Wren?quote:Op maandag 28 september 2015 19:02 schreef Flippiee het volgende:
Onder andere. En die zus en die man waarvan de naam met een W begint.
oh huhquote:Op maandag 28 september 2015 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eh nee
gaat over 6 mensen die wakker worden op een schip en niet weten wie ze zijn
en door het seizoen heen komen ze steeds meer over zichzelf te weten
Ik was vroeger zo enorm weg van haar zussen, maar zij lijkt het net niet te doen voor me. Weet niet waar het aan ligt.quote:Op maandag 28 september 2015 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze lijkt best veel op haar zussenmaar afhankelijk van haar haarkleur vind ik haar leuk
Jaaaa!quote:
Dat weet ik dan ook nietquote:Op maandag 28 september 2015 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo enorm weg van haar zussen, maar zij lijkt het net niet te doen voor me. Weet niet waar het aan ligt.
Toetjes zijn viesdikmakendquote:Op maandag 28 september 2015 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net een Bros toetje op. Best lekker.
Ik ben toch al lelijk, klein en dik. Kan er nog wel bij.quote:
Hoi GGMM.quote:Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tjacka!Wat heb ik jou lang niet gesproken zeg!
Dit maakt me verdrietigquote:Op maandag 28 september 2015 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben toch al lelijk, klein en dik. Kan er nog wel bij.
Dat je zo negatief over jezelf spreektquote:Op maandag 28 september 2015 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom maakt jou dat verdrietig Paxje?
hoort bij de pubertijdquote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat je zo negatief over jezelf spreekt
Heb bijna een volle verkoudheid te pakken.quote:
Kan er ook niks aan doen.quote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat je zo negatief over jezelf spreekt
Daarom zeg ik ook dat dik zijn een keuze is en hij er dus wel iets aan kan doen.quote:Op maandag 28 september 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klein zijn niet
liever te dik dan te klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |