quote:Op woensdag 30 september 2015 00:39 schreef pipojansen het volgende:
kutpoezen. poepen in je tuin, plassen in je vijver. krabben je hek kapot. ontaarden in diva's als je er iets van zegt. dan zeggen ze MIAUW en rennen hard weg.
en de eigenaars zijn ook ruk want ze lachen in hun vuistje als ze al dat moois zien gebeuren. als je buren hebt met katten, negeer ze. buren die hun katten binnenshuis laten heb ik geen problemen mee. mogen ze doen. naast het feit dat ik poezen niet mag. wel die van de buurvrouw, maar die poes wordt al door iemand anders ge(n)aaid. ik heb nu een tuinkabouter in dienst. loopt rond met een kalashnikov en schiet op alles dat nat en vochtig is.
Wat een lieverd heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:33 schreef Koettie het volgende:
Hier een foto van de reden van mn gebroken hart.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als het beestje op is zoals je zegt, is het dan wel verstandig om nog te wachten tot volgende week?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef Koettie het volgende:
Kortom, King Joost is op. Mijn demente lieve kater wordt ingeslapen volgende week.
.quote:Op woensdag 30 september 2015 01:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het beestje op is zoals je zegt, is het dan wel verstandig om nog te wachten tot volgende week?
Als er geen vooruitzichten meer zijn en het gaat gewoon niet meer, dan lijkt het me ook voor het beestje zelf beter om niet nog een week aan te kloten.
Sterkte ermee alvast. Altijd kut als je een huisdier in moet laten slapen
Moest toch even lachenquote:Op woensdag 30 september 2015 00:32 schreef DonDruiper het volgende:
Sterkte. Ik weet hoe het voelt.
De poes mijn vrouw slaapt ook al maanden.
Zo'n lieve, mooie poes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:33 schreef Koettie het volgende:
Hier een foto van de reden van mn gebroken hart.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een geweldig dier.quote:Op woensdag 30 september 2015 01:36 schreef Pulzzar het volgende:
Sterkte TS! Ik weet hoe het voelt. Ik heb een paar jaar geleden mijn poes in moeten laten slapen omdat ze artrose in vergevorderd stadium had. Ze was net 20 geworden. Ze mankeerde verder niet veel, maar door de artrose was haar wervelkolom verkalkt, waardoor ze niet meer goed kon lopen en veel pijn had. Het ging een poosje goed met zware pijnstillers, totdat ze een keer van de trap viel. Een paar dagen later moest ze persé elke kamer van het huis inspecteren (alsof ze afscheid wilde nemen) maar daarna verstopte ze zich voornamelijk achter de bank op een groen plaid.
Deze opname had ik 3 uur voordat ze werd ingeslapen gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |