SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Haha, altijd lachen om die ventquote:
Bij tijd en wijlen wel, maar als je erdoor heen zit dan ga je het uiteindelijk wel snappen!quote:
Ik ben alles opnieuw aan het kijken momenteel, heb maar delen gezien op tv. Ben nu bij einde seizoen 3.quote:Op maandag 28 september 2015 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij tijd en wijlen wel, maar als je erdoor heen zit dan ga je het uiteindelijk wel snappen!
Was de eerste serie die ik ge binch watched hebquote:Op maandag 28 september 2015 18:47 schreef Typisch het volgende:
Die hele serie is het al waard om te kijken door het einde.
En dat gebeurt niet vaak.
Seizoen 4 is wat minder naar mijn mening, maar er zitten wel genoeg grappige momenten in!quote:Op maandag 28 september 2015 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alles opnieuw aan het kijken momenteel, heb maar delen gezien op tv. Ben nu bij einde seizoen 3.
Orange is the new black?quote:Op maandag 28 september 2015 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En die serie met die oranje pakken?
iedereen gaat dood in seizoen 3quote:Op maandag 28 september 2015 18:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik bingewatch SoA atm. Nog weekje of 2 en dan geen Jax meer. Rip
Doe ffe normaal. Ik zit net in seizoen 3.quote:Op maandag 28 september 2015 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iedereen gaat dood in seizoen 3
3/4 afleveringen achter elkaar kijken. Oftewel een luie zondag voor de tv hangen en serie kijken.quote:
Wat is Jax?quote:Op maandag 28 september 2015 18:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik bingewatch SoA atm. Nog weekje of 2 en dan geen Jax meer. Rip
heel seizoen in een dagje kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
3/4 afleveringen achter elkaar kijken. Oftewel een luie zondag voor de tv hangen en serie kijken.
je moet Battlestar Galactica gaan kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Tjacka het volgende:
oh dan ben ik elke dag aan het bingewatchen
Ben je al bij met PLL?quote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Amarantha het volgende:
- Pretty Little Liars
- Nashville
- Modern Family
- American Horror Story
Dit zijn de 4 series die ik het afgelopen jaar no-life heb gekeken achter elkaar. Narcos enz ook wel gezien maar daar zijn weinig afleveringen van dus tel ik niet echt mee.
seizoen 4 tm 6 van House gekeken in 3 dagen toen ik de griep hadquote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heel seizoen in een dagje kijken
zou dat echt niet kunnenquote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
seizoen 4 tm 6 van House gekeken in 3 dagen toen ik de griep had
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet direct uit mijn bed trappen.
quote:
is dat scifiquote:Op maandag 28 september 2015 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet Battlestar Galactica gaan kijken
smoofie is het hier mee eens
Haha ja 5 jaar later bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Kauai het volgende:
PLL deel twee van seizoen 6 gaat wel raar worden
quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Tjacka het volgende:
mijn leven is de laatste tijd zo
school/stage
aflevering kijken --> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
aflevering kijken--> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
aflevering kijken--> kwai en opso pesten op fok
slapen
Ik vond het beetje over de top. Met die kamer vol high-tech dingen enz.quote:
Ja en nouja die laatste aflevering was gewoon een goed serie-eindequote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja 5 jaar later bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |