SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 23:51:14 ]
Prachtig iddquote:Op zondag 27 september 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd mooie labrador hont
labradorsquote:Op zondag 27 september 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd mooie labrador hont
pikzwartquote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Deze is wel aardig aan de zware kant lijkt het
Nee man, goud met wit!!!quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Heb ik al wel eens gepost, maar speciaal voor jou:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaar. Niet zwartquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik al wel eens gepost, maar speciaal voor jou:Awh, wat een plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahaquote:Op zondag 27 september 2015 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ [url=http://cdn1-www.webecoist.momtastic.c(...)als_1.jpg]afbeelding[/url] ]
denk dat het wel meevalt
Lijkt wel zwanger/zogend.quote:Op zondag 27 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
labradors
Zie je, ben niet de enigequote:
hehehequote:Op zondag 27 september 2015 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb ook een poes.
kijk OPquote:Op zondag 27 september 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend en zeer lief beestje
Ja, dat kun je zien. Beetje hangend vel.quote:
Je zei aardig aan de zware kant. Dat dan weer niet. Is geen vet.quote:
quote:A popular anecdote is of when the Chancellor of Germany Angela Merkel met Vladimir Putin, Putin brought Koni to their meetings. On 21 January 2007, the two leaders met at Bocharov Ruchei, the President's summer residence in Sochi and at the beginning of their meeting Koni wandered into the room, leading Putin to ask Merkel, who reportedly has a "deep-seated fear of dogs",[25] "The dog does not bother you, does she? She's a friendly dog and I'm sure she will behave herself." Merkel responded in Russian, a language in which she is fluent, "She doesn't eat journalists, after all."[26] Koni then proceeded to sniff the German Chancellor, and sat at her feet. Merkel was reported to have shown "apparent discomfort".[27]
nee. Dan had ik ook dik gezegd.quote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei aardig aan de zware kant. Dat dan weer niet. Is geen vet.
Zou niet afstaan als ik GGMM wasquote:Op zondag 27 september 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kan GGMM me een keer bij hem thuis uitnodigen om samen z'n toekomstige katten te aaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |