Wij hebben dezelfde smaakquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Viktor Fischer ziet er bijvoorbeeld erg goed uit
Al zal die ook wel gespierd zijn gezien z'n werk
omschrijf hoe wildquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb net wild geplast bij een bushalte
Huh... F5 is gewoon vernieuwen als het goed isquote:Op maandag 28 september 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan sluit de webpagina af en ga ik naar nieuw tabblad
vond ze het leuk?quote:Op maandag 28 september 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik denk dat het haar precies niks boeit
ik heb haar wel wat dumbbell curls laten doen
Dat is mijn zwerfkat die ik nu al weken voed en die me vandaag voor het eerst kopjes heeft gegeven.quote:Op maandag 28 september 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de kat van Bush
Ik denk GGMMquote:Op maandag 28 september 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
misschien heeft tong je browser gehackt johannes
Bush zal zeer tevreden zijn dat zijn kat weer leeft. Misschien mag je zelfs op bezoek bij zn Ranch in Texas.quote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mijn zwerfkat die ik nu al weken voed en die me vandaag voor het eerst kopjes heeft gegeven.
lolquote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja maar ze kon niet meer na 3x6 kg
Ah ja je moet ergens beginnenquote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja maar ze kon niet meer na 3x6 kg
miss welquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja je moet ergens beginnen
maar ze wil vast niet vaker doen zeker
Heb jij je toen nog een beetje uitgesloofd voor haar?
Ik moest nu hieraan denkenquote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag mijn puppy wel lenen. Hossel je zo die boys mee
Sport ze wel?quote:
wow. Dat zou wat zijn zeg.quote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bush zal zeer tevreden zijn dat zijn kat weer leeft. Misschien mag je zelfs op bezoek bij zn Ranch in Texas.
ze heeft wel gewoon een normaal postuur verderquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel erg weinig
zou dr beetje laten sporten
Ja die!quote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest nu hieraan denken
[ afbeelding ]
Wow dit is erg toevallig, ik postte net een plaatjequote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax wat vind je van Andersen van Willem II? Volgens mij is die ook van de heren.
Texas is genot hoor.quote:
Die van mij is veel leuker dan dat mormelquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest nu hieraan denken
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op maandag 28 september 2015 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij is veel leuker dan dat mormel
Tenzij puppy natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2015 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
kleine hondjes vind ik altijd een beetje saai
Ik ga er eens een nachtje over slapen Inso.quote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Texas is genot hoor.
Beetje schieten met Bush en consorten.
Misschien mag je wel op bezoek bij zn broer Jeb
Weltrusten lavjequote:Op maandag 28 september 2015 00:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga er eens een nachtje over slapen Inso.
Dit was het nieuws is soms wel grappigquote:Op maandag 28 september 2015 00:15 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zapte erlangs
toen zag ik dat het een semi-lollig programma is en ben ik weggezapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |