Dat denk ik ook. En dan staan er nog 2 seizoenen he.quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Kauai het volgende:
PLL deel twee van seizoen 6 gaat wel raar worden
scifi is kutquote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
en nu niet zeggen dat je scifi kut vindt
kkhommotje
heb je dark matter al gekeken kabouter wijsneusquote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
en nu niet zeggen dat je scifi kut vindt
kkhommotje
quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Tjacka het volgende:
mijn leven is de laatste tijd zo
school/stage
aflevering kijken --> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
aflevering kijken--> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
aflevering kijken--> kwai en opso pesten op fok
slapen
Ja nog 2 iddquote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En dan staan er nog 2 seizoenen he.Volgens mij was er ooit bevestigd dat PLL in ieder geval 8 seizoenen zou hebben.
Op IMDb staat alleen seizoen 7 aangekondigd.quote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En dan staan er nog 2 seizoenen he.Volgens mij was er ooit bevestigd dat PLL in ieder geval 8 seizoenen zou hebben.
Ik vond hem totaal niet passen. Al 'onze' vragen zijn nou niet echt beantwoord.quote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het beetje over de top. Met die kamer vol high-tech dingen enz.
maar dan wel house kijken waar een junk ziektes oplost door aan zijn rechter pink te zuigen en te wachten tot daar het goede antwoord uit komtquote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
scifi is kut
in scifi kan zelfs fnoord kampioen worden
ik hou daar niet van
Ik wil weten wat Lucas enz al die tijd ermee te maken haddenquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond hem totaal niet passen. Al 'onze' vragen zijn nou niet echt beantwoord.
neequote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dark matter al gekeken kabouter wijsneus
ik zei dan ook dat house niks was voor mijquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar dan wel house kijken waar een junk ziektes oplost door aan zijn rechter pink te zuigen en te wachten tot daar het goede antwoord uit komt
boeler
Feyenoord dit jaar kampioen hoor trouwens. 2015/2016. Giogod.
quote:
Een film. O dear mother of god.quote:
Mmm. Dat zou wel beter zijn denk ik.quote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op IMDb staat alleen seizoen 7 aangekondigd.
En Jennaquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weten wat Lucas enz al die tijd ermee te maken hadden!
okee dark matter is al eerste seizoen van uitquote:Op maandag 28 september 2015 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik kijk eerst series die al ver zijn zodat ik meer te kijken heb
godverdomme gewoon battlestar galactica kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 19:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zei dan ook dat house niks was voor mij
maar ik krijg bijna bedreigingen als ik zeg dat ik het niet ga kijken
IK moet wel ja
las er goede dingen over jaquote:Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dark matter is al eerste seizoen van uit
maar weet niet of er 2de seizoen van komt dus je moet gewoon kijken
is erg tof
Ze lijkt best veel op haar zussenquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van Elizabeth Olsen?
Onder andere. En die zus en die man waarvan de naam met een W begint.quote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weten wat Lucas enz al die tijd ermee te maken hadden!
eh neequote:Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
las er goede dingen over ja
elke ep is met andere hoofdpersoon maar wel in het zelfde universum toch?
Dat ze een mooie ex heeft.quote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van Elizabeth Olsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |