SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 23:51:14 ]
Prachtig iddquote:Op zondag 27 september 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd mooie labrador hont
labradorsquote:Op zondag 27 september 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd mooie labrador hont
pikzwartquote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Deze is wel aardig aan de zware kant lijkt het
Nee man, goud met wit!!!quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Heb ik al wel eens gepost, maar speciaal voor jou:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaar. Niet zwartquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik al wel eens gepost, maar speciaal voor jou:Awh, wat een plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahaquote:Op zondag 27 september 2015 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ [url=http://cdn1-www.webecoist.momtastic.c(...)als_1.jpg]afbeelding[/url] ]
denk dat het wel meevalt
Lijkt wel zwanger/zogend.quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Zie je, ben niet de enigequote:
hehehequote:Op zondag 27 september 2015 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb ook een poes.
kijk OPquote:Op zondag 27 september 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend en zeer lief beestje
Ja, dat kun je zien. Beetje hangend vel.quote:
Je zei aardig aan de zware kant. Dat dan weer niet. Is geen vet.quote:
quote:A popular anecdote is of when the Chancellor of Germany Angela Merkel met Vladimir Putin, Putin brought Koni to their meetings. On 21 January 2007, the two leaders met at Bocharov Ruchei, the President's summer residence in Sochi and at the beginning of their meeting Koni wandered into the room, leading Putin to ask Merkel, who reportedly has a "deep-seated fear of dogs",[25] "The dog does not bother you, does she? She's a friendly dog and I'm sure she will behave herself." Merkel responded in Russian, a language in which she is fluent, "She doesn't eat journalists, after all."[26] Koni then proceeded to sniff the German Chancellor, and sat at her feet. Merkel was reported to have shown "apparent discomfort".[27]
nee. Dan had ik ook dik gezegd.quote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei aardig aan de zware kant. Dat dan weer niet. Is geen vet.
Zou niet afstaan als ik GGMM wasquote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kan GGMM me een keer bij hem thuis uitnodigen om samen z'n toekomstige katten te aaien
quote:
Of hebben gewoon een nare ervaring gehad.quote:Op zondag 27 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die bang voor honden zijn, zijn niet te vertrouwen
Niet nodig, ik heb zijn adres dus we gaan voordat hij verhuisd is nog wel even bij hem langs.quote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kan GGMM me een keer bij hem thuis uitnodigen om samen z'n toekomstige katten te aaien
Niet te vertrouwenquote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Of hebben gewoon een nare ervaring gehad.
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deedquote:Op zondag 27 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hebben alleen een grote bek, meer niet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel beetje bang voor kleine hondjes.
Honden zijn haram.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deed![]()
Dacht altijd dat honden in de moslim-gemeenschap niet echt gewenst waren ofzo, maar volgens mij valt dat wel mee
Honden zijn haram in principe dacht ik.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deed![]()
Dacht altijd dat honden in de moslim-gemeenschap niet echt gewenst waren ofzo, maar volgens mij valt dat wel mee
Hele maal DOL op jaquote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blair was ook DOL op Koni
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Honden zijn haram in principe dacht ik.
Toch zou ik niet zo'n klein keffertje willen hebben.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Die hebben alleen een grote bek, meer niet.
Ja dus toch. Ging ook meteen helemaal z`n handen wassen enzoquote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.
Voor de rest is het haram.
K.C. is wel een schatje. Je moet alleen niet aan zijn eigendommen komen. Voor de rest een heel speels, schattig ding wat graag op schoot ligt en zich laat kroelen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zou ik niet zo'n klein keffertje willen hebben.
Gezelligquote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb zijn adres dus we gaan voordat hij verhuisd is nog wel even bij hem langs.
Ja, dat inderdaad. Maar de wat moderne moslims in mijn flat vinden Bogie toch wel heel leuk. Krijgt regelmatig aaien enz.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.
Voor de rest is het haram.
Nou hier nog niet in ieder gevalquote:
hey albertquote:Op zondag 27 september 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GezelligAls hij niet open doet kunnen we altijd nog samen een Bros halen
Die Bros heeft wel wat kwaad bloed gezet bedenk ik mij achteraf.quote:Op zondag 27 september 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GezelligAls hij niet open doet kunnen we altijd nog samen een Bros halen
Je bent zelf wel aardigquote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand heeft een UI bij mij, en niemand gebruikt emoticons, voor de rest gaat het wel aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik toevallig tegen op pagina van fotograaf uit Emmen.Your beauty never ever scared me.
Ik zou 18 mb/s internet nu moeten hebben, maar ik denk dat die test een beetje misleidend is als ik het zo ziequote:
quote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor Pax foto van een hete boy:Wel lelijke die aders onder z`n navelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik toevallig tegen op pagina van fotograaf uit Emmen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zou Kuroi kunnen zijnquote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de kat van Bush
Speciaal voor Pax foto van een hete boy:sooooow koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik toevallig tegen op pagina van fotograaf uit Emmen.
Wow, over pikzwart gesprokenquote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de kat van Bush
Once you go blackquote:
Ik las het op een andere website inderdaad, dat zat erg diep bij iemand.quote:Op zondag 27 september 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Bros heeft wel wat kwaad bloed gezet bedenk ik mij achteraf.
De honden van Fortuyn nog even posten en dan heb je alle helden wel gehadquote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas is India overleden na 18 jaar.
F5 al geprobeerd?quote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand heeft een UI bij mij, en niemand gebruikt emoticons, voor de rest gaat het wel aardig
Speciaal voor Pax foto van een hete boy:Sorry dit vind ik niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ik toevallig tegen op pagina van fotograaf uit Emmen.![]()
Dit lijkt mij ook wel veel leuker om te fotograferen dan paarden zoals ik nu doequote:Op maandag 28 september 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staan veel mooie mannen op zijn pagina.
[ afbeelding ]
Jij vind Ivo Niehe meer jouw ding of?quote:
Matig kapselquote:Op maandag 28 september 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan zo bij de Hitlerjugendquote:Op maandag 28 september 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja godverdmme waar train ik dan voorquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die is een stuk beter
Maar allebei wel erg gespierd, dat hoeft van mij niet echt
Die 2e is niet zo gespierd toch? Gewoon normaal postuurquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die is een stuk beter
Maar allebei wel erg gespierd, dat hoeft van mij niet echt
Viktor Fischer ziet er bijvoorbeeld erg goed uitquote:
bahbahquote:Op maandag 28 september 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind Ivo Niehe meer jouw ding of?
Ajaxquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Viktor Fischer ziet er bijvoorbeeld erg goed uit
Al zal die ook wel gespierd zijn gezien z'n werk
quote:Op zondag 27 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
je vriendinnetje vindt dat vast aantrekkelijkquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja godverdmme waar train ik dan voor
dikke armen manquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die 2e is niet zo gespierd toch? Gewoon normaal postuur
ik denk dat het haar precies niks boeitquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je vriendinnetje vindt dat vast aantrekkelijk
moet kunnenquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb net wild geplast bij een bushalte
Voor Pluisquote:Op maandag 28 september 2015 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja godverdmme waar train ik dan voor
Vrij normale armen vind ikquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dikke armen man
maar komt vast omdat ik zelf ecto ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |