quote:
FC OSS NEVER TOP OSS FOREVERquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral omdat het tegenwoordig FC Oss is. Gers loopt beetje achter
Natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je je caps lock of shiftgebruik wat minderen?
Vis een optie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Stompzinnig het volgende:
gvd ik deed me eikel net op me oog nu zit voorhuid vacuum vast aan me oog
kan niet meer los
wat nu
Bedankt gers. Je bent een goede aanvulling in deze KLB SC. Waar kom je oorspronkelijk vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Stompzinnig het volgende:
kan niet meer los
wat nu
KLB SC natuurlijk, ooit lang geledenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt gers. Je bent een goede aanvulling in deze KLB SC. Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Uitlepelenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Stompzinnig het volgende:
kan niet meer los
wat nu
Kan je wel zien of je hem in het goede gaatje stoptquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik een piemel met een oogbal aan het uiteinde.
Moet ik wel eerst weten wat het goede gaatje is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je wel zien of je hem in het goede gaatje stopt
Besnijden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik een piemel met een oogbal aan het uiteinde.
Die in het stopcontactquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:35 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst weten wat het goede gaatje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |