quote:
Of hebben gewoon een nare ervaring gehad.quote:Op zondag 27 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die bang voor honden zijn, zijn niet te vertrouwen
Niet nodig, ik heb zijn adres dus we gaan voordat hij verhuisd is nog wel even bij hem langs.quote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kan GGMM me een keer bij hem thuis uitnodigen om samen z'n toekomstige katten te aaien
Niet te vertrouwenquote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Of hebben gewoon een nare ervaring gehad.
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deedquote:Op zondag 27 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die bang voor honden zijn, zijn niet te vertrouwen
Die hebben alleen een grote bek, meer niet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel beetje bang voor kleine hondjes.
Honden zijn haram.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deed![]()
Dacht altijd dat honden in de moslim-gemeenschap niet echt gewenst waren ofzo, maar volgens mij valt dat wel mee
Honden zijn haram in principe dacht ik.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Islamitsiche vriend die helemaal panisch werd. Terwijl ik een retriever hd die niks deed![]()
Dacht altijd dat honden in de moslim-gemeenschap niet echt gewenst waren ofzo, maar volgens mij valt dat wel mee
Hele maal DOL op jaquote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blair was ook DOL op Koni
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Honden zijn haram in principe dacht ik.
Toch zou ik niet zo'n klein keffertje willen hebben.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Die hebben alleen een grote bek, meer niet.
Ja dus toch. Ging ook meteen helemaal z`n handen wassen enzoquote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.
Voor de rest is het haram.
K.C. is wel een schatje. Je moet alleen niet aan zijn eigendommen komen. Voor de rest een heel speels, schattig ding wat graag op schoot ligt en zich laat kroelen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zou ik niet zo'n klein keffertje willen hebben.
Gezelligquote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb zijn adres dus we gaan voordat hij verhuisd is nog wel even bij hem langs.
Ja, dat inderdaad. Maar de wat moderne moslims in mijn flat vinden Bogie toch wel heel leuk. Krijgt regelmatig aaien enz.quote:Op zondag 27 september 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een hond mag niet in het huis komen en mag alleen voor de waak genomen worden.
Voor de rest is het haram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |