Maandag ochtend heb ik een beperkte lading positiviteit. Die gebruik ik enkel wanneer ik die moet uitstralen.quote:
Echt? Is het de moeite waard?quote:Op maandag 28 september 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb de wekker om 04:15 gezet om de maan te zien
Is dat deze of morgennachtquote:Op maandag 28 september 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Jij liever dan ikquote:Op maandag 28 september 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
oh wil ik wel zien maar weet niet of ik uit raam kan kijkenquote:
ben je bang dat je wordt neergeschoten als je midden in de nacht uit je raam kijkt?quote:Op maandag 28 september 2015 01:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh wil ik wel zien maar weet niet of ik uit raam kan kijken
weet toch niet of ik het kan zien vanaf hierquote:
Gefapt?quote:Op maandag 28 september 2015 07:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was wel wakker op het moment, maar ik was het vergeten.
Ohquote:Op maandag 28 september 2015 07:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was wel wakker op het moment, maar ik was het vergeten.
haal een foto van internet voor op je instaquote:Op maandag 28 september 2015 09:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik had de wekker gezet maar ik kon de maan niet vinden
ik heb geen instagramquote:Op maandag 28 september 2015 09:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haal een foto van internet voor op je insta
geef hun nmrquote:Op maandag 28 september 2015 09:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit in een groepje met een stelletje onzekere chicks ze maken me nerveus.
jaquote:Op maandag 28 september 2015 09:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Twee hebben al jarenlang een vriend en de ander is een kleine midget fatty, wil je nog
Inb4 ja
Drukke leefquote:Op maandag 28 september 2015 09:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag 2 afspraken op eeb dag
wat moet ik nu
ik dacht dat de ene niet meer wou dus met andere gedaanquote:
Gaan voor de tweede, moest eerste maar niet soort van afzeggenquote:Op maandag 28 september 2015 09:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht dat de ene niet meer wou dus met andere gedaan
nu vragen ze allebei gaat vandaag nog door?
dit is echt kut
oke walter whitequote:Op maandag 28 september 2015 09:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is vandaag fucking saai op lab
ah hihiquote:Op maandag 28 september 2015 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaan voor de tweede, moest eerste maar niet soort van afzeggen
lijkt mij fantastischquote:Op maandag 28 september 2015 10:07 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/445804]Opsonisatiey/url] het volgende:
[..]
Helaas geen spannonde drugslabdingen. Leuke proteus mirabilis experiment.
Nogal jaquote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat eens even het 'als versieren niet zo makkelijk gaat'-topic te lezen omdat een van mijn favoriete users de TS was, maar wat een treurigheden worden daar gepost zeg
Ik word van R&P altijd een beetje misselijkquote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat eens even het 'als versieren niet zo makkelijk gaat'-topic te lezen omdat een van mijn favoriete users de TS was, maar wat een treurigheden worden daar gepost zeg
Skedquote:Op maandag 28 september 2015 11:03 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij bedekt de maan ook nog eens
Kutbeest
Wat wordt er dan allemaal gezegd?quote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Versieren hoeft niet moeilijk te zijn inderdaadquote:Op maandag 28 september 2015 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Stap gewoon op een chick af en vraag of ze baby's met je wil maken kloar is kees
Hey Opso, baby's maken?quote:Op maandag 28 september 2015 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Stap gewoon op een chick af en vraag of ze baby's met je wil maken kloar is kees
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willenquote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat wordt er dan allemaal gezegd?
Ojee, dat is wel wat heftig inderdaad. Ik kan me wel voorstellen dat "versieren niet gemakkelijk zou gaan" maar dat is wel het andere uiterstequote:Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willen
Inderdaadquote:Op maandag 28 september 2015 11:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Versieren hoeft niet moeilijk te zijn inderdaad
Oeiquote:
Woow wat een "insight"!quote:Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willen
Ik ga dit even verwerkenquote:Op maandag 28 september 2015 12:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei"ik zie je aan als een broer"
Brozoned
Niet dat ik het kan. Maar dat terzijdequote:Op maandag 28 september 2015 12:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Oei"ik zie je aan als een broer"
Brozoned
Als je als vrouw een beetje knap bent hoef je dat ook helemaal niet te kunnenquote:Op maandag 28 september 2015 12:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet dat ik het kan. Maar dat terzijde
Wat kan je niet?quote:Op maandag 28 september 2015 12:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet dat ik het kan. Maar dat terzijde
zeesterleef jatogquote:Op maandag 28 september 2015 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je als vrouw een beetje knap bent hoef je dat ook helemaal niet te kunnen
Oh, ik kan echt niet versierenquote:
24/7 op FOK zitten, jeweetquote:Op maandag 28 september 2015 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je als vrouw een beetje knap bent hoef je dat ook helemaal niet te kunnen
paar kerstballen er inquote:Op maandag 28 september 2015 12:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh, ik kan echt niet versieren
Op FOK komen de jongens ook wel, vieze mannetjes hierquote:Op maandag 28 september 2015 12:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
24/7 op FOK zitten, jeweet
Dat vrouwelijke icoontje voor je username is toch genoeg dan?quote:Op maandag 28 september 2015 12:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
24/7 op FOK zitten, jeweet
quote:Op maandag 28 september 2015 12:37 schreef Tjacka het volgende:
ik haat de wereld en ik haat ook mensen
Ik trek FOKkers aanquote:Op maandag 28 september 2015 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat vrouwelijke icoontje voor je username is toch genoeg dan?
ik zit er aan te denken om weer met interpunctie te gaan typenquote:Op maandag 28 september 2015 12:43 schreef Sked het volgende:
genoeg drugs Tjacka je begint op OF te lijken
Keihard moeten lachen midden in de kantine.quote:Op maandag 28 september 2015 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
over paar maanden trek je ze af
haha snap je
ik als ik naar je fobo gaquote:Op maandag 28 september 2015 12:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Keihard moeten lachen midden in de kantine.
Inb4; weet je wat ook keihard is![]()
![]()
JEETJE IFIMquote:Op maandag 28 september 2015 12:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Keihard moeten lachen midden in de kantine.
Inb4; weet je wat ook keihard is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |