SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 23:51:14 ]
Prachtig iddquote:Op zondag 27 september 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd mooie labrador hont
labradorsquote:Op zondag 27 september 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd mooie labrador hont
pikzwartquote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Deze is wel aardig aan de zware kant lijkt het
Nee man, goud met wit!!!quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Heb ik al wel eens gepost, maar speciaal voor jou:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaar. Niet zwartquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik al wel eens gepost, maar speciaal voor jou:Awh, wat een plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahaquote:Op zondag 27 september 2015 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ [url=http://cdn1-www.webecoist.momtastic.c(...)als_1.jpg]afbeelding[/url] ]
denk dat het wel meevalt
Lijkt wel zwanger/zogend.quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Zie je, ben niet de enigequote:
hehehequote:Op zondag 27 september 2015 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb ook een poes.
kijk OPquote:Op zondag 27 september 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend en zeer lief beestje
Ja, dat kun je zien. Beetje hangend vel.quote:
Je zei aardig aan de zware kant. Dat dan weer niet. Is geen vet.quote:
quote:A popular anecdote is of when the Chancellor of Germany Angela Merkel met Vladimir Putin, Putin brought Koni to their meetings. On 21 January 2007, the two leaders met at Bocharov Ruchei, the President's summer residence in Sochi and at the beginning of their meeting Koni wandered into the room, leading Putin to ask Merkel, who reportedly has a "deep-seated fear of dogs",[25] "The dog does not bother you, does she? She's a friendly dog and I'm sure she will behave herself." Merkel responded in Russian, a language in which she is fluent, "She doesn't eat journalists, after all."[26] Koni then proceeded to sniff the German Chancellor, and sat at her feet. Merkel was reported to have shown "apparent discomfort".[27]
nee. Dan had ik ook dik gezegd.quote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei aardig aan de zware kant. Dat dan weer niet. Is geen vet.
Zou niet afstaan als ik GGMM wasquote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kan GGMM me een keer bij hem thuis uitnodigen om samen z'n toekomstige katten te aaien
quote:
Of hebben gewoon een nare ervaring gehad.quote:Op zondag 27 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die bang voor honden zijn, zijn niet te vertrouwen
Niet nodig, ik heb zijn adres dus we gaan voordat hij verhuisd is nog wel even bij hem langs.quote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kan GGMM me een keer bij hem thuis uitnodigen om samen z'n toekomstige katten te aaien
Niet te vertrouwenquote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Of hebben gewoon een nare ervaring gehad.
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deedquote:Op zondag 27 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hebben alleen een grote bek, meer niet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel beetje bang voor kleine hondjes.
Honden zijn haram.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deed![]()
Dacht altijd dat honden in de moslim-gemeenschap niet echt gewenst waren ofzo, maar volgens mij valt dat wel mee
Honden zijn haram in principe dacht ik.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deed![]()
Dacht altijd dat honden in de moslim-gemeenschap niet echt gewenst waren ofzo, maar volgens mij valt dat wel mee
Hele maal DOL op jaquote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blair was ook DOL op Koni
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Honden zijn haram in principe dacht ik.
Toch zou ik niet zo'n klein keffertje willen hebben.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Die hebben alleen een grote bek, meer niet.
Ja dus toch. Ging ook meteen helemaal z`n handen wassen enzoquote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.
Voor de rest is het haram.
K.C. is wel een schatje. Je moet alleen niet aan zijn eigendommen komen. Voor de rest een heel speels, schattig ding wat graag op schoot ligt en zich laat kroelen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zou ik niet zo'n klein keffertje willen hebben.
Gezelligquote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb zijn adres dus we gaan voordat hij verhuisd is nog wel even bij hem langs.
Ja, dat inderdaad. Maar de wat moderne moslims in mijn flat vinden Bogie toch wel heel leuk. Krijgt regelmatig aaien enz.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.
Voor de rest is het haram.
Nou hier nog niet in ieder gevalquote:
hey albertquote:Op zondag 27 september 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GezelligAls hij niet open doet kunnen we altijd nog samen een Bros halen
Die Bros heeft wel wat kwaad bloed gezet bedenk ik mij achteraf.quote:Op zondag 27 september 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GezelligAls hij niet open doet kunnen we altijd nog samen een Bros halen
Je bent zelf wel aardigquote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand heeft een UI bij mij, en niemand gebruikt emoticons, voor de rest gaat het wel aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik toevallig tegen op pagina van fotograaf uit Emmen.Your beauty never ever scared me.
Ik zou 18 mb/s internet nu moeten hebben, maar ik denk dat die test een beetje misleidend is als ik het zo ziequote:
quote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor Pax foto van een hete boy:Wel lelijke die aders onder z`n navelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik toevallig tegen op pagina van fotograaf uit Emmen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zou Kuroi kunnen zijnquote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de kat van Bush
Speciaal voor Pax foto van een hete boy:sooooow koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik toevallig tegen op pagina van fotograaf uit Emmen.
Wow, over pikzwart gesprokenquote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de kat van Bush
Once you go blackquote:
Ik las het op een andere website inderdaad, dat zat erg diep bij iemand.quote:Op zondag 27 september 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Bros heeft wel wat kwaad bloed gezet bedenk ik mij achteraf.
De honden van Fortuyn nog even posten en dan heb je alle helden wel gehadquote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas is India overleden na 18 jaar.
F5 al geprobeerd?quote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand heeft een UI bij mij, en niemand gebruikt emoticons, voor de rest gaat het wel aardig
Speciaal voor Pax foto van een hete boy:Sorry dit vind ik niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik toevallig tegen op pagina van fotograaf uit Emmen.![]()
Dit lijkt mij ook wel veel leuker om te fotograferen dan paarden zoals ik nu doequote:Op maandag 28 september 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staan veel mooie mannen op zijn pagina.
[ afbeelding ]
Jij vind Ivo Niehe meer jouw ding of?quote:
Matig kapselquote:Op maandag 28 september 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan zo bij de Hitlerjugendquote:Op maandag 28 september 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja godverdmme waar train ik dan voorquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die is een stuk beter
Maar allebei wel erg gespierd, dat hoeft van mij niet echt
Die 2e is niet zo gespierd toch? Gewoon normaal postuurquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die is een stuk beter
Maar allebei wel erg gespierd, dat hoeft van mij niet echt
Viktor Fischer ziet er bijvoorbeeld erg goed uitquote:
bahbahquote:Op maandag 28 september 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind Ivo Niehe meer jouw ding of?
Ajaxquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Viktor Fischer ziet er bijvoorbeeld erg goed uit
Al zal die ook wel gespierd zijn gezien z'n werk
quote:Op zondag 27 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
je vriendinnetje vindt dat vast aantrekkelijkquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja godverdmme waar train ik dan voor
dikke armen manquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die 2e is niet zo gespierd toch? Gewoon normaal postuur
ik denk dat het haar precies niks boeitquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je vriendinnetje vindt dat vast aantrekkelijk
moet kunnenquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb net wild geplast bij een bushalte
Voor Pluisquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja godverdmme waar train ik dan voor
Vrij normale armen vind ikquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dikke armen man
maar komt vast omdat ik zelf ecto ben
Wij hebben dezelfde smaakquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Viktor Fischer ziet er bijvoorbeeld erg goed uit
Al zal die ook wel gespierd zijn gezien z'n werk
omschrijf hoe wildquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb net wild geplast bij een bushalte
Huh... F5 is gewoon vernieuwen als het goed isquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan sluit de webpagina af en ga ik naar nieuw tabblad
vond ze het leuk?quote:Op maandag 28 september 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik denk dat het haar precies niks boeit
ik heb haar wel wat dumbbell curls laten doen
Dat is mijn zwerfkat die ik nu al weken voed en die me vandaag voor het eerst kopjes heeft gegeven.quote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de kat van Bush
Ik denk GGMMquote:Op maandag 28 september 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
misschien heeft tong je browser gehackt johannes
Bush zal zeer tevreden zijn dat zijn kat weer leeft. Misschien mag je zelfs op bezoek bij zn Ranch in Texas.quote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mijn zwerfkat die ik nu al weken voed en die me vandaag voor het eerst kopjes heeft gegeven.
lolquote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja maar ze kon niet meer na 3x6 kg
Ah ja je moet ergens beginnenquote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja maar ze kon niet meer na 3x6 kg
miss welquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja je moet ergens beginnen
maar ze wil vast niet vaker doen zeker
Heb jij je toen nog een beetje uitgesloofd voor haar?
Ik moest nu hieraan denkenquote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag mijn puppy wel lenen. Hossel je zo die boys mee
Sport ze wel?quote:
wow. Dat zou wat zijn zeg.quote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bush zal zeer tevreden zijn dat zijn kat weer leeft. Misschien mag je zelfs op bezoek bij zn Ranch in Texas.
ze heeft wel gewoon een normaal postuur verderquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel erg weinig
zou dr beetje laten sporten
Ja die!quote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest nu hieraan denken
[ afbeelding ]
Wow dit is erg toevallig, ik postte net een plaatjequote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax wat vind je van Andersen van Willem II? Volgens mij is die ook van de heren.
Texas is genot hoor.quote:
Die van mij is veel leuker dan dat mormelquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest nu hieraan denken
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op maandag 28 september 2015 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij is veel leuker dan dat mormel
Tenzij puppy natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2015 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
kleine hondjes vind ik altijd een beetje saai
Ik ga er eens een nachtje over slapen Inso.quote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Texas is genot hoor.
Beetje schieten met Bush en consorten.
Misschien mag je wel op bezoek bij zn broer Jeb
Weltrusten lavjequote:Op maandag 28 september 2015 00:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga er eens een nachtje over slapen Inso.
Dit was het nieuws is soms wel grappigquote:Op maandag 28 september 2015 00:15 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zapte erlangs
toen zag ik dat het een semi-lollig programma is en ben ik weggezapt
ja maar ik ga geen uur kijken voor twee leuke grapjesquote:Op maandag 28 september 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit was het nieuws is soms wel grappig
quote:Op maandag 28 september 2015 00:16 schreef Sked het volgende:
[..]
ja maar ik ga geen uur kijken voor twee leuke grapjes
bahquote:Op maandag 28 september 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
ik heb gruwelijke zin in van die stroopkoeken nu
Dikzakquote:Op maandag 28 september 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
doe mij er ook eenquote:Op maandag 28 september 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
Faggot.quote:Op maandag 28 september 2015 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij op fok zouden ook vaker moeten knuffelen
Kom danquote:Op maandag 28 september 2015 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
#hippiesquote:Op maandag 28 september 2015 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarvoor niet?quote:Op maandag 28 september 2015 00:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind je de afgelopen uren erg negatief
* johannes_vermeer knuffelt ggmm voorzichtigquote:
* johannes_vermeer knuffelt cachet uitbundigquote:
* johannes_vermeer knuffelt ama met bloemenkrans in zijn haarquote:
quote:Op maandag 28 september 2015 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
* johannes_vermeer knuffelt ama met bloemenkrans in zijn haar
Ik vermoed van nietquote:Op maandag 28 september 2015 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder..
Was ik toen niet aanwezig ofzo?
Volgens de bijbel mag je volgens mij wel knuffelen, maar Inso kan mij in deze corrigerenquote:Op maandag 28 september 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Ahh, we gaan weer in kusjekroelmodus. Inso vindt leuk
Again, if two lie together, they keep warm, but how can one keep warm alone?quote:Op maandag 28 september 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de bijbel mag je volgens mij wel knuffelen, maar Inso kan mij in deze corrigeren
Ik keek het 3 minuten en realiseerde me toen dat het ruk was.quote:Op maandag 28 september 2015 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
originele pokemon series op netflix
Elke aflevering ook zelfdequote:Op maandag 28 september 2015 00:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik keek het 3 minuten en realiseerde me toen dat het ruk was.
quote:Op maandag 28 september 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een liefdevol persoon
ja al een paar wekenquote:Op maandag 28 september 2015 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
originele pokemon series op netflix
Niks mis meequote:Op maandag 28 september 2015 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ontmoet een neger?quote:Op maandag 28 september 2015 00:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hoe ik me morgen ochtend voel: [ afbeelding ]
Maandag ochtend heb ik een beperkte lading positiviteit. Die gebruik ik enkel wanneer ik die moet uitstralen.quote:
Echt? Is het de moeite waard?quote:Op maandag 28 september 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb de wekker om 04:15 gezet om de maan te zien
Is dat deze of morgennachtquote:Op maandag 28 september 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Jij liever dan ikquote:Op maandag 28 september 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
oh wil ik wel zien maar weet niet of ik uit raam kan kijkenquote:
ben je bang dat je wordt neergeschoten als je midden in de nacht uit je raam kijkt?quote:Op maandag 28 september 2015 01:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh wil ik wel zien maar weet niet of ik uit raam kan kijken
weet toch niet of ik het kan zien vanaf hierquote:
Gefapt?quote:Op maandag 28 september 2015 07:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was wel wakker op het moment, maar ik was het vergeten.
Ohquote:Op maandag 28 september 2015 07:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was wel wakker op het moment, maar ik was het vergeten.
haal een foto van internet voor op je instaquote:Op maandag 28 september 2015 09:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik had de wekker gezet maar ik kon de maan niet vinden
ik heb geen instagramquote:Op maandag 28 september 2015 09:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haal een foto van internet voor op je insta
geef hun nmrquote:Op maandag 28 september 2015 09:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit in een groepje met een stelletje onzekere chicks ze maken me nerveus.
jaquote:Op maandag 28 september 2015 09:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Twee hebben al jarenlang een vriend en de ander is een kleine midget fatty, wil je nog
Inb4 ja
Drukke leefquote:Op maandag 28 september 2015 09:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag 2 afspraken op eeb dag
wat moet ik nu
ik dacht dat de ene niet meer wou dus met andere gedaanquote:
Gaan voor de tweede, moest eerste maar niet soort van afzeggenquote:Op maandag 28 september 2015 09:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht dat de ene niet meer wou dus met andere gedaan
nu vragen ze allebei gaat vandaag nog door?
dit is echt kut
oke walter whitequote:Op maandag 28 september 2015 09:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is vandaag fucking saai op lab
ah hihiquote:Op maandag 28 september 2015 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaan voor de tweede, moest eerste maar niet soort van afzeggen
lijkt mij fantastischquote:Op maandag 28 september 2015 10:07 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/445804]Opsonisatiey/url] het volgende:
[..]
Helaas geen spannonde drugslabdingen. Leuke proteus mirabilis experiment.
Nogal jaquote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat eens even het 'als versieren niet zo makkelijk gaat'-topic te lezen omdat een van mijn favoriete users de TS was, maar wat een treurigheden worden daar gepost zeg
Ik word van R&P altijd een beetje misselijkquote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat eens even het 'als versieren niet zo makkelijk gaat'-topic te lezen omdat een van mijn favoriete users de TS was, maar wat een treurigheden worden daar gepost zeg
Skedquote:Op maandag 28 september 2015 11:03 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij bedekt de maan ook nog eens
Kutbeest
Wat wordt er dan allemaal gezegd?quote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Versieren hoeft niet moeilijk te zijn inderdaadquote:Op maandag 28 september 2015 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Stap gewoon op een chick af en vraag of ze baby's met je wil maken kloar is kees
Hey Opso, baby's maken?quote:Op maandag 28 september 2015 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Stap gewoon op een chick af en vraag of ze baby's met je wil maken kloar is kees
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willenquote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat wordt er dan allemaal gezegd?
Ojee, dat is wel wat heftig inderdaad. Ik kan me wel voorstellen dat "versieren niet gemakkelijk zou gaan" maar dat is wel het andere uiterstequote:Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willen
Inderdaadquote:Op maandag 28 september 2015 11:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Versieren hoeft niet moeilijk te zijn inderdaad
Oeiquote:
Woow wat een "insight"!quote:Op maandag 28 september 2015 11:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Buitenlandse mannen beloven Nederlandse meisjes gouden bergen en als ze dan kinderen hebben gaat de man weg waardoor er veel alleenstaande moeders zijn die geen man meer willen
Ik ga dit even verwerkenquote:Op maandag 28 september 2015 12:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei"ik zie je aan als een broer"
Brozoned
Niet dat ik het kan. Maar dat terzijdequote:Op maandag 28 september 2015 12:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Oei"ik zie je aan als een broer"
Brozoned
Als je als vrouw een beetje knap bent hoef je dat ook helemaal niet te kunnenquote:Op maandag 28 september 2015 12:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet dat ik het kan. Maar dat terzijde
Wat kan je niet?quote:Op maandag 28 september 2015 12:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet dat ik het kan. Maar dat terzijde
zeesterleef jatogquote:Op maandag 28 september 2015 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je als vrouw een beetje knap bent hoef je dat ook helemaal niet te kunnen
Oh, ik kan echt niet versierenquote:
24/7 op FOK zitten, jeweetquote:Op maandag 28 september 2015 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je als vrouw een beetje knap bent hoef je dat ook helemaal niet te kunnen
paar kerstballen er inquote:Op maandag 28 september 2015 12:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh, ik kan echt niet versieren
Op FOK komen de jongens ook wel, vieze mannetjes hierquote:Op maandag 28 september 2015 12:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
24/7 op FOK zitten, jeweet
Dat vrouwelijke icoontje voor je username is toch genoeg dan?quote:Op maandag 28 september 2015 12:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
24/7 op FOK zitten, jeweet
quote:Op maandag 28 september 2015 12:37 schreef Tjacka het volgende:
ik haat de wereld en ik haat ook mensen
Ik trek FOKkers aanquote:Op maandag 28 september 2015 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat vrouwelijke icoontje voor je username is toch genoeg dan?
ik zit er aan te denken om weer met interpunctie te gaan typenquote:Op maandag 28 september 2015 12:43 schreef Sked het volgende:
genoeg drugs Tjacka je begint op OF te lijken
Keihard moeten lachen midden in de kantine.quote:Op maandag 28 september 2015 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
over paar maanden trek je ze af
haha snap je
ik als ik naar je fobo gaquote:Op maandag 28 september 2015 12:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Keihard moeten lachen midden in de kantine.
Inb4; weet je wat ook keihard is![]()
![]()
JEETJE IFIMquote:Op maandag 28 september 2015 12:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Keihard moeten lachen midden in de kantine.
Inb4; weet je wat ook keihard is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |