3/4 afleveringen achter elkaar kijken. Oftewel een luie zondag voor de tv hangen en serie kijken.quote:
Wat is Jax?quote:Op maandag 28 september 2015 18:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik bingewatch SoA atm. Nog weekje of 2 en dan geen Jax meer. Rip
heel seizoen in een dagje kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
3/4 afleveringen achter elkaar kijken. Oftewel een luie zondag voor de tv hangen en serie kijken.
je moet Battlestar Galactica gaan kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Tjacka het volgende:
oh dan ben ik elke dag aan het bingewatchen
Ben je al bij met PLL?quote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Amarantha het volgende:
- Pretty Little Liars
- Nashville
- Modern Family
- American Horror Story
Dit zijn de 4 series die ik het afgelopen jaar no-life heb gekeken achter elkaar. Narcos enz ook wel gezien maar daar zijn weinig afleveringen van dus tel ik niet echt mee.
seizoen 4 tm 6 van House gekeken in 3 dagen toen ik de griep hadquote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heel seizoen in een dagje kijken
zou dat echt niet kunnenquote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
seizoen 4 tm 6 van House gekeken in 3 dagen toen ik de griep had
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet direct uit mijn bed trappen.
quote:
is dat scifiquote:Op maandag 28 september 2015 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet Battlestar Galactica gaan kijken
smoofie is het hier mee eens
Haha ja 5 jaar later bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Kauai het volgende:
PLL deel twee van seizoen 6 gaat wel raar worden
quote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef Tjacka het volgende:
mijn leven is de laatste tijd zo
school/stage
aflevering kijken --> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
aflevering kijken--> kwai en opso pesten op fok
ama mij laten pesten
aflevering kijken--> kwai en opso pesten op fok
slapen
Ik vond het beetje over de top. Met die kamer vol high-tech dingen enz.quote:
Ja en nouja die laatste aflevering was gewoon een goed serie-eindequote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja 5 jaar later bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |