abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156475949
Hallo! Bereid je voor op een lang en chaotisch verhaal, sorry!

Ik heb 3,5 jaar een relatie gehad die uiteindelijk niet zo goed voor me was. Hij was heel bezittelijk. jaloers en egoïstisch. > Ik mocht nooit iets doen zonder hem, werd jaloers als er een andere man naar me keek met uitgaan.
Deze relatie heb ik ten einde gebracht, bijna 3 jaar geleden.

Het is ruim een jaar uit geweest, beide andere relatie gehad, mijne wat serieuzer dan ze zijne.
Daarna kwamen we weer in contact met elkaar begon gewoon als vrienden, leuke dingen doen enzo, vaak met anderen heel soms met z'n tweeën. Ik begon hem tijdens onze relatie ook te zien als een vriend en niet als vriendje.
Maar het ging zo goed, hij is veranderd, ten goede. En ik wist wat ik kon verwachte van hem en dat is eigenlijk ook wat ik van een relatie ben gaan verwachten.
Dus nu zijn we al 1,5 jaar samen en wonen we ook bijna een jaar samen.
Ik kan nu gaan stappen enzo, wel met wat moeite maar zonder drama.

Maar... Nu zijn sommige dingen weer als vanouds, we hebben geen seks meer, al ruim 2 maanden niet. Ik lijkt wel of ik hem helemaal niet aantrekkelijk vind ofzo, want ik heb er geen behoefte aan en vind het zelfs vies. En ik weet toch hoe het precies gaat lopen als we het wel doen.
Ik zie nu ook weerr verschijnselen van bezitterigheid. Ik wilde salsa dansen met een vriendin, en ik zei dat tegen hem en vroeg erna of hij ook wilde. Werd hij boos dat ik hem niet meteen mee vroeg. Dat ik alles zelf bepaal. Maar de rede was vooral dat hij het niet leuk vond omdat het een intieme dans is en hij het niet leuk vind als ik het met een andere man doe. > kan ik opzich wel in komen.
O, en mijn spullen zijn rotzooi, staan in de weg.

Maar dus nu, betrap ik me erop dat als ik opstap ben of waar dan ook eigenlijk, dat ik op jacht ben naar andere mannen. Ik stap er niet op af ofzo, maar toch.
Nu ook van het weekend zag ik een man die ik al vaker had gezien, en ik vind hem heel erg knap, mooi, aantrekkelijk? wat dan ook, en zou ik hem willen leren kennen. Maar ook andere mannen waartoe ik mij aangetrokken voel die wel contact met me hebben ga ik niet in op flirten maar vind het wel leuk. En betrap ik mezelf erop dat ik het jammer vind dat ik er niet op in kan gaan. Omdat ik al een vriend heb.

Maar is dit normaal? Mijn gedachte/gedrag?
Ik ben ook wel meer gaan twijfelen over onze relatie, wil het er ook met hem over hebben, maar zie er natuurlijk erg tegen op. Ook omdat ik niet snap dat hij niet ziet dat het niet goed gaat. En doet alsof er niets aan de hand is.

Of heb ik me er al bij neergelegd en is mijn relatie gedoemd? :+
Wanneer is het de ware?
pi_156476100
Klinkt als een gezonde relatie. /sarcasme
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156476141
Hmm. De sleur komt er weer in.

Maar wees gerust, zodra je hem dumpt en er komt een "nieuwe" lover, gaat het precies zoals dit. Dus beter ga je geen langdurige relaties aan, en leg je je neer bij menig fokker's levensmotto;

Graaien wat je graaien kan
Snaaien wat je snaaien kan
Laaien wat je laaien kan
en Naaien wat je naaien kan.
Lambo of Rekt
pi_156476151
Superleuk dat het niet zo kut gaat als de vorige ronde, maar verder lees ik niet echt dat je van hem houdt en met hem oud wil worden enzo. Je wil geen seks met je vriend met wie je samenwoont, je vindt het zelfs jakkiebah en je lonkt naar andere mannen, dus waar wacht je nou eigenlijk op?
pi_156476213
Iets meer zelfrespect en pleite gaan.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156476260
Wil je oud worden met deze man? Wil je kinderen met hem (als je kinderen zou willen)?
Zo niet, dan gauw iets voor jezelf zoeken en wegwezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156476263
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef EggsTC het volgende:
Hmm. De sleur komt er weer in.

Maar wees gerust, zodra je hem dumpt en er komt een "nieuwe" lover, gaat het precies zoals dit.
Dat is dus ook precies wat ik ook denk, wat ook mijn ervaring is toen het een tijd uit was.
Wanneer is het de ware?
pi_156476336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:16 schreef puella het volgende:

Dat is dus ook precies wat ik ook denk, wat ook mijn ervaring is toen het een tijd uit was.
Ik woon al heel lang samen en er is geen sleur en met de seks is ook helemaal niets mis. Het idee alleen al dat ik dat vies zou vinden is lachwekkend :D Dus nee, jouw gevoel is niet normaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156476361
quote:

[..]

I know ;)
Lambo of Rekt
pi_156476397
Als je walgt van de man waarmee je samenwoont... waarom woon je er dan in hemelsnaam mee samen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156476426
quote:

[..]

Wat heb je eigenlijk al geprobeerd om weer nader tot je lief te komen?
  dinsdag 29 september 2015 @ 17:25:47 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156476444
Heb je al eens met hem over je gevoel gesproken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156476756
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:25 schreef Copycat het volgende:
Heb je al eens met hem over je gevoel gesproken?
Ja, hij begreep het niet en vond maar dat ik raar was/ben. Daarna is er niets meer gebeurt.
Wanneer is het de ware?
pi_156476799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:42 schreef puella het volgende:

[..]

Ja, hij begreep het niet en vond maar dat ik raar was/ben. Daarna is er niets meer gebeurt.
Niets meer gebeurt, hadden jullie afspraken gemaakt dan ofzo?
pi_156476841
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je walgt van de man waarmee je samenwoont... waarom woon je er dan in hemelsnaam mee samen?
Ik walg niet van hem, maar hij ruikt vaak vreemd. > alsof hij met zn vingers aan zn poeperd heeft gezeten en daarna zn vinger onder zijn neus heeft gelegd.
En als hij net heeft gesport en ik schoon thuis zit, wordt ik niet warm van een potje seks met hem...
Wanneer is het de ware?
  dinsdag 29 september 2015 @ 17:48:06 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156476856
quote:

Typische reactie van je vriend. Daar kon je ook niet doorheen breken, begrijp ik?
Zie je zelf überhaupt nog een toekomst met hem?
pi_156476857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niets meer gebeurt, hadden jullie afspraken gemaakt dan ofzo?
Nee niet eens, denk dat het meer is dat ik het maar moet uitzoeken en iets moet gaan doen.
Wanneer is het de ware?
pi_156476904
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:48 schreef puella het volgende:

[..]

Nee niet eens, denk dat het meer is dat ik het maar moet uitzoeken en iets moet gaan doen.
Niet zo raar als voornamelijk jij een probleem ervaart en verandering wil hè. Afgezien van dat gesprek heb je verder niks ondernomen dus?
Mis je de spanning die zijn jaloezie mee bracht eigenlijk?
pi_156477386
Wat heb ik nou weer gelezen? :'(
pi_156477390
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:

[..]

Ik walg niet van hem, maar hij ruikt vaak vreemd. > alsof hij met zn vingers aan zn poeperd heeft gezeten en daarna zn vinger onder zijn neus heeft gelegd.
En als hij net heeft gesport en ik schoon thuis zit, wordt ik niet warm van een potje seks met hem...
Vond je dit altijd al?
  dinsdag 29 september 2015 @ 18:35:57 #21
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_156477853
quote:

[..]

Dat is toch het hele eieren eten dan. Hij ziet het niet het niet ziet en kennelijk wil hij het ook niet zien.
Dat is natuurlijk geen relatie.

Ik zou zeggen: nogmaals confronteren en gesprek voeren. Hij weet ook heus wel dat je al twee manden geen seks meer hebt gehad dus hij heeft ook al lang door dat er iets aan de hand is lijkt me.
pi_156477879
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet zo raar als voornamelijk jij een probleem ervaart en verandering wil hè. Afgezien van dat gesprek heb je verder niks ondernomen dus?
Mis je de spanning die zijn jaloezie mee bracht eigenlijk?
Nee die mis ik totaal niet. Ik ben niet de enige die op dat moment verandering wilde.
Wanneer is het de ware?
pi_156477906
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 18:15 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Vond je dit altijd al?
Nee dit is pas van de laatste maanden, anders was ik niet bij hem in gaan wonen...
Wanneer is het de ware?
  dinsdag 29 september 2015 @ 18:46:39 #24
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156478123
quote:

[..]

Oh :')

Maar als het je vriend is kan je dit toch aan hem vertellen.. Of communiceren jullie niet?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156478261
Ja ik heb het wel eens gezegd. Kan me de reactie niet herinneren, dus zal ook wel niet bijzonder zijn geweest... :')
Wanneer is het de ware?
pi_156478555
Probleem is dus dat 'ie stinkt. Dan kan hij zich toch wassen?

Zo lastig is dat niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_156478645
quote:

[..]

:?
Whaaaat???? No money?
pi_156478775
-weg-

[ Bericht 100% gewijzigd door Copycat op 29-09-2015 19:16:15 ]
pi_156478906
-blijf dan weg-

[ Bericht 82% gewijzigd door Copycat op 29-09-2015 19:25:01 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 19:25:26 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156479046
Verdere discussie in R&P FB.
pi_156479062
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 18:38 schreef puella het volgende:

[..]

Nee dit is pas van de laatste maanden, anders was ik niet bij hem in gaan wonen...
Maar is het nog steeds de zelfde geur en ben je je eraan gaan storen of moet hij gewoon iets aan zijn geur doen?

Je springt nogal van de hak op de tak. Wat is nou precies je probleem?
pi_156520672
quote:

[..]

Wacht....Wat?

De volgende vraag is serieus niet bedoeld om er een lolletje van te maken... hoe laat hij de wc achter na bezoek? Wat ie dr ook gaat doen. Daar kun je bij mensen wel wat van aflezen. Als je zoiets ruikt is dat toch iets wat je meteen zegt?!

Shit je zult maar via via horen dat je vriendin er zo over denkt en ze er niks van gezegd heeft :{

O, en je zegt dat je niet van hem walgt, maar hoe kun je niet van hem walgen als hij naar poep ruikt?

quote:
Jouw vriend doucht niet na het sporten?

O en heeft hij zelf dan nooit zin in seks? En hoe wimpel jij het af als hij initiatief neemt?
pi_156520855
Wat is dit nou weer? :') _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:21:17 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156520888
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef puella het volgende:

Maar dus nu, betrap ik me erop dat als ik opstap ben of waar dan ook eigenlijk, dat ik op jacht ben naar andere mannen. Ik stap er niet op af ofzo, maar toch.
Nu ook van het weekend zag ik een man die ik al vaker had gezien, en ik vind hem heel erg knap, mooi, aantrekkelijk? wat dan ook, en zou ik hem willen leren kennen. Maar ook andere mannen waartoe ik mij aangetrokken voel die wel contact met me hebben ga ik niet in op flirten maar vind het wel leuk. En betrap ik mezelf erop dat ik het jammer vind dat ik er niet op in kan gaan. Omdat ik al een vriend heb.

Misschien is dat wel de bron van zijn probleem... jij ;) en je gedrag.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:24:33 #35
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156520947
Waarom neem je geen open relatie :?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156585902
quote:

[..]

Dit hangt nu al een aantal dagen in mn hoofd. Wtf. Hoe kan dat???
  zondag 4 oktober 2015 @ 02:25:02 #37
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_156585945
Maak er een eind aan. De relatie, bedoel ik.
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:53:50 #38
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_156588993
Ik zie maar een oplossing, zeteen punt achter deze relatie. Het feit dat je geen sex wilt met hem en
eigenlijk vies bent van hem zegt genoeg Ik heb een soortgelijke ervaring naar een relatie van 25 jaar waarvan10 getrouwd.als het op is is het op en wordt het tijd om inderdaad verder tekijken wat voor een lekkere kerels een nog meer zijn. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door broodjepindakaashagelslag op 04-10-2015 11:55:37 (nvt) ]
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_156589379
Jij, je vriend en jullie relatie lijken me al een hele poos 'niet normaal meer'

Zijn gedrag is ronduit belachelijk, jouw gedrag getuigt ook niet van veel liefde of respect, en jullie relatie lijkt al helemaal waardeloos.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156589455
quote:

[..]

Heeft ie een verrot gebit ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')