Ik heb ook een kleur ja. Om het er hier wat uit te laten springen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heb ik niet, maar heb zelf kleur ingesteld.
Als er daar een Marokkaan of neger door de stad liep, belde ze de krant.quote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij woont in de grootste inteeltbuurt van nederlandZe hebben daar nog nooit een turk gezien
krijg je wel een dikke kont vanquote:Op zondag 27 september 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga geen pringles meer eten vanaf morgen.![]()
Als je die achtergrond kleur uit zet krijg je het ook. Mijn eigen berichtjes zijn rozequote:Op zondag 27 september 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleur ja. Om het er hier wat uit te laten springen.
Hallo, met Jannie, er loopt hier een joekel door de straat en mijn kinderen zijn nog buiten aan het spelen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er daar een Marokkaan of neger door de stad liep, belde ze de krant.
Mijne zijn ook een hele rustige tint zalmroze.quote:Op zondag 27 september 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je die achtergrond kleur uit zet krijg je het ook. Mijn eigen berichtjes zijn roze
Laten we zeggen vier uur. Lang genoeg.quote:Op zondag 27 september 2015 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
'op een gegeven moment' is een paar uur. Zo lang was het topic niet open.
Dat heb je al gezegd.quote:En zeker omdat het niet gemod werd ontspoorde het.
Mijn persoonlijke inschatting was dat het topic 1. niet serieus was bedoeld 2. als het wel serieus was bedoeld niet reëel was en daarom zelfs als ik zou modden geen toekomst had.quote:[..]
Had ook achteraf gekund.
Ook hier stuiten we op iets wat achter de schermen is besproken. Ik denk dat het feit dat er maar liefst 20 topics van tong open staan (en dit zijn heus niet allemaal pareltjes) wel getuigt dat er met zijn situatie rekening wordt gehouden.quote:[..]
Dat kan, maar dan nog ontspoorde het topic niet door hem maar door d emensen die zo achterlijk reageerde.
Je weet zn situatie momenteel, had je wel wat subtieler mee om mogen gaan, als moderator. In plaats daarvan liet je zelfs één van zn afscheidstopic open en ging zelf schijtlollig lopen doen.
Zoals ik al zei had dit topic naar mijn mening (jij hebt duidelijk een andere mening) geen toekomst meer. Posts verwijderen uit een topic wat toch dicht gaat wegens gebrek aan potentie, tja, ik zag daar in dit geval het nut niet van.quote:[..]
Dan had je hem moeten verwijderen. Dat zeg ik de hele tijd; had het topic gemod.
Mijn berichtjes zijn ook roze.quote:Op zondag 27 september 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je die achtergrond kleur uit zet krijg je het ook. Mijn eigen berichtjes zijn roze
Hier nietquote:Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Probleem van het constant opnieuw laden lijkt opgelost te zijn.
Inderdaadquote:
oké ik ga hem kijkenquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme Fylax.KLB / Gisteren gedumpt op een feest.
Ik zeg toch dat ik er nu wel genoeg over had gezegd?quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan jullie gehard2get naar FB VBL GGMM & Johannes ? Dankje
Dit is wel een luchtige film over kanker ja. Niet het typische nu moeten we 90 minuten de meest zielige scenes maken en allemaal huilen. Wel veel beterquote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oké ik ga hem kijken
Heb net My Sisters keeper gezien. Ook een zielige film
Hier ook niet knal. Beetje babyroze, zoals de achtergrond van je UI.quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wel heel licht, springt er niet heel erg uit.
Dan laat je inschattingsvermogen te wensen over.quote:Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn persoonlijke inschatting was dat het topic 1. niet serieus was bedoeld 2. als het wel serieus was bedoeld niet reëel was en daarom zelfs als ik zou modden geen toekomst had.
Nee. In dit geval wordt hij van alle kanten persoonlijk aangevallen. Of je 20 topics van hem open laat staan maakt dat niet minder. Je vergelijkt appels met peren.quote:Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook hier stuiten we op iets wat achter de schermen is besproken. Ik denk dat het feit dat er maar liefst 20 topics van tong open staan (en dit zijn heus niet allemaal pareltjes) wel getuigt dat er met zijn situatie rekening wordt gehouden.
En ook hier laat je inschattingsvermogen je in de steek. Er kwam zelfs al een suggestie naar voren; schrijven voor de FP. Je weet nooit wat een topic gaat brengen en waar het in uitloopt. Je gaf het geen reële kans.quote:Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals ik al zei had dit topic naar mijn mening (jij hebt duidelijk een andere mening) geen toekomst meer. Posts verwijderen uit een topic wat toch dicht gaat wegens gebrek aan potentie, tja, ik zag daar in dit geval het nut niet van.
Wow heb zoveel gehuild bij die filmquote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oké ik ga hem kijken
Heb net My Sisters keeper gezien. Ook een zielige film
Denk je ik ga zo'n lap tekst lezen wat door tong is veroorzaaktquote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er nu wel genoeg over had gezegd?
Jammer dat je mijn posts niet leest.
Kan prima hier. Je scollt er maar overheen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan jullie gehard2get naar FB VBL GGMM & Johannes ? Dankje
quote:Op zondag 27 september 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan prima hier. Je scollt er maar overheen.
Nee dankje.quote:Op zondag 27 september 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
kom jongens wij gaan in de vbl fb posten
Zwak om uit een discussie weg te lopen als je hem niet kan winnen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zei dus dat ik er al genoeg over had gezegd.
Waarom verwijder jij mijn post?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |