lekker pittigquote:
Dit vind ik een goede postquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:05 schreef HPLC het volgende:
Op FOK! facebook:
Dave Janssen Stemmingmakerij totdat ze heel halal hun Bifi worst bij jouw tiener dochter naar binnen rammen in het bos met een paar medezoekers. Maar dan heb je geen spreekrecht meer, nu nee zeggen tegen de asielzoekers zeggen is straks steun krijgen van mede tegenstanders. Anders eigen schuld dikke bult.
Like · Reply · 7 · Yesterday at 11:00
Ja want alle asielzoekers zijn mannen en verkrachten vrouwen in de bossenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:05 schreef HPLC het volgende:
Op FOK! facebook:
Dave Janssen Stemmingmakerij totdat ze heel halal hun Bifi worst bij jouw tiener dochter naar binnen rammen in het bos met een paar medezoekers. Maar dan heb je geen spreekrecht meer, nu nee zeggen tegen de asielzoekers zeggen is straks steun krijgen van mede tegenstanders. Anders eigen schuld dikke bult.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:05 schreef HPLC het volgende:
Op FOK! facebook:
Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
trustequote:
Opgeruimd staat netjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het randje jij.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef HPLC het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Quote me, als je durft!
[/quoe]
Bang.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef HPLC het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Quote me, als je durft!
[/quoe]
posten tijdens ban, trquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt een perm
Leve KLB SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |