SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat dan, als je op je 23e nog maagd bent gewoon naar de hoeren ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De helft van die leeftijd duurt me al te lang
Als je je eerste keer bij de hoeren doet ben je in mijn ogen nog steeds maagd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat dan, als je op je 23e nog maagd bent gewoon naar de hoeren ofzo?
In VBL.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Is Tong weg dan? Zag hem net nog posten.
Tuurlijk, die is echt niet weg hoorquote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Hij verkondigt eerst 40-45x dat hij weggaat.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je eerste keer bij de hoeren doet ben je in mijn ogen nog steeds maagd.
Haha Sked heeft zich laten ontmaagden door een hoerXDquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.
Ja door m'n vader meegenomen toen ik 14 wasquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha Sked heeft zich laten ontmaagden door een hoerXD
Pfffff.quote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
In VBL.
FB / Kan dit worden vastgelegd ? Niet dramatisch maar ik stop op VBL
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja door m'n vader meegenomen toen ik 14 was
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklepquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfffff.
Die gaat echt niet hoor, al zou een pauze misschien gek idee voor hem zijn.
Klopt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.
Dat is mijn moederquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?
IK GA DIT TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Ik raad je aan Elan of Letmein om hun FOK! archief te dm'enquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?
IK GA DIT TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Opzich best sneuquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklep
Waarom val je johannes zo aan?quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best sneu dat een moderator dat gebruikt om grappig te doen ja.
Maar hij maakt zich veel te druk en dat is ook echt niet goed voor zijn gezondheid.quote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklep
Dat staat in de post die je quote.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom val je johannes zo aan?
Er wordt gelukkig wel een beetje rekening mee gehoudenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best sneu dat een moderator dat gebruikt om grappig te doen ja.
Misschien heeft GGMM tips voor mij.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom val je johannes zo aan?
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.quote:Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed hij verkeerd? Topics sluiten die vol stonden met negatief gebral?
Misschien moet jij weer Mod worden.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.
Ja en hij weet dat iedereen alleen maar verder zal gaan met negatief gedoe in dat topic, omdat het onderwerp blijkbaar niet zo boeiend is. Dan kan je het best sluiten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.
Nee johquote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer Mod worden.
quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of ik.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en hij weet dat iedereen alleen maar verder zal gaan met negatief gedoe in dat topic, omdat het onderwerp blijkbaar niet zo boeiend is. Dan kan je het best sluiten.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij vond dit een juiste reactie op een slotje?
In VBL schelden we elkaar verrot. Kun je niet tegen een stootje??quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.
Dit zou een heel goed idee zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij aanstellen als mod.quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ik.
Ik lig erg goed in de groep bij iedereen uit VBLweet ik uit het verleden
Waar kraakt johannes hem volledig af dan?quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.
Vooral Doublepain mag mij graagquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij aanstellen als mod.
Waar doe ik dat? Ik geef gewoon mijn mening op basis van hetgeen wat voor de schermen gebeurt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zou een heel goed idee zijn.
Zeker omdat GGMM altijd doet alsof hij weet wat er achter de schermen is besproken.
>>FBquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Ik geef gewoon mijn mening op basis van hetgeen wat voor de schermen gebeurt.
Je kraamt voor de tweede achtereenvolgende keer onzin uit.
Jij vond dat dat topic enige potentie had?quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?Ik heb het over het eerste topic van hem over dat Johan Derksen-gebeuren.
Tering, doe eens niet zo ongelooflijk dom.
Ik had het over de mensen in dat topic.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kraakt johannes hem volledig af dan?
Ha ha ha.quote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Whoehaha zoals tong zelf zou zeggen
Dat doe je continu.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Ik geef gewoon mijn mening op basis van hetgeen wat voor de schermen gebeurt.
Je kraamt voor de tweede achtereenvolgende keer onzin uit.
#JR4MOD!quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij aanstellen als mod.
Vervelend als dat gebeurtquote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen in dat topic.
Is er iets mis met het topic? Lees de feedback in het topic achter de schermen eens. Daarin staat exact beschreven wanneer je een topic wel of niet mag sluiten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij vond dat dat topic enige potentie had?
Er staat ook dat er na een bepaald aantal posts wordt overwogen of een topic wel of niet zijn doel heeft bereikt en ingeschat of het dat doel nog zal bereiken.quote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er iets mis met het topic? Lees de feedback in het topic achter de schermen eens. Daarin staat exact beschreven wanneer je een topic wel of niet mag sluiten.
Een topic sluiten omdat jij vindt dat het geen potentie heeft mag dus niet.
Misschien moet je eens proberen om te gaan met LitmanenAFCA en TomPSVquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Doublepain mag mij graag
Misschien kan ik toch beter met downies overweg dan ik dacht
Tompsv is ook een krankzinnige jaquote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens proberen om te gaan met LitmanenAFCA en TomPSV
Als het hele topic er niet over het bedoelde onderwerp word gepraat kan je het beter sluiten ja.quote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen in dat topic.
Omdat hij het nodige schrijftalent ontbeert? dat is jouw persoonlijke mening.quote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat ook dat er na een bepaald aantal posts wordt overwogen of een topic wel of niet zijn doel heeft bereikt en ingeschat of het dat doel nog zal bereiken.
Aangezien niemand het mailadres van Johan Derksen heeft, en tong ook nog eens het benodigde schrijftalent ontbeert zag ik er geen potentie meer in. Bovendien zag ik mensen offtopic gaan waar ik tong in mee zag gaan. Derhalve mijn beslissing en ik sta er achter.
Ja, of je mod de post weg en laat het topic wegzakken als er neit voldoende animo is.quote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het hele topic er niet over het bedoelde onderwerp word gepraat kan je het beter sluiten ja.
Die gast is echt 14 ofzoquote:
dat hij toen niet kwam in amersfoort was domquote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat GGMM wel mijn nummer heeft maar mij nooit een berichtje stuurt?
the sperminatorquote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Amoeba het volgende:
Welke film moet ik gaan kijken? Ik houd van thrillers vooral.
Sowieso dat liveverslagen is echt kut geworden in vergelijking met vroegerquote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL kent best veel zwakzinnige mensen ja.
Cavaliers ook o.a.
Ben blij dat je wel met de rest instemt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij het nodige schrijftalent ontbeert? dat is jouw persoonlijke mening.
liveverslagen zijn al 5 jaar aids.quote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat liveverslagen is echt kut geworden in vergelijking met vroeger
Absoluut niet, maar ik vond dit het meest debiele van hetgeen dat je uitkraamde.quote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben blij dat je wel met de rest instemt.
Tong hapt zelf natuurlijk ook op iedereen die alleen maar "ok" zeggen. Dus dan probeert hij verder ook niet het onderwerp echt te promoten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of je mod de post weg en laat het topic wegzakken als er neit voldoende animo is.
Alleen maar dezelfde posts met "... ontsnapt" en dan tussendoor wat offtopic geleuterquote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat liveverslagen is echt kut geworden in vergelijking met vroeger
Klopt, die post had hij beide weg moeten halen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tong hapt zelf natuurlijk ook op iedereen die alleen maar "ok" zeggen. Dus dan probeert hij verder ook niet het onderwerp echt te promoten.
misschien hebben mensen tips hoe hij de redactie van dat blad kan bereiken. Zo gek is dat niet.quote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder is dat Johan Derksen topic ook raar natuurlijk. Alsof mensen op FOK! het persoonlijke e-mailadres van hem hebben.
Dus jij weet wel het adres van Johan Derksen, jij zag niet mensen offtopic gaan en je zag niet dat tong daar in mee ging?quote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar ik vond dit het meest debiele van hetgeen dat je uitkraamde.
Doublepain en Stylo waren vroeger mijn beste FOK!maten.quote:
En dan vinden ze het gek dat Feyenoord-users in hun eigen topic blijven.quote:Op zondag 27 september 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar dezelfde posts met "... ontsnapt" en dan tussendoor wat offtopic geleuter
Irrelevant.quote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus jij weet wel het adres van Johan Derksen,
Ik zag idd dat het topic niet gemodereerd werd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
jij zag niet mensen offtopic
Dat hij geïrriteerd reageerde, omdat moderator uitbleef.quote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
en je zag niet dat tong daar in mee ging?
Gefeliciteerd. Wat probeer je hier mee te zeggen?quote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag trouwens ook iemand behoorlijk naargeestig doen over de Frontpage, dat vond ik nou een vervelende post.
Je kon wel aanvoelen dat er veel mensen niet serieus op gingen reageren natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die post had hij beide weg moeten halen.
[..]
misschien hebben mensen tips hoe hij de redactie van dat blad kan bereiken. Zo gek is dat niet.
Mrstyloquote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doublepain en Stylo waren vroeger mijn beste FOK!maten.
Helaas is Stylo al een heel tijdje niet meer op den foks.
Ik ben bang dat ie in Koerdistan tegen ISIS aan het vechten is.
Klopt, het was een topic om in de gaten te houden als moderator.quote:Op zondag 27 september 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kon wel aanvoelen dat er veel mensen niet serieus op gingen reageren natuurlijk.
Bij een wedstrijd van Ajax post ik ook nooit in het livetopic hoor. Echt alleen bij een degradatiepotje ofzo. De rest hou ik het wel bij clubtopicsquote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat Feyenoord-users in hun eigen topic blijven.
volgens het psv-topic mag jij niks zeggen over de eredivisiequote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Tchock en Stijn kunnen mijn aanwezigheid in het eredivisie live topic altijd ERG waarderen.
Vooral mijn objectiviteit over het spelbeeld in de eredivisie.
Ik moet dan erg lachen als Stijn weer een diepe analyse los laat over 22 spelers die eigenlijk niet kunnen voetballen.
quote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Tchock en Stijn kunnen mijn aanwezigheid in het eredivisie live topic altijd ERG waarderen.
Vooral mijn objectiviteit over het spelbeeld in de eredivisie.
Ik moet dan erg lachen als Stijn weer een diepe analyse los laat over 22 spelers die eigenlijk niet kunnen voetballen.
Geloof je hwt zelfquote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee nee. drugs is niks voor mij. wat zijn drugs eigenlijk
ik ookquote:Op zondag 27 september 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
JR is een van de weinige objectieve Eredivisie kijkers op FOK!
"De spelopvatting van Feyenoord is echt om te huilen"quote:Op zondag 27 september 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Eredivisie is echt geweldig hoor!!!
Niet gelezen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hier word ik misschien voor geband maar dit moet ik even eruit gooien
iemand op skype zegt dit aan mij
Wel Ik ga je blokken op skype
en ik zeg
waarom kanker hond ben je gek in je kanker kop domme pakistaanse kanker nerd met je 20 kilo botten zak kanker zout domme kanker joodse afghaanse kanker jood jij gaat ziclon b acher je aan krijgen kanker idioot wat blokkeer je mensen ben je mongool met kanker in je bloempot kop jij verdient echt een paar pompers op je ogen maar niemand slaat je omdat je een klijn kanker krek mannetje bent die sjekkies rookt om stoer te doen en dan fotos maakt om er bij te horen kan je niks zelf verzinnen joh bloempotkop kanker hond stinkjood pisvlek stierenkloot homofiel dove cavia dikke pik domme kanker jong kut kind tyfus lijer krijg de pest pleuris lelijke aap mogool
quote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
en ik zeg
waarom kanker hond ben je gek in je kanker kop domme pakistaanse kanker nerd met je 20 kilo botten zak kanker zout domme kanker joodse afghaanse kanker jood jij gaat ziclon b acher je aan krijgen kanker idioot wat blokkeer je mensen ben je mongool met kanker in je bloempot kop jij verdient echt een paar pompers op je ogen maar niemand slaat je omdat je een klijn kanker krek mannetje bent die sjekkies rookt om stoer te doen en dan fotos maakt om er bij te horen kan je niks zelf verzinnen joh bloempotkop kanker hond stinkjood pisvlek stierenkloot homofiel dove cavia dikke pik domme kanker jong kut kind tyfus lijer krijg de pest pleuris lelijke aap mogool
en ik zeg
Zou kunnen (als je reëel bent natuurlijk niet maar ik speel het maar even mee), maar als dat op een gegeven moment niet is gebeurd heeft het topic blijkbaar niet de gedachte potentie.quote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Irrelevant.
Zoals gezegd; misschien weet iemand hoe hij contact op kan nemen met het programma of dat blad. Zo gek is dat neit gedacht.
Klopt. Als je gefrustreerd bent dat er niet elk uur in elk topic een VBL mod aanwezig is moet je het zelf maar weer worden.quote:[..]
Ik zag idd dat het topic niet gemodereerd werd.
Er is privé met hem hier wat over afgesproken. Je weet dat ik daar niks over mag zeggen.quote:[..]
Dat hij geïrriteerd reageerde, omdat moderator uitbleef.
Dat lijkt me niet iets om mij mee te feliciteren. Het topic waarin tong contact probeert te krijgen met Johan Derksen lijkt me geen podium om voor de zoveelste keer de Frontpage waar Danny veel tijd en energie in stopt belachelijk te maken.quote:[..]
Gefeliciteerd.
Je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen!quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom reageer je dan levenloze vogel
en ik zeg
sorry ik wist niet dat je me serieus namquote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen!
* GGMM rent huilend weg
quote:
Caland en ik dachten al dat je dat zou doen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen!
* GGMM rent huilend weg
als een paard een mens neukt vind ik dat ook grappigquote:Op zondag 27 september 2015 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
triest man je lachte er zelf om
'op een gegeven moment' is een paar uur. Zo lang was het topic niet open.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou kunnen (als je reëel bent natuurlijk niet maar ik speel het maar even mee), maar als dat op een gegeven moment niet is gebeurd heeft het topic blijkbaar niet de gedachte potentie.
Had ook achteraf gekund.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klopt. Als je gefrustreerd bent dat er niet elk uur in elk topic een VBL mod aanwezig is moet je het zelf maar weer worden.
Dat kan, maar dan nog ontspoorde het topic niet door hem maar door d emensen die zo achterlijk reageerde.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is privé met hem hier wat over afgesproken. Je weet dat ik daar niks over mag zeggen.
Dan had je hem moeten verwijderen. Dat zeg ik de hele tijd; had het topic gemod.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat lijkt me niet iets om mij mee te feliciteren. Het topic waarin tong contact probeert te krijgen met Johan Derksen lijkt me geen podium om voor de zoveelste keer de Frontpage waar Danny veel tijd en energie in stopt belachelijk te maken.
whatsschepquote:Op zondag 27 september 2015 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
maar hij begon zelf hoor
[22:36:29] mHeey
[22:36:49] C heey kan je me veen niet meer blokkeren in whatsschep?
[22:36:57] m Nee
[22:37:21] C waarom niet domme kanker hond
[22:37:53] m: Ik ga je blokken
[22:37:57] m Whahahahaha
[22:38:07] C ow heb je me niet meer geblokeert baas
[22:38:13] m Wel
[22:38:17] m Ik ga je blokken op skype
ik ben C
zijn veenquote:
FOK doet ontiegelijk raar.quote:Op zondag 27 september 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Mijn slome internet kan dit niet bij houden
Kan niet eens naar beneden scrollenquote:
Janken over dat de trainer van Groningen countervoetbal speelt, terwijl ze daar bij uitstek de spelers voor hebben. En leverde resultaat opquote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"De spelopvatting van Feyenoord is echt om te huilen"
Nee, ze kunnen er gewoon niet veel van.
Net zoals vrijwel elke eredivisie club
?quote:Op zondag 27 september 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat er laminaat onder FOK ligt.
Hmm..
Heb je dat nog nooit gezien?quote:
Hij woont in de grootste inteeltbuurt van nederlandquote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
tjacka dan zal ik ook even doorgeven dat jij het hele blanke volk doodwenst
Ik ook niet.quote:
Ik heb ook een kleur ja. Om het er hier wat uit te laten springen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heb ik niet, maar heb zelf kleur ingesteld.
Als er daar een Marokkaan of neger door de stad liep, belde ze de krant.quote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij woont in de grootste inteeltbuurt van nederlandZe hebben daar nog nooit een turk gezien
krijg je wel een dikke kont vanquote:Op zondag 27 september 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga geen pringles meer eten vanaf morgen.![]()
Als je die achtergrond kleur uit zet krijg je het ook. Mijn eigen berichtjes zijn rozequote:Op zondag 27 september 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleur ja. Om het er hier wat uit te laten springen.
Hallo, met Jannie, er loopt hier een joekel door de straat en mijn kinderen zijn nog buiten aan het spelen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er daar een Marokkaan of neger door de stad liep, belde ze de krant.
Mijne zijn ook een hele rustige tint zalmroze.quote:Op zondag 27 september 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je die achtergrond kleur uit zet krijg je het ook. Mijn eigen berichtjes zijn roze
Laten we zeggen vier uur. Lang genoeg.quote:Op zondag 27 september 2015 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
'op een gegeven moment' is een paar uur. Zo lang was het topic niet open.
Dat heb je al gezegd.quote:En zeker omdat het niet gemod werd ontspoorde het.
Mijn persoonlijke inschatting was dat het topic 1. niet serieus was bedoeld 2. als het wel serieus was bedoeld niet reëel was en daarom zelfs als ik zou modden geen toekomst had.quote:[..]
Had ook achteraf gekund.
Ook hier stuiten we op iets wat achter de schermen is besproken. Ik denk dat het feit dat er maar liefst 20 topics van tong open staan (en dit zijn heus niet allemaal pareltjes) wel getuigt dat er met zijn situatie rekening wordt gehouden.quote:[..]
Dat kan, maar dan nog ontspoorde het topic niet door hem maar door d emensen die zo achterlijk reageerde.
Je weet zn situatie momenteel, had je wel wat subtieler mee om mogen gaan, als moderator. In plaats daarvan liet je zelfs één van zn afscheidstopic open en ging zelf schijtlollig lopen doen.
Zoals ik al zei had dit topic naar mijn mening (jij hebt duidelijk een andere mening) geen toekomst meer. Posts verwijderen uit een topic wat toch dicht gaat wegens gebrek aan potentie, tja, ik zag daar in dit geval het nut niet van.quote:[..]
Dan had je hem moeten verwijderen. Dat zeg ik de hele tijd; had het topic gemod.
Mijn berichtjes zijn ook roze.quote:Op zondag 27 september 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je die achtergrond kleur uit zet krijg je het ook. Mijn eigen berichtjes zijn roze
Hier nietquote:Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Probleem van het constant opnieuw laden lijkt opgelost te zijn.
Inderdaadquote:
oké ik ga hem kijkenquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme Fylax.KLB / Gisteren gedumpt op een feest.
Ik zeg toch dat ik er nu wel genoeg over had gezegd?quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan jullie gehard2get naar FB VBL GGMM & Johannes ? Dankje
Dit is wel een luchtige film over kanker ja. Niet het typische nu moeten we 90 minuten de meest zielige scenes maken en allemaal huilen. Wel veel beterquote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oké ik ga hem kijken
Heb net My Sisters keeper gezien. Ook een zielige film
Hier ook niet knal. Beetje babyroze, zoals de achtergrond van je UI.quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wel heel licht, springt er niet heel erg uit.
Dan laat je inschattingsvermogen te wensen over.quote:Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn persoonlijke inschatting was dat het topic 1. niet serieus was bedoeld 2. als het wel serieus was bedoeld niet reëel was en daarom zelfs als ik zou modden geen toekomst had.
Nee. In dit geval wordt hij van alle kanten persoonlijk aangevallen. Of je 20 topics van hem open laat staan maakt dat niet minder. Je vergelijkt appels met peren.quote:Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook hier stuiten we op iets wat achter de schermen is besproken. Ik denk dat het feit dat er maar liefst 20 topics van tong open staan (en dit zijn heus niet allemaal pareltjes) wel getuigt dat er met zijn situatie rekening wordt gehouden.
En ook hier laat je inschattingsvermogen je in de steek. Er kwam zelfs al een suggestie naar voren; schrijven voor de FP. Je weet nooit wat een topic gaat brengen en waar het in uitloopt. Je gaf het geen reële kans.quote:Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals ik al zei had dit topic naar mijn mening (jij hebt duidelijk een andere mening) geen toekomst meer. Posts verwijderen uit een topic wat toch dicht gaat wegens gebrek aan potentie, tja, ik zag daar in dit geval het nut niet van.
Wow heb zoveel gehuild bij die filmquote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oké ik ga hem kijken
Heb net My Sisters keeper gezien. Ook een zielige film
Denk je ik ga zo'n lap tekst lezen wat door tong is veroorzaaktquote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er nu wel genoeg over had gezegd?
Jammer dat je mijn posts niet leest.
Kan prima hier. Je scollt er maar overheen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan jullie gehard2get naar FB VBL GGMM & Johannes ? Dankje
quote:Op zondag 27 september 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan prima hier. Je scollt er maar overheen.
Nee dankje.quote:Op zondag 27 september 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
kom jongens wij gaan in de vbl fb posten
Zwak om uit een discussie weg te lopen als je hem niet kan winnen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zei dus dat ik er al genoeg over had gezegd.
Waarom verwijder jij mijn post?quote:
quote:
Hopelijk doet het niets af van mijn charme.quote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet er ook nog steeds aan wennen dat jij geen mod meer bent
Godver, ik dacht dat je een grap maakte. Moest wel lachen.quote:
Sorry heb ban op whatsappquote:Op zondag 27 september 2015 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goede nacht mijn FOK negers
JR je mag appen als je wil takkie
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matjequote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doet het niets af van mijn charme.
Gelukkig.quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matje
Ik ben jellyquote:Op zondag 27 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
Cool. Ik ben als oefenpersoon gevraagd voor massages.
Datvertelde ik je de vorige keer ook al.quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wow zondag met lubach stelde me teleur, dat interview aan het eind heb ik al gezien bij pauw of jinek, 1 van de twee. Met die rusland-correspondent. Dik deja vu
quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matje
Ik kan die makkelijk winnen aangezien je post een onwaarschijnlijk aantal ondoordachte uitspraken bevatquote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak om uit een discussie weg te lopen als je hem niet kan winnen.
Tot nu toe gaat het je vrij stroef af.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan die makkelijk winnen aangezien je post een onwaarschijnlijk aantal ondoordachte uitspraken bevat
Jammer dat je mij dit niet vraagt. Ik zou jouw puppy dolgraag willen zien.quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zeg Johannes heb je mijn puppy al gezien?
Ik geloof het eigenlijk wel, maar doe nog maar eensquote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zeg Johannes heb je mijn puppy al gezien?
rest was wel leuk, dit was jammerlijk npo-gepush ben ik bangquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datvertelde ik je de vorige keer ook al.
Voortaan maar wweer naar mij luisteren va
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het je vrij stroef af.
Heb jij je kat eigenlijk al?quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je mij dit niet vraagt. Ik zou jouw puppy dolgraag willen zien.
Ik heb mn appartement nog niet eens.quote:
Waar ga je wonen?quote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn appartement nog niet eens.
Laat ik eerst die maar eens krijgen, dan even een paar maanden wachten en dan mn katten.
Zo infantiel dit.quote:Op zondag 27 september 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef mezelf een tien met een griffel
Had je die nog niet officieel dan?quote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn appartement nog niet eens.
Laat ik eerst die maar eens krijgen, dan even een paar maanden wachten en dan mn katten.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een appartement.
Kan je wel lezen?
quote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alleen bij john oliver zijn de gasten tof, zelfs bij jon stewart was het vaak matig
Grapjequote:Op zondag 27 september 2015 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]Zal nog eens interesse in je tonen lul
Mijn zege heb je.quote:Op zondag 27 september 2015 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
GC / [Kiva FOK-team] #11 - 6 jaar micro-kredieten - Doe mee met $25!
ik ga dit doen denk ik
Nobel iets wel. Jammer van het rentelozequote:
Je hebt er ook een met 3-4% rente moet me er nog in verdiepen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nobel iets wel. Jammer van het renteloze
Weet je al waar je je geld aan zou willen uitlenen?quote:Op zondag 27 september 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt er ook een met 3-4% rente moet me er nog in verdiepen.
Al gaat het me niet om de rente.
Nee, ook nog niet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al waar je je geld aan zou willen uitlenen?
quote:Op zondag 27 september 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Maar ik ben lichtelijk gefrustreerd door het uitblijven van de foto's van je puppy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wel zeker of je wil dat GGMM weet hoe je er uit ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit mij sindsdien een beetje belachelijk te maken.
Nou zeg, GGMM is onmogelijk knapper dan jijquote:Op zondag 27 september 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wel zeker of je wil dat GGMM weet hoe je er uit ziet?
quote:Op zondag 27 september 2015 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AwhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A gossiequote:Op zondag 27 september 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankje. Hij heet Jack. Leuk hequote:
Ik heb nog nooit iets over je uiterlijk gezegd.quote:Op zondag 27 september 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn mooie strikquote:Op zondag 27 september 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets over je uiterlijk gezegd.
Je kraamt wéér onzin uit.
Feit.quote:Op zondag 27 september 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben je toch grappig.
Een emosjionele zelfsquote:Op zondag 27 september 2015 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ontzettend leuke naam, heeft die naam nog een bijzondere betekenis?
Kan ik nog niet uittenquote:Op zondag 27 september 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben ik erg benieuwd naar deze emosie
Het was voor kauais oplaadproblemen, jouw hondding heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 27 september 2015 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dit nou een omg omdat ik een pica plaatste of omdat de hont een lelijke naam heeft?
Zelf vind ik Oscar een mooie naam voor een hondquote:Op zondag 27 september 2015 23:34 schreef xcachet het volgende:
Zelf zei ik Boris maar dat vonden ze niks
Djeck roept ook gewoon niet lekkerquote:Op zondag 27 september 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf vind ik Oscar een mooie naam voor een hond
Dan spreek je het toch uit als Jakquote:Op zondag 27 september 2015 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Djeck roept ook gewoon niet lekker
Ja kutlevenquote:Op zondag 27 september 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het was voor kauais oplaadproblemen, jouw hondding heb ik nog niet gezien
Ik heb dat ook namelijkquote:Op zondag 27 september 2015 23:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja kutleven
Denk dat er iets mis is met de batterij
Lijkt me erg gezelligquote:Op zondag 27 september 2015 23:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje
Zullen we hem samen een keer uitlaten
Dankjequote:
Noem hem rakkerquote:Op zondag 27 september 2015 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het een ontzettende eer vinden als je hem GGMM noemt.
Noem hem Jackiequote:Op zondag 27 september 2015 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Djeck roept ook gewoon niet lekker
eind van de dag vaak 40% over na bijna een jaar, nog geen dip gehadquote:
jij mag ook hoorquote:Op zondag 27 september 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld dat ik niet word gekozen voor een hondenwandeling met cachet
Na school iets van 30% over terwijl ik dan alleen muziek heb geluisterd in de bus en een beetje whatsappquote:Op zondag 27 september 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eind van de dag vaak 40% over na bijna een jaar, nog geen dip gehad
pics van je hondquote:Op zondag 27 september 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een dubbeldate want dan neem ik mijn hond ook mee
Baas.quote:Op zondag 27 september 2015 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik meer een kattenliefhebber ben
Maakt niet uit. Heb ook een poes.quote:Op zondag 27 september 2015 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik meer een kattenliefhebber ben
Pax is gay hoorquote:Op zondag 27 september 2015 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb ook een poes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |