Dat doe ik al vaak genoeg om mijn ballen te ontharen. Werkt beter dan scheren, dan krijg je bultjes en zo.quote:
whutquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Heb wel eens een medisch artikel gelezen over een vrouw die een dichtgegroeide vagina had, maar dat had ze niet door. Ging ze naar de huisarts omdat seks zo'n pijn deed, bleek ze een enorm uitgerekte plasbuis te hebben.![]()
Meestal gaat het over een ander gaatje als ze zeggen 'oeps, verkeerde gaatje'.
nou enquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Edward Snowden in 6 uur 614k volgers gekregen op Twitter
Toevallig, er werken precies 614.063 mensen bij de NSA...quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat doe ik al vaak genoeg om mijn ballen te ontharen. Werkt beter dan scheren, dan krijg je bultjes en zo.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het morgen wel even opzoeken, weet niet meer welk boek het was.quote:
jehoerenmoederquote:
lijkt wel slechte hollywoodfilmquote:I used to work for the government. Now I work for the public.
Zal vast niet lang duren voor er echt een film komt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
wtf dat twitteraccount is toch niet echt
[..]
lijkt wel slechte hollywoodfilm
Die ken ik nogquote:
Wie chaitje?quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
wtf dat twitteraccount is toch niet echt
[..]
lijkt wel slechte hollywoodfilm
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:47 schreef puella het volgende:
[..]
Ik walg niet van hem, maar hij ruikt vaak vreemd. > alsof hij met zn vingers aan zn poeperd heeft gezeten en daarna zn vinger onder zijn neus heeft gelegd.
En als hij net heeft gesport en ik schoon thuis zit, wordt ik niet warm van een potje seks met hem...
treurigquote:
Hehe wutquote:
Slechte man maar zou hem neuken voor mijn vaderland.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:48 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Hitler?
• Slechte man, en zou hem doen
• Slechte man, maar zou hem wel doen
• you fuck sucked
• Goede man, en zou hem doen
• Goede man, maar zou hem niet doen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Chai jaquote:
Wat vind je van haar?quote:
Sowiiso R&Pquote:
weet ik veel waar die kerel het allemaal over heeftquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat betekent het eigenlijk?
Dat je slecht in bed bent?
Hij bouwde goede autobanenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Slechte man maar zou hem neuken voor mijn vaderland.
Ze was opzich wel chillquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Delierquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel waar die kerel het allemaal over heeft
Ja en hij had een grote pik heb ik gehoord van mijn overgroot moeder.quote:
''was''quote:
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zatquote:
ze post nog gwnquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zat
Nadat ze een lange tijd met vakantie is geweest kwam ze weer gwn posten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
Geen idee of ze nu nog fokt, was een paar jaar geleden dat ik hier zat
guus is dit kloontje van jou?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef okedoei het volgende:
[..]
Dat vertelde je moeder me gisteren, ze wilde eens lekker verwend worden na een zwaar leven met een zwakzinnige zoon.
Mijn naam verkeerd gespeld.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Wie is de grootste kneus van de KLB SC?
• guusgeluk7
• deadpres
• nevernow
• niels0
• gers
• rockninja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Flikkersquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Wie is de grootste kneus van de KLB SC?
• guusgeluk7
• deadpres
• nevernow
• niels0
• gers
• rockninja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ja weet ik, maar moest even twee keer kijken wie het posttequote:Op woensdag 30 september 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. OkeDoei post hier wel vaker.
heb op deadpres geklikt maar is gefixte pollquote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je me stiekem adoreert.
Eindelijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb op deadpres geklikt maar is gefixte poll
quote:
Dacht dat mijn stem niet verwerkt werd, net als in POL gisterquote:Op woensdag 30 september 2015 00:03 schreef Stompzinnig het volgende:
Ook niemand die doorheeft dat alle linkjes
[..]
Eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |