miss welquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja je moet ergens beginnen
maar ze wil vast niet vaker doen zeker
Heb jij je toen nog een beetje uitgesloofd voor haar?
Ik moest nu hieraan denkenquote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag mijn puppy wel lenen. Hossel je zo die boys mee
Sport ze wel?quote:
wow. Dat zou wat zijn zeg.quote:Op maandag 28 september 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bush zal zeer tevreden zijn dat zijn kat weer leeft. Misschien mag je zelfs op bezoek bij zn Ranch in Texas.
ze heeft wel gewoon een normaal postuur verderquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel erg weinig
zou dr beetje laten sporten
Ja die!quote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest nu hieraan denken
[ afbeelding ]
Wow dit is erg toevallig, ik postte net een plaatjequote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax wat vind je van Andersen van Willem II? Volgens mij is die ook van de heren.
Texas is genot hoor.quote:
Die van mij is veel leuker dan dat mormelquote:Op maandag 28 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest nu hieraan denken
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op maandag 28 september 2015 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij is veel leuker dan dat mormel
Tenzij puppy natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2015 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
kleine hondjes vind ik altijd een beetje saai
Ik ga er eens een nachtje over slapen Inso.quote:Op maandag 28 september 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Texas is genot hoor.
Beetje schieten met Bush en consorten.
Misschien mag je wel op bezoek bij zn broer Jeb
Weltrusten lavjequote:Op maandag 28 september 2015 00:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga er eens een nachtje over slapen Inso.
Dit was het nieuws is soms wel grappigquote:Op maandag 28 september 2015 00:15 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zapte erlangs
toen zag ik dat het een semi-lollig programma is en ben ik weggezapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |