ow..ja natuurlijk, soms krijg ik een stijfje en probeer ik ze onopgemerkt te "prikken".quote:Op maandag 28 september 2015 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was in dit geval een voorbeeld
geef eens inhoudelijk antwoord alsjeblieft
jammer dat je niet normaal kan reagerenquote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow..ja natuurlijk, soms krijg ik een stijfje en probeer ik ze onopgemerkt te "prikken".Moet gewoon kunnen toch..
quote:
jij maakt wel wat mee héquote:Op maandag 28 september 2015 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo vrouw bedreig mij op die feesdoek swa idioot
Ik wil bij deze alleen even doorgeven dat ik het goed zat aan het worden ben jij betrek er nu meer mensen bij en dat terwijl ik een aantal keer heb gevraagd of jij (gehim naam privesi) met rust wilde laten. Ik ga nu andere stappen ondernemen je kan mij hier nog aanspreken maar ik ben er nu echt klaar mee doei Chris je merk het verder wel. De groeten
en de beste reactie
wat denk je te bereiken dan ik heb niks te verliezn hoor het is vallen en opstaan swa
wat een leven tochquote:Op maandag 28 september 2015 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ze laten me nooit is met rust godveredomme
feli cachiequote:Op maandag 28 september 2015 22:43 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aangenomen bij het stagebedrijf in Barcelonawoehoe
kaulo gaar manquote:
werk je al?quote:Op maandag 28 september 2015 22:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kaulo gaar man
werk me hele dag kapot
drink me in het wekend kapot
als stank voor de dank gaan vrouwtjes van 45 me bedrijgen
ik doe zo bbl opleidingquote:Op maandag 28 september 2015 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk je al?
zit je niet meer op school?
oh okequote:Op maandag 28 september 2015 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik doe zo bbl opleiding
dat houd in 4 dagen pr week 8 uur werken
1 dag school
nee hahaquote:Op maandag 28 september 2015 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh oke
wat doe je?
maintainbikeś maken? haahaha
grapje
ah zoquote:Op maandag 28 september 2015 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee haha
doe magazijn werk
is wel flex opzich maar wel zwaar
jep en krijg betaaldquote:Op maandag 28 september 2015 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah zo
maar ja heb je wel werk toch
vertel het danquote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag heb meegemaakt gvd
Gvd niet weerquote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag heb meegemaakt gvd
wtf drenthe en grunn liggen toch ver uit elkaarquote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb Drenthe verkend doordat ik in verkeerde bus stapte.
HA-HA-HA.
HAHAHAHAHA ik kan het nog steeds niet geloven. Er stond eerst gewoon Grote Mark en daarna gewoon Annen hoe danquote:
heb je nog hunnebedden gezienquote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Tbh ik was teringbang want mijn 9292 app werkte niet en mijn batterij was bijna leeg en Drenthe is echt middle of nowhere
afleggenquote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
opso als we ooit meten zal ik je afleggen hoe een bus werkt
ik vind jou ook wel lauwquote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
afleggen
of ik begin je te waarderen sorry
als je garantie hebt gewoon doenquote:Op maandag 28 september 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Scherm van mijn laptop hapert. Maar naar de mediamarkt gaan om te laten repareren (hij valt nog onder garantie) kost zoveel tijd en moeite.
dan stap je toch eerder uitquote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vertelde het aan mijn moeder en ze ging direct enorme preek geven dat ik nooit alleen op stap moet gaan.
Maaam ik wilde alleen even naar de Albert Heijn wist ik veel dat die bus naar Annen ging
weet je wat het isquote:Op maandag 28 september 2015 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lauw
vooral hoe je typt ook
vind dat fijnere lees stijl dan die lange zinnen
Ja uiteraard.quote:Op maandag 28 september 2015 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je garantie hebt gewoon doen
wel even je bestanden back-uppen uiteraard
ja snap ik man maar is ook fijner tochquote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je wat het is
als ik met interpunctie ga typen ziet iedereen dat mijn nederlands een bizar slecht niveau is
naja niet heel slecht
maar ik heb op fok nooit zin om het na te lezen dus dan komen er altijd hele rare zinnen
kan je toch zoekenquote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik weet toch niet waar die terugweg haltes zijn
quote:Op maandag 28 september 2015 22:43 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aangenomen bij het stagebedrijf in Barcelonawoehoe
quote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja snap ik man maar is ook fijner toch
die lange zinnen mot je helemaal met je ogen naar rechts
nu kan k in feite met 1 oog je verhaal checkken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |