Haha die dochter van haar die is daar dan wel als de kippen bij.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gast ruikt geld, want vetgedrukte
Wow, ga er anders nog even langer over door.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:29 schreef Neverknown het volgende:
Gerontofiel is het die automonteur, ze kan haar gezicht wel helemaal strak getrokken laten hebben, en haar borsten hebben laten vullen. Rest van lichaam heeft zijn elasticiteit ook wel verloren. Leuk zo'n oma in bed.
Ik hoef geen boerenknul aan mijn vishengel.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, ga er anders nog even langer over door.
Je hoeft niet jaloers te zijn, je vindt vast ook nog wel een leuke automonteur.
Je slaat liever een kwie kwie aan de haak?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik hoef geen boerenknul aan mijn vishengel.
Wtf is een kwie kwie nog nooit van gehoord?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Je slaat liever een kwie kwie aan de haak?
Een vis.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wtf is een kwie kwie nog nooit van gehoord?
ja of een zalmpjequote:Op woensdag 30 september 2015 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Een vis.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hoplosternum_littorale
Kan wel tegen groot.quote:
Jij eerder op mij denk ik. Ik heb een relatie met meloewaquote:
Dit kan ik beamen. Ben trots op dit schatje. 12-08-2015quote:Op woensdag 30 september 2015 00:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij eerder op mij denk ik. Ik heb een relatie met meloewazijn allebei recentelijk van de vrouwenliefde geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |