Wat vind je van haar?quote:
Sowiiso R&Pquote:
weet ik veel waar die kerel het allemaal over heeftquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat betekent het eigenlijk?
Dat je slecht in bed bent?
Hij bouwde goede autobanenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Slechte man maar zou hem neuken voor mijn vaderland.
Ze was opzich wel chillquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Delierquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel waar die kerel het allemaal over heeft
Ja en hij had een grote pik heb ik gehoord van mijn overgroot moeder.quote:
''was''quote:
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zatquote:
ze post nog gwnquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zat
Nadat ze een lange tijd met vakantie is geweest kwam ze weer gwn posten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zat
guus is dit kloontje van jou?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef okedoei het volgende:
[..]
Dat vertelde je moeder me gisteren, ze wilde eens lekker verwend worden na een zwaar leven met een zwakzinnige zoon.
Mijn naam verkeerd gespeld.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Wie is de grootste kneus van de KLB SC?
• guusgeluk7
• deadpres
• nevernow
• niels0
• gers
• rockninja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Flikkersquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Wie is de grootste kneus van de KLB SC?
• guusgeluk7
• deadpres
• nevernow
• niels0
• gers
• rockninja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja weet ik, maar moest even twee keer kijken wie het posttequote:Op woensdag 30 september 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. OkeDoei post hier wel vaker.
heb op deadpres geklikt maar is gefixte pollquote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je me stiekem adoreert.
Eindelijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb op deadpres geklikt maar is gefixte poll
quote:
Dacht dat mijn stem niet verwerkt werd, net als in POL gisterquote:Op woensdag 30 september 2015 00:03 schreef Stompzinnig het volgende:
Ook niemand die doorheeft dat alle linkjes
[..]
Eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |