Jeetje opsoquote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Tbh ik was teringbang want mijn 9292 app werkte niet en mijn batterij was bijna leeg en Drenthe is echt middle of nowhere
gewoon hetzelfde nummer instappen dan je uit ben gestaptquote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan extra verdwalen zeker.
ik heb altijd moeie ogen manquote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
ik kan met mijn schele ogen het hele beeld checken en ook nog wat er naast mij gebeurt
strabimus is echt handig
Dat is niet haram.quote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje opso
Er hangen vaak ook van die papieren in een bushokje met de bussen die langskomen, welke haltes ze langs gaan en hoe laat
Ja maar paxje als je bus uitstapt dan moet je toch een halte zoeken wat aan de andere kant van weg is, meestal ook veel verder uit elkaar. Anders blijf je maar Drenthe ingaanquote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje opso
Er hangen vaak ook van die papieren in een bushokje met de bussen die langskomen, welke haltes ze langs gaan en hoe laat
ja maar die haltes zitten ongeveer altijd recht aan de overkant van waar je uitstapt, tenzij het een afrit ofzo is, dan moet je even onder een viaduct ofzo doorquote:Op maandag 28 september 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar paxje als je bus uitstapt dan moet je toch een halte zoeken wat aan de andere kant van weg is, meestal ook veel verder uit elkaar. Anders blijf je maar Drenthe ingaan
Ja een beetje wel. Morgen weer met 'm wandelen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]lekker cachie
ga je wel je hondje missen
Hoe lang ga je daar stage lopenquote:Op maandag 28 september 2015 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een beetje wel. Morgen weer met 'm wandelen.
Maar ga liever naar Barca. Ik doe wel Skypen met de hont.
Het was dus zo'n snelwegachtig ietsquote:Op maandag 28 september 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar die haltes zitten ongeveer altijd recht aan de overkant van waar je uitstapt, tenzij het een afrit ofzo is, dan moet je even onder een viaduct ofzo door
Hehe, gelukkig is alles goed gekomenquote:Op maandag 28 september 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was dus zo'n snelwegachtig ietskutdrenthe.
Was trouwens ook ongeluk gebeurd
is er een snelweg in fucking drenthe?quote:Op maandag 28 september 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was dus zo'n snelwegachtig ietskutdrenthe.
Was trouwens ook ongeluk gebeurd
Nee ze doen alsofquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is er een snelweg in fucking drenthe?
ja de busschauffeur schrok van haar lelijke gezicht hahaquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig is alles goed gekomen
waar was ongeluk gebeurd, waar je uitstapte?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)t-bij-ongeluk-op-A28quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig is alles goed gekomen
waar was ongeluk gebeurd, waar je uitstapte?
Nee alleen zandweggetjes.quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar gaat die over?quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Tjacka je moet Bates Motel gaan kijken bedenk ik mij nu.
Ja tochquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit zie ik als een complimentquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jezus jij begint echt steeds meer op of te lijken
kun je geen vervanging eisen via mm?quote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Maar ik doe zoveel werk op laptop, kan hem zo moeilijk meerdere dagen missen.
quote:
Super spannend enz! Pax en Fok-it zijn ook fan.quote:De serie is een voorbeschouwing (in het Engels een prequel) op de film Psycho uit 1960 van Alfred Hitchcock (gebaseerd op het gelijknamige boek van Robert Bloch) en belicht het leven van Norman Bates en zijn moeder Norma voorafgaand aan de gebeurtenissen die in Hitchcocks film aan bod komen. De serie speelt zich in een andere fictieve plaats af (White Pine Bay, Oregon) dan de oorspronkelijk fictieve plaats in de film (Fairvale, Californië). Verder is het tienerleven van Norman Bates in de serie totaal anders dan hoe het werd voorgesteld in de film Psycho IV: The Beginning. Ook is de setting naar de moderne tijd verplaatst, al zitten er wel typische jarenzestigelementen in, zoals de auto van Norma en de kledingstijl van moeder en zoon Bates. De serie begint na het overlijden van Norma's man, die door haar onder vreemde omstandigheden wordt gevonden. Norma en Norman verhuizen dan naar Oregon om een motel te betrekken dat Norma op een veiling heeft gekocht om zo met Norman een nieuw leven te beginnen.
dit is gewoon een documentaire over een fokkerquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Super spannend enz! Pax en Fok-it zijn ook fan.
Ga nou maar kijken, je vind het vast wel een goede serie.quote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is gewoon een documentaire over een fokker
ben nog bezig met bbquote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga nou maar kijken, je vind het vast wel een goede serie.
Bates Motel is maar 3 seizoenen op dit moment.quote:Op maandag 28 september 2015 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nog bezig met bb
ben nu net in het laatste seizoen
paxcon heeft dan totaal geen smaak wat series en films betreft dus weet niet hoe serieus ik dit moet nemenquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oke dan komt die na homeland denk ik.quote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bates Motel is maar 3 seizoenen op dit moment.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
paxcon heeft dan totaal geen smaak wat series en films betreft dus weet niet hoe serieus ik dit moet nemen
quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja de busschauffeur schrok van haar lelijke gezicht haha
Oeiquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)t-bij-ongeluk-op-A28
Aardige tijdquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van begin november tot eind maart. 5 maanden dus.
Leuke seriequote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Doe even normaal ik kijk hartstikke leuke seriesquote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
paxcon heeft dan totaal geen smaak wat series en films betreft dus weet niet hoe serieus ik dit moet nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |