Artikel 9quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alles bij elkaar komt het inderdaad ongeveer neer op dat bedrag per maand, wat de PVV-tokkie die dat plaatje gemaakt heeft er niet bij vermeldt is dat dat om alle kosten gaat en dus niet het bedrag dat een vluchtelingengezin direct uitbetaald krijgt.
Dus gewoon logisch bedrag lijkt me.
Verdeel je dat over wat kinderen en vrouwenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is ongeveer 4000 per asielzoeker
Ja dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Artikel 9
1. Behoudens de uitzondering genoemd in lid 9, omvat de opvang in een opvangvoorziening in elk geval de volgende verstrekkingen:
a. onderdak;
b. een wekelijkse financiële toelage ten behoeve van voedsel, kleding en andere persoonlijke uitgaven;
c. openbaar vervoerskaarten voor reizen van en naar de rechtsbijstandverlener in verband met de asielprocedure afgezien van de dagen die beschikbaar zijn voor het onderzoek naar de asielaanvraag gedurende de algemene asielprocedure;
d. recreatieve en educatieve activiteiten;
e. de dekking van de kosten van medische verstrekkingen overeenkomstig een daartoe te treffen ziektekostenregeling;
f. een verzekering tegen de financiële gevolgen van wettelijke aansprakelijkheid;
g. betaling van buitengewone kosten.
Ze krijgen eigenlijk gewoon nul komma nul handje contantje behalve eetgeld
Aightquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om het even te bevestigenVoordat er een PVV-tokkie uit OUD of UTO hier komt
Dat plaatje wel ja.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam een beetje over als "ja die 4k krijgen ze" ipv "ja 4k kosten ze"
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verdeel je dat over wat kinderen en vrouwen
Neequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ieder vluchteling krijgt apart 4000 euro. Mannen, vrouwen en kinderen.
Plaatje gaf aan dat een gezin 4k krijgtquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ieder vluchteling krijgt apart 4000 euro. Mannen, vrouwen en kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:48 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Die 4000 is dan ook verdeelt over een heel jaarquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plaatje gaf aan dat een gezin 4k krijgt
Maar nevermind. Te sneu om zoveel aandacht aan te besteden
Kan je verdomme wel lezen ja?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die 4000 is dan ook verdeelt over een heel jaar
Snap de grap niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het toch over 1 persoonquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je verdomme wel lezen ja?
Er staat per maand
deze Malu thoquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Malu woont in Amsterdam. Helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker artistieke meidAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
deze Malu thoWel iets wat Iflm zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker artistieke meid![]()
1 persoon per jaar? :squote:Op dinsdag 29 september 2015 22:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb het toch over 1 persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |