als een paard een mens neukt vind ik dat ook grappigquote:Op zondag 27 september 2015 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
triest man je lachte er zelf om
'op een gegeven moment' is een paar uur. Zo lang was het topic niet open.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou kunnen (als je reëel bent natuurlijk niet maar ik speel het maar even mee), maar als dat op een gegeven moment niet is gebeurd heeft het topic blijkbaar niet de gedachte potentie.
Had ook achteraf gekund.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klopt. Als je gefrustreerd bent dat er niet elk uur in elk topic een VBL mod aanwezig is moet je het zelf maar weer worden.
Dat kan, maar dan nog ontspoorde het topic niet door hem maar door d emensen die zo achterlijk reageerde.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is privé met hem hier wat over afgesproken. Je weet dat ik daar niks over mag zeggen.
Dan had je hem moeten verwijderen. Dat zeg ik de hele tijd; had het topic gemod.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat lijkt me niet iets om mij mee te feliciteren. Het topic waarin tong contact probeert te krijgen met Johan Derksen lijkt me geen podium om voor de zoveelste keer de Frontpage waar Danny veel tijd en energie in stopt belachelijk te maken.
whatsschepquote:Op zondag 27 september 2015 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
maar hij begon zelf hoor
[22:36:29] mHeey
[22:36:49] C heey kan je me veen niet meer blokkeren in whatsschep?
[22:36:57] m Nee
[22:37:21] C waarom niet domme kanker hond
[22:37:53] m: Ik ga je blokken
[22:37:57] m Whahahahaha
[22:38:07] C ow heb je me niet meer geblokeert baas
[22:38:13] m Wel
[22:38:17] m Ik ga je blokken op skype
ik ben C
zijn veenquote:
FOK doet ontiegelijk raar.quote:Op zondag 27 september 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Mijn slome internet kan dit niet bij houden
Kan niet eens naar beneden scrollenquote:
Janken over dat de trainer van Groningen countervoetbal speelt, terwijl ze daar bij uitstek de spelers voor hebben. En leverde resultaat opquote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"De spelopvatting van Feyenoord is echt om te huilen"
Nee, ze kunnen er gewoon niet veel van.
Net zoals vrijwel elke eredivisie club
?quote:Op zondag 27 september 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat er laminaat onder FOK ligt.
Hmm..
Heb je dat nog nooit gezien?quote:
Hij woont in de grootste inteeltbuurt van nederlandquote:Op zondag 27 september 2015 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
tjacka dan zal ik ook even doorgeven dat jij het hele blanke volk doodwenst
Ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |