekblad Party gesnapt.
shiiiiiiiiiiiiit
40 jaar ouder is ze.. ziek
Zoek jij nog een toyboy?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:11 schreef Neverknown het volgende:
Patricia Paay is dolgelukkig met haar veel jongere vriend Maurice. De 66-jarige diva en de 26-jarige automonteur zijn door weekblad Party gesnapt.
shiiiiiiiiiiiiit
40 jaar ouder is ze.. ziek
en terecht als je slaapt dan krijg je ebola van die vliegquote:Op woensdag 30 september 2015 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
Godallemachtig er zoemt hier een mugzo durf ik dus echt niet te slapen he
Over 20 jaar misschien.quote:
Ik ben je beschermengelquote:Op woensdag 30 september 2015 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
Godallemachtig er zoemt hier een mugzo durf ik dus echt niet te slapen he
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:16 schreef Neverknown het volgende:
https://nl-nl.facebook.com/maurice.dix.79
deze is het volgensmij
Haar toyboy, die automonteur van 26 jaar.quote:
Krioroquote:
Oh.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haar toyboy, die automonteur van 26 jaar.
Vervelingquote:Op woensdag 30 september 2015 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat brengt jou ineens weer hier?
die gast ruikt geld, want vetgedruktequote:Op woensdag 30 september 2015 00:21 schreef Neverknown het volgende:
Komop zeg hoe kun je nu een serieuze relatie beginnen met iemand die 40 jaar jonger of ouder is.
Tewijl hij denkt aan huisje, boompje beestje ''het begin van het leven''. Mag zij onderhand der grafsteen gaan uitkiezen.
Loooooolquote:Op woensdag 30 september 2015 00:21 schreef Neverknown het volgende:
Komop zeg hoe kun je nu een serieuze relatie beginnen met iemand die 40 jaar jonger of ouder is.
Tewijl hij denkt aan huisje, boompje beestje ''het begin van het leven''. Mag zij onderhand der grafsteen gaan uitkiezen.
Haha die dochter van haar die is daar dan wel als de kippen bij.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gast ruikt geld, want vetgedrukte
Wow, ga er anders nog even langer over door.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:29 schreef Neverknown het volgende:
Gerontofiel is het die automonteur, ze kan haar gezicht wel helemaal strak getrokken laten hebben, en haar borsten hebben laten vullen. Rest van lichaam heeft zijn elasticiteit ook wel verloren. Leuk zo'n oma in bed.
Ik hoef geen boerenknul aan mijn vishengel.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, ga er anders nog even langer over door.
Je hoeft niet jaloers te zijn, je vindt vast ook nog wel een leuke automonteur.
Je slaat liever een kwie kwie aan de haak?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik hoef geen boerenknul aan mijn vishengel.
Wtf is een kwie kwie nog nooit van gehoord?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Je slaat liever een kwie kwie aan de haak?
Een vis.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wtf is een kwie kwie nog nooit van gehoord?
ja of een zalmpjequote:Op woensdag 30 september 2015 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Een vis.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hoplosternum_littorale
Kan wel tegen groot.quote:
Jij eerder op mij denk ik. Ik heb een relatie met meloewaquote:
Dit kan ik beamen. Ben trots op dit schatje. 12-08-2015quote:Op woensdag 30 september 2015 00:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij eerder op mij denk ik. Ik heb een relatie met meloewazijn allebei recentelijk van de vrouwenliefde geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |