Dat is dus ook precies wat ik ook denk, wat ook mijn ervaring is toen het een tijd uit was.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef EggsTC het volgende:
Hmm. De sleur komt er weer in.
Maar wees gerust, zodra je hem dumpt en er komt een "nieuwe" lover, gaat het precies zoals dit.
Ik woon al heel lang samen en er is geen sleur en met de seks is ook helemaal niets mis. Het idee alleen al dat ik dat vies zou vinden is lachwekkendquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:16 schreef puella het volgende:
Dat is dus ook precies wat ik ook denk, wat ook mijn ervaring is toen het een tijd uit was.
I knowquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:16 schreef puella het volgende:
[..]
Dat is dus ook precies wat ik ook denk, wat ook mijn ervaring is toen het een tijd uit was.
Wat heb je eigenlijk al geprobeerd om weer nader tot je lief te komen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:16 schreef puella het volgende:
[..]
Ja, hij begreep het niet en vond maar dat ik raar was/ben. Daarna is er niets meer gebeurt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:25 schreef Copycat het volgende:
Heb je al eens met hem over je gevoel gesproken?
Niets meer gebeurt, hadden jullie afspraken gemaakt dan ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:42 schreef puella het volgende:
[..]
Ja, hij begreep het niet en vond maar dat ik raar was/ben. Daarna is er niets meer gebeurt.
Ik walg niet van hem, maar hij ruikt vaak vreemd. > alsof hij met zn vingers aan zn poeperd heeft gezeten en daarna zn vinger onder zijn neus heeft gelegd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je walgt van de man waarmee je samenwoont... waarom woon je er dan in hemelsnaam mee samen?
Typische reactie van je vriend. Daar kon je ook niet doorheen breken, begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:42 schreef puella het volgende:
Ja, hij begreep het niet en vond maar dat ik raar was/ben. Daarna is er niets meer gebeurt.
Nee niet eens, denk dat het meer is dat ik het maar moet uitzoeken en iets moet gaan doen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niets meer gebeurt, hadden jullie afspraken gemaakt dan ofzo?
Niet zo raar als voornamelijk jij een probleem ervaart en verandering wil hè. Afgezien van dat gesprek heb je verder niks ondernomen dus?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:48 schreef puella het volgende:
[..]
Nee niet eens, denk dat het meer is dat ik het maar moet uitzoeken en iets moet gaan doen.
Vond je dit altijd al?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:
[..]
Ik walg niet van hem, maar hij ruikt vaak vreemd. > alsof hij met zn vingers aan zn poeperd heeft gezeten en daarna zn vinger onder zijn neus heeft gelegd.
En als hij net heeft gesport en ik schoon thuis zit, wordt ik niet warm van een potje seks met hem...
Dat is toch het hele eieren eten dan. Hij ziet het niet het niet ziet en kennelijk wil hij het ook niet zien.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:42 schreef puella het volgende:
[..]
Nee die mis ik totaal niet. Ik ben niet de enige die op dat moment verandering wilde.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet zo raar als voornamelijk jij een probleem ervaart en verandering wil hè. Afgezien van dat gesprek heb je verder niks ondernomen dus?
Mis je de spanning die zijn jaloezie mee bracht eigenlijk?
Nee dit is pas van de laatste maanden, anders was ik niet bij hem in gaan wonen...quote:
Ohquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:
[..]
Ik walg niet van hem, maar hij ruikt vaak vreemd. > alsof hij met zn vingers aan zn poeperd heeft gezeten en daarna zn vinger onder zijn neus heeft gelegd.
En als hij net heeft gesport en ik schoon thuis zit, wordt ik niet warm van een potje seks met hem...
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:
[..]
Maar is het nog steeds de zelfde geur en ben je je eraan gaan storen of moet hij gewoon iets aan zijn geur doen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:38 schreef puella het volgende:
[..]
Nee dit is pas van de laatste maanden, anders was ik niet bij hem in gaan wonen...
Wacht....Wat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:
[..]
Jouw vriend doucht niet na het sporten?quote:En als hij net heeft gesport en ik schoon thuis zit, wordt ik niet warm van een potje seks met hem...
Misschien is dat wel de bron van zijn probleem... jijquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef puella het volgende:
Maar dus nu, betrap ik me erop dat als ik opstap ben of waar dan ook eigenlijk, dat ik op jacht ben naar andere mannen. Ik stap er niet op af ofzo, maar toch.
Nu ook van het weekend zag ik een man die ik al vaker had gezien, en ik vind hem heel erg knap, mooi, aantrekkelijk? wat dan ook, en zou ik hem willen leren kennen. Maar ook andere mannen waartoe ik mij aangetrokken voel die wel contact met me hebben ga ik niet in op flirten maar vind het wel leuk. En betrap ik mezelf erop dat ik het jammer vind dat ik er niet op in kan gaan. Omdat ik al een vriend heb.
Dit hangt nu al een aantal dagen in mn hoofd. Wtf. Hoe kan dat???quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:
[..]
Heeft ie een verrot gebit ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |