lijkt mij fantastischquote:Op maandag 28 september 2015 10:07 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/445804]Opsonisatiey/url] het volgende:
[..]
Helaas geen spannonde drugslabdingen. Leuke proteus mirabilis experiment.
Nogal jaquote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat eens even het 'als versieren niet zo makkelijk gaat'-topic te lezen omdat een van mijn favoriete users de TS was, maar wat een treurigheden worden daar gepost zeg
Ik word van R&P altijd een beetje misselijkquote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat eens even het 'als versieren niet zo makkelijk gaat'-topic te lezen omdat een van mijn favoriete users de TS was, maar wat een treurigheden worden daar gepost zeg
Skedquote:Op maandag 28 september 2015 11:03 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij bedekt de maan ook nog eens
Kutbeest
Wat wordt er dan allemaal gezegd?quote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Versieren hoeft niet moeilijk te zijn inderdaadquote:Op maandag 28 september 2015 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Stap gewoon op een chick af en vraag of ze baby's met je wil maken kloar is kees
Hey Opso, baby's maken?quote:Op maandag 28 september 2015 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Stap gewoon op een chick af en vraag of ze baby's met je wil maken kloar is kees
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willenquote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat wordt er dan allemaal gezegd?
Ojee, dat is wel wat heftig inderdaad. Ik kan me wel voorstellen dat "versieren niet gemakkelijk zou gaan" maar dat is wel het andere uiterstequote:Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willen
Inderdaadquote:Op maandag 28 september 2015 11:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Versieren hoeft niet moeilijk te zijn inderdaad
Oeiquote:
Woow wat een "insight"!quote:Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willen
Ik ga dit even verwerkenquote:Op maandag 28 september 2015 12:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei"ik zie je aan als een broer"
Brozoned
Niet dat ik het kan. Maar dat terzijdequote:Op maandag 28 september 2015 12:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Oei"ik zie je aan als een broer"
Brozoned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |