volgens het psv-topic mag jij niks zeggen over de eredivisiequote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Tchock en Stijn kunnen mijn aanwezigheid in het eredivisie live topic altijd ERG waarderen.
Vooral mijn objectiviteit over het spelbeeld in de eredivisie.
Ik moet dan erg lachen als Stijn weer een diepe analyse los laat over 22 spelers die eigenlijk niet kunnen voetballen.
quote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Tchock en Stijn kunnen mijn aanwezigheid in het eredivisie live topic altijd ERG waarderen.
Vooral mijn objectiviteit over het spelbeeld in de eredivisie.
Ik moet dan erg lachen als Stijn weer een diepe analyse los laat over 22 spelers die eigenlijk niet kunnen voetballen.
Geloof je hwt zelfquote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee nee. drugs is niks voor mij. wat zijn drugs eigenlijk
ik ookquote:Op zondag 27 september 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
JR is een van de weinige objectieve Eredivisie kijkers op FOK!
"De spelopvatting van Feyenoord is echt om te huilen"quote:Op zondag 27 september 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Eredivisie is echt geweldig hoor!!!
Niet gelezen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hier word ik misschien voor geband maar dit moet ik even eruit gooien
iemand op skype zegt dit aan mij
Wel Ik ga je blokken op skype
en ik zeg
waarom kanker hond ben je gek in je kanker kop domme pakistaanse kanker nerd met je 20 kilo botten zak kanker zout domme kanker joodse afghaanse kanker jood jij gaat ziclon b acher je aan krijgen kanker idioot wat blokkeer je mensen ben je mongool met kanker in je bloempot kop jij verdient echt een paar pompers op je ogen maar niemand slaat je omdat je een klijn kanker krek mannetje bent die sjekkies rookt om stoer te doen en dan fotos maakt om er bij te horen kan je niks zelf verzinnen joh bloempotkop kanker hond stinkjood pisvlek stierenkloot homofiel dove cavia dikke pik domme kanker jong kut kind tyfus lijer krijg de pest pleuris lelijke aap mogool
quote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
en ik zeg
waarom kanker hond ben je gek in je kanker kop domme pakistaanse kanker nerd met je 20 kilo botten zak kanker zout domme kanker joodse afghaanse kanker jood jij gaat ziclon b acher je aan krijgen kanker idioot wat blokkeer je mensen ben je mongool met kanker in je bloempot kop jij verdient echt een paar pompers op je ogen maar niemand slaat je omdat je een klijn kanker krek mannetje bent die sjekkies rookt om stoer te doen en dan fotos maakt om er bij te horen kan je niks zelf verzinnen joh bloempotkop kanker hond stinkjood pisvlek stierenkloot homofiel dove cavia dikke pik domme kanker jong kut kind tyfus lijer krijg de pest pleuris lelijke aap mogool
en ik zeg
Zou kunnen (als je reëel bent natuurlijk niet maar ik speel het maar even mee), maar als dat op een gegeven moment niet is gebeurd heeft het topic blijkbaar niet de gedachte potentie.quote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Irrelevant.
Zoals gezegd; misschien weet iemand hoe hij contact op kan nemen met het programma of dat blad. Zo gek is dat neit gedacht.
Klopt. Als je gefrustreerd bent dat er niet elk uur in elk topic een VBL mod aanwezig is moet je het zelf maar weer worden.quote:[..]
Ik zag idd dat het topic niet gemodereerd werd.
Er is privé met hem hier wat over afgesproken. Je weet dat ik daar niks over mag zeggen.quote:[..]
Dat hij geïrriteerd reageerde, omdat moderator uitbleef.
Dat lijkt me niet iets om mij mee te feliciteren. Het topic waarin tong contact probeert te krijgen met Johan Derksen lijkt me geen podium om voor de zoveelste keer de Frontpage waar Danny veel tijd en energie in stopt belachelijk te maken.quote:[..]
Gefeliciteerd.
Je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen!quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom reageer je dan levenloze vogel
en ik zeg
sorry ik wist niet dat je me serieus namquote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen!
* GGMM rent huilend weg
quote:
Caland en ik dachten al dat je dat zou doen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen!
* GGMM rent huilend weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |