SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Haha, altijd lachen om die ventquote:
Bij tijd en wijlen wel, maar als je erdoor heen zit dan ga je het uiteindelijk wel snappen!quote:
Ik ben alles opnieuw aan het kijken momenteel, heb maar delen gezien op tv. Ben nu bij einde seizoen 3.quote:Op maandag 28 september 2015 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij tijd en wijlen wel, maar als je erdoor heen zit dan ga je het uiteindelijk wel snappen!
Was de eerste serie die ik ge binch watched hebquote:Op maandag 28 september 2015 18:47 schreef Typisch het volgende:
Die hele serie is het al waard om te kijken door het einde.
En dat gebeurt niet vaak.
Seizoen 4 is wat minder naar mijn mening, maar er zitten wel genoeg grappige momenten in!quote:Op maandag 28 september 2015 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alles opnieuw aan het kijken momenteel, heb maar delen gezien op tv. Ben nu bij einde seizoen 3.
Orange is the new black?quote:Op maandag 28 september 2015 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En die serie met die oranje pakken?
iedereen gaat dood in seizoen 3quote:Op maandag 28 september 2015 18:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik bingewatch SoA atm. Nog weekje of 2 en dan geen Jax meer. Rip
Doe ffe normaal. Ik zit net in seizoen 3.quote:Op maandag 28 september 2015 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iedereen gaat dood in seizoen 3
3/4 afleveringen achter elkaar kijken. Oftewel een luie zondag voor de tv hangen en serie kijken.quote:
Wat is Jax?quote:Op maandag 28 september 2015 18:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik bingewatch SoA atm. Nog weekje of 2 en dan geen Jax meer. Rip
heel seizoen in een dagje kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
3/4 afleveringen achter elkaar kijken. Oftewel een luie zondag voor de tv hangen en serie kijken.
je moet Battlestar Galactica gaan kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Tjacka het volgende:
oh dan ben ik elke dag aan het bingewatchen
Ben je al bij met PLL?quote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Amarantha het volgende:
- Pretty Little Liars
- Nashville
- Modern Family
- American Horror Story
Dit zijn de 4 series die ik het afgelopen jaar no-life heb gekeken achter elkaar. Narcos enz ook wel gezien maar daar zijn weinig afleveringen van dus tel ik niet echt mee.
seizoen 4 tm 6 van House gekeken in 3 dagen toen ik de griep hadquote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heel seizoen in een dagje kijken
zou dat echt niet kunnenquote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
seizoen 4 tm 6 van House gekeken in 3 dagen toen ik de griep had
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet direct uit mijn bed trappen.
quote:
is dat scifiquote:Op maandag 28 september 2015 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet Battlestar Galactica gaan kijken
smoofie is het hier mee eens
Haha ja 5 jaar later bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Kauai het volgende:
PLL deel twee van seizoen 6 gaat wel raar worden
quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Tjacka het volgende:
mijn leven is de laatste tijd zo
school/stage
aflevering kijken --> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
aflevering kijken--> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
slapen
Ik vond het beetje over de top. Met die kamer vol high-tech dingen enz.quote:
Ja en nouja die laatste aflevering was gewoon een goed serie-eindequote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja 5 jaar later bedoel je?
Dat denk ik ook. En dan staan er nog 2 seizoenen he.quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Kauai het volgende:
PLL deel twee van seizoen 6 gaat wel raar worden
scifi is kutquote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
en nu niet zeggen dat je scifi kut vindt
kkhommotje
heb je dark matter al gekeken kabouter wijsneusquote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
en nu niet zeggen dat je scifi kut vindt
kkhommotje
quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Tjacka het volgende:
mijn leven is de laatste tijd zo
school/stage
aflevering kijken --> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
ama mij laten pesten
slapen
Ja nog 2 iddquote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En dan staan er nog 2 seizoenen he.Volgens mij was er ooit bevestigd dat PLL in ieder geval 8 seizoenen zou hebben.
Op IMDb staat alleen seizoen 7 aangekondigd.quote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En dan staan er nog 2 seizoenen he.Volgens mij was er ooit bevestigd dat PLL in ieder geval 8 seizoenen zou hebben.
Ik vond hem totaal niet passen. Al 'onze' vragen zijn nou niet echt beantwoord.quote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het beetje over de top. Met die kamer vol high-tech dingen enz.
maar dan wel house kijken waar een junk ziektes oplost door aan zijn rechter pink te zuigen en te wachten tot daar het goede antwoord uit komtquote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
scifi is kut
in scifi kan zelfs fnoord kampioen worden
ik hou daar niet van
Ik wil weten wat Lucas enz al die tijd ermee te maken haddenquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond hem totaal niet passen. Al 'onze' vragen zijn nou niet echt beantwoord.
neequote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dark matter al gekeken kabouter wijsneus
ik zei dan ook dat house niks was voor mijquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar dan wel house kijken waar een junk ziektes oplost door aan zijn rechter pink te zuigen en te wachten tot daar het goede antwoord uit komt
boeler
Feyenoord dit jaar kampioen hoor trouwens. 2015/2016. Giogod.
quote:
Een film. O dear mother of god.quote:
Mmm. Dat zou wel beter zijn denk ik.quote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op IMDb staat alleen seizoen 7 aangekondigd.
En Jennaquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weten wat Lucas enz al die tijd ermee te maken hadden!
okee dark matter is al eerste seizoen van uitquote:Op maandag 28 september 2015 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik kijk eerst series die al ver zijn zodat ik meer te kijken heb
godverdomme gewoon battlestar galactica kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 19:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zei dan ook dat house niks was voor mij
maar ik krijg bijna bedreigingen als ik zeg dat ik het niet ga kijken
IK moet wel ja
las er goede dingen over jaquote:Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dark matter is al eerste seizoen van uit
maar weet niet of er 2de seizoen van komt dus je moet gewoon kijken
is erg tof
Ze lijkt best veel op haar zussenquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van Elizabeth Olsen?
Onder andere. En die zus en die man waarvan de naam met een W begint.quote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weten wat Lucas enz al die tijd ermee te maken hadden!
eh neequote:Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
las er goede dingen over ja
elke ep is met andere hoofdpersoon maar wel in het zelfde universum toch?
Dat ze een mooie ex heeft.quote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van Elizabeth Olsen?
Wren?quote:Op maandag 28 september 2015 19:02 schreef Flippiee het volgende:
Onder andere. En die zus en die man waarvan de naam met een W begint.
oh huhquote:Op maandag 28 september 2015 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eh nee
gaat over 6 mensen die wakker worden op een schip en niet weten wie ze zijn
en door het seizoen heen komen ze steeds meer over zichzelf te weten
Ik was vroeger zo enorm weg van haar zussen, maar zij lijkt het net niet te doen voor me. Weet niet waar het aan ligt.quote:Op maandag 28 september 2015 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze lijkt best veel op haar zussenmaar afhankelijk van haar haarkleur vind ik haar leuk
Jaaaa!quote:
Dat weet ik dan ook nietquote:Op maandag 28 september 2015 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo enorm weg van haar zussen, maar zij lijkt het net niet te doen voor me. Weet niet waar het aan ligt.
Toetjes zijn viesdikmakendquote:Op maandag 28 september 2015 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net een Bros toetje op. Best lekker.
Ik ben toch al lelijk, klein en dik. Kan er nog wel bij.quote:
Hoi GGMM.quote:Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tjacka!Wat heb ik jou lang niet gesproken zeg!
Dit maakt me verdrietigquote:Op maandag 28 september 2015 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben toch al lelijk, klein en dik. Kan er nog wel bij.
Dat je zo negatief over jezelf spreektquote:Op maandag 28 september 2015 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom maakt jou dat verdrietig Paxje?
hoort bij de pubertijdquote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat je zo negatief over jezelf spreekt
Heb bijna een volle verkoudheid te pakken.quote:
Kan er ook niks aan doen.quote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat je zo negatief over jezelf spreekt
Daarom zeg ik ook dat dik zijn een keuze is en hij er dus wel iets aan kan doen.quote:Op maandag 28 september 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klein zijn niet
liever te dik dan te klein
Ik ben ook kleinquote:
quote:Op maandag 28 september 2015 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook klein![]()
Maar ik compenseer dat met andere lichaamsdelen
is dat zo?quote:
opso soms denk ik aan jouquote:Op maandag 28 september 2015 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van jou is alles te verwachten
ben je verliefd op haarquote:Op maandag 28 september 2015 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
opso soms denk ik aan jou
op random momenten
is meestal geen positievie tekenquote:Op maandag 28 september 2015 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boeie
daar krijg je niks van
wantquote:Op maandag 28 september 2015 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is meestal geen positievie teken
Dit is niet mijn ervaringquote:Op maandag 28 september 2015 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
meeste foksters zijn gwn normaal
quote:Op maandag 28 september 2015 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
meeste foksters zijn gwn normaal
quote:Op maandag 28 september 2015 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hoeft je niet aangesproken te voelen
is dit turksquote:Op maandag 28 september 2015 21:23 schreef Kauai het volgende:
Huc septem Aeneas collectis navibus omni
ex numero subit, ac magno telluris amore
egressi optata potiuntur Troes harena
et sale tabentes artus in litore ponunt.
waarom heb ik dit vak nog
Latijn.quote:Op maandag 28 september 2015 21:23 schreef Kauai het volgende:
buk rectum annnanas ophalen nabij ombij.quote:Op maandag 28 september 2015 21:23 schreef Kauai het volgende:
Zal het onthouden voor mn toetsquote:Op maandag 28 september 2015 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
buk rectum annnanas ophalen nabij ombij.
en nummer 8, mag magneet klok liefde.
exclusief nederlander ploetendooier truus heyena.
en verkoop tabak anus in lira donut
sorry meer krijg ik er niet uit
sws 10 voor organaliteitquote:
ze doet geen biologiequote:Op maandag 28 september 2015 21:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sws 10 voor organaliteit
ben blij dat ik vandaag iemand tot hulp kan zijn
bedankt kauai krijg het er helemaal warm van
trek ff me trui uit tog
ja wat een kut woord is dat zegquote:Op maandag 28 september 2015 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze doet geen biologie
haha snapje
organaliteit
Je fok!t blijkbaar te veelquote:Op maandag 28 september 2015 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
opso soms denk ik aan jou
op random momenten
Nee, daar gaan je fantasietjesquote:Op maandag 28 september 2015 21:13 schreef Montelly het volgende:
Hey Opso ben je ook klein? Echt Turkish klein zegmaar.
Turken beginnen toch wel te krimpen vanaf hun 18e?quote:Op maandag 28 september 2015 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, daar gaan je fantasietjes
Ja man midgets everywherequote:Op maandag 28 september 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Turken beginnen toch wel te krimpen vanaf hun 18e?
Nederlanders zijn gewoon achterlijk langquote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
de manager van het appartement waar ik vorig jaar in Marmaris zat was wel 1,50 ofzo
Da's wel heeeeul klein ..quote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
de manager van het appartement waar ik vorig jaar in Marmaris zat was wel 1,50 ofzo
Best lang nogquote:Op maandag 28 september 2015 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Da's wel heeeeul klein ..gemiddelde ligt rond 170
zeker geen vereiste, wel pluspuntquote:Op maandag 28 september 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
*mannen
of wilde je ook alle vrouwen 1.80+ hebben?
nergens last vanquote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen boven de 1.80
Trots zijn omdat je niet in het openbaar confortabel op stoelen kunt zitten
Heel Nederland is ingericht op zeker 1.90 langquote:Op maandag 28 september 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen boven de 1.80
Trots zijn omdat je niet in het openbaar confortabel op stoelen kunt zitten
Die vind ik zelfs een helquote:Op maandag 28 september 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verkoop je geheim aan andere lange mensen die ryanairvliegtuigen een hel vinden
quote:Op maandag 28 september 2015 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, daar gaan je fantasietjes
Voor elk persoon is Ryanair een helquote:Op maandag 28 september 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit hoef je niet drie keer te herhalenquote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef pinman het volgende:
Hoi
Komt Opso zo weer met ''pwinmwan''
Heb het niet zo beleefd eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor elk persoon is Ryanair een hel
okequote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit hoef je niet drie keer te herhalen
nog nooit gevlogen, ga niet ryanair vliegen ooit denk ik :squote:Op maandag 28 september 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
cok guzelquote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verkapte stuur mij pics post
jijquote:Op maandag 28 september 2015 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat, turkmusun ik dacht marog
nee gwn soms overdag denk ik aan fokquote:
Hahaha fylax zelfs !quote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee gwn soms overdag denk ik aan fok
en jij ben meestal de 1ste de in me opkom
daarna denk ik aan fylax en lach ik mr
Ik maak je af als je m'n doner uit mijn handen steelt lanquote:
he fggtquote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef pinman het volgende:
Hoi
Komt Opso zo weer met ''pwinmwan''
Opso, zet kylie haar.quote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha fylax zelfs !
[..]
Ik maak je af als je m'n doner uit mijn handen steelt lan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op maandag 28 september 2015 22:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Opso, zet kylie haar.doe zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goed fggtquote:Op maandag 28 september 2015 22:16 schreef pinman het volgende:
[..]
Hebben we wietparkiet ook weer![]()
Ik ben geen fggt. Ik val gewoon op meiden
quote:Op maandag 28 september 2015 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en wat goed dat je users kan herkennen dat zijn dan 3 fokpuntjes voor pinman
quote:Op maandag 28 september 2015 22:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Opso, zet kylie haar.
https://instagram.com/p/3__pv6l8cJ/?taken-by=turkcikolatasiHeb je haarruik fetish of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inb4 JRquote:Op maandag 28 september 2015 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je haarruik fetish of zo
Meiden met lekker ruikend haarquote:Op maandag 28 september 2015 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je haarruik fetish of zo
OVquote:Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij zo'n vies ventje dat in de bus aan meisjes hun haar gaat ruiken?
ow..ja natuurlijk, soms krijg ik een stijfje en probeer ik ze onopgemerkt te "prikken".quote:Op maandag 28 september 2015 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was in dit geval een voorbeeld
geef eens inhoudelijk antwoord alsjeblieft
jammer dat je niet normaal kan reagerenquote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow..ja natuurlijk, soms krijg ik een stijfje en probeer ik ze onopgemerkt te "prikken".Moet gewoon kunnen toch..
quote:
jij maakt wel wat mee héquote:Op maandag 28 september 2015 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo vrouw bedreig mij op die feesdoek swa idioot
Ik wil bij deze alleen even doorgeven dat ik het goed zat aan het worden ben jij betrek er nu meer mensen bij en dat terwijl ik een aantal keer heb gevraagd of jij (gehim naam privesi) met rust wilde laten. Ik ga nu andere stappen ondernemen je kan mij hier nog aanspreken maar ik ben er nu echt klaar mee doei Chris je merk het verder wel. De groeten
en de beste reactie
wat denk je te bereiken dan ik heb niks te verliezn hoor het is vallen en opstaan swa
wat een leven tochquote:Op maandag 28 september 2015 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ze laten me nooit is met rust godveredomme
feli cachiequote:Op maandag 28 september 2015 22:43 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aangenomen bij het stagebedrijf in Barcelonawoehoe
kaulo gaar manquote:
werk je al?quote:Op maandag 28 september 2015 22:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kaulo gaar man
werk me hele dag kapot
drink me in het wekend kapot
als stank voor de dank gaan vrouwtjes van 45 me bedrijgen
ik doe zo bbl opleidingquote:Op maandag 28 september 2015 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk je al?
zit je niet meer op school?
oh okequote:Op maandag 28 september 2015 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik doe zo bbl opleiding
dat houd in 4 dagen pr week 8 uur werken
1 dag school
nee hahaquote:Op maandag 28 september 2015 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh oke
wat doe je?
maintainbikeś maken? haahaha
grapje
ah zoquote:Op maandag 28 september 2015 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee haha
doe magazijn werk
is wel flex opzich maar wel zwaar
jep en krijg betaaldquote:Op maandag 28 september 2015 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah zo
maar ja heb je wel werk toch
vertel het danquote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag heb meegemaakt gvd
Gvd niet weerquote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag heb meegemaakt gvd
wtf drenthe en grunn liggen toch ver uit elkaarquote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb Drenthe verkend doordat ik in verkeerde bus stapte.
HA-HA-HA.
HAHAHAHAHA ik kan het nog steeds niet geloven. Er stond eerst gewoon Grote Mark en daarna gewoon Annen hoe danquote:
heb je nog hunnebedden gezienquote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Tbh ik was teringbang want mijn 9292 app werkte niet en mijn batterij was bijna leeg en Drenthe is echt middle of nowhere
afleggenquote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
opso als we ooit meten zal ik je afleggen hoe een bus werkt
ik vind jou ook wel lauwquote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
afleggen
of ik begin je te waarderen sorry
als je garantie hebt gewoon doenquote:Op maandag 28 september 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Scherm van mijn laptop hapert. Maar naar de mediamarkt gaan om te laten repareren (hij valt nog onder garantie) kost zoveel tijd en moeite.
dan stap je toch eerder uitquote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vertelde het aan mijn moeder en ze ging direct enorme preek geven dat ik nooit alleen op stap moet gaan.
Maaam ik wilde alleen even naar de Albert Heijn wist ik veel dat die bus naar Annen ging
weet je wat het isquote:Op maandag 28 september 2015 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lauw
vooral hoe je typt ook
vind dat fijnere lees stijl dan die lange zinnen
Ja uiteraard.quote:Op maandag 28 september 2015 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je garantie hebt gewoon doen
wel even je bestanden back-uppen uiteraard
ja snap ik man maar is ook fijner tochquote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je wat het is
als ik met interpunctie ga typen ziet iedereen dat mijn nederlands een bizar slecht niveau is
naja niet heel slecht
maar ik heb op fok nooit zin om het na te lezen dus dan komen er altijd hele rare zinnen
kan je toch zoekenquote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik weet toch niet waar die terugweg haltes zijn
quote:Op maandag 28 september 2015 22:43 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aangenomen bij het stagebedrijf in Barcelonawoehoe
quote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja snap ik man maar is ook fijner toch
die lange zinnen mot je helemaal met je ogen naar rechts
nu kan k in feite met 1 oog je verhaal checkken
Jeetje opsoquote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Tbh ik was teringbang want mijn 9292 app werkte niet en mijn batterij was bijna leeg en Drenthe is echt middle of nowhere
gewoon hetzelfde nummer instappen dan je uit ben gestaptquote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan extra verdwalen zeker.
ik heb altijd moeie ogen manquote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
ik kan met mijn schele ogen het hele beeld checken en ook nog wat er naast mij gebeurt
strabimus is echt handig
Dat is niet haram.quote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje opso
Er hangen vaak ook van die papieren in een bushokje met de bussen die langskomen, welke haltes ze langs gaan en hoe laat
Ja maar paxje als je bus uitstapt dan moet je toch een halte zoeken wat aan de andere kant van weg is, meestal ook veel verder uit elkaar. Anders blijf je maar Drenthe ingaanquote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje opso
Er hangen vaak ook van die papieren in een bushokje met de bussen die langskomen, welke haltes ze langs gaan en hoe laat
ja maar die haltes zitten ongeveer altijd recht aan de overkant van waar je uitstapt, tenzij het een afrit ofzo is, dan moet je even onder een viaduct ofzo doorquote:Op maandag 28 september 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar paxje als je bus uitstapt dan moet je toch een halte zoeken wat aan de andere kant van weg is, meestal ook veel verder uit elkaar. Anders blijf je maar Drenthe ingaan
Ja een beetje wel. Morgen weer met 'm wandelen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]lekker cachie
ga je wel je hondje missen
Hoe lang ga je daar stage lopenquote:Op maandag 28 september 2015 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een beetje wel. Morgen weer met 'm wandelen.
Maar ga liever naar Barca. Ik doe wel Skypen met de hont.
Het was dus zo'n snelwegachtig ietsquote:Op maandag 28 september 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar die haltes zitten ongeveer altijd recht aan de overkant van waar je uitstapt, tenzij het een afrit ofzo is, dan moet je even onder een viaduct ofzo door
Hehe, gelukkig is alles goed gekomenquote:Op maandag 28 september 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was dus zo'n snelwegachtig ietskutdrenthe.
Was trouwens ook ongeluk gebeurd
is er een snelweg in fucking drenthe?quote:Op maandag 28 september 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was dus zo'n snelwegachtig ietskutdrenthe.
Was trouwens ook ongeluk gebeurd
Nee ze doen alsofquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is er een snelweg in fucking drenthe?
ja de busschauffeur schrok van haar lelijke gezicht hahaquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig is alles goed gekomen
waar was ongeluk gebeurd, waar je uitstapte?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)t-bij-ongeluk-op-A28quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig is alles goed gekomen
waar was ongeluk gebeurd, waar je uitstapte?
Nee alleen zandweggetjes.quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar gaat die over?quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Tjacka je moet Bates Motel gaan kijken bedenk ik mij nu.
Ja tochquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit zie ik als een complimentquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jezus jij begint echt steeds meer op of te lijken
kun je geen vervanging eisen via mm?quote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Maar ik doe zoveel werk op laptop, kan hem zo moeilijk meerdere dagen missen.
quote:
Super spannend enz! Pax en Fok-it zijn ook fan.quote:De serie is een voorbeschouwing (in het Engels een prequel) op de film Psycho uit 1960 van Alfred Hitchcock (gebaseerd op het gelijknamige boek van Robert Bloch) en belicht het leven van Norman Bates en zijn moeder Norma voorafgaand aan de gebeurtenissen die in Hitchcocks film aan bod komen. De serie speelt zich in een andere fictieve plaats af (White Pine Bay, Oregon) dan de oorspronkelijk fictieve plaats in de film (Fairvale, Californië). Verder is het tienerleven van Norman Bates in de serie totaal anders dan hoe het werd voorgesteld in de film Psycho IV: The Beginning. Ook is de setting naar de moderne tijd verplaatst, al zitten er wel typische jarenzestigelementen in, zoals de auto van Norma en de kledingstijl van moeder en zoon Bates. De serie begint na het overlijden van Norma's man, die door haar onder vreemde omstandigheden wordt gevonden. Norma en Norman verhuizen dan naar Oregon om een motel te betrekken dat Norma op een veiling heeft gekocht om zo met Norman een nieuw leven te beginnen.
dit is gewoon een documentaire over een fokkerquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Super spannend enz! Pax en Fok-it zijn ook fan.
Ga nou maar kijken, je vind het vast wel een goede serie.quote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is gewoon een documentaire over een fokker
ben nog bezig met bbquote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga nou maar kijken, je vind het vast wel een goede serie.
Bates Motel is maar 3 seizoenen op dit moment.quote:Op maandag 28 september 2015 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nog bezig met bb
ben nu net in het laatste seizoen
paxcon heeft dan totaal geen smaak wat series en films betreft dus weet niet hoe serieus ik dit moet nemenquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oke dan komt die na homeland denk ik.quote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bates Motel is maar 3 seizoenen op dit moment.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
paxcon heeft dan totaal geen smaak wat series en films betreft dus weet niet hoe serieus ik dit moet nemen
quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja de busschauffeur schrok van haar lelijke gezicht haha
Oeiquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)t-bij-ongeluk-op-A28
Aardige tijdquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van begin november tot eind maart. 5 maanden dus.
Leuke seriequote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Doe even normaal ik kijk hartstikke leuke seriesquote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
paxcon heeft dan totaal geen smaak wat series en films betreft dus weet niet hoe serieus ik dit moet nemen
Ik weet eigenlijk niet eens wanneer het weer verder gaatquote:Op maandag 28 september 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook al veel zin in nieuwe seizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |