SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat dan, als je op je 23e nog maagd bent gewoon naar de hoeren ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De helft van die leeftijd duurt me al te lang
Als je je eerste keer bij de hoeren doet ben je in mijn ogen nog steeds maagd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat dan, als je op je 23e nog maagd bent gewoon naar de hoeren ofzo?
In VBL.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Is Tong weg dan? Zag hem net nog posten.
Tuurlijk, die is echt niet weg hoorquote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Hij verkondigt eerst 40-45x dat hij weggaat.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je eerste keer bij de hoeren doet ben je in mijn ogen nog steeds maagd.
Haha Sked heeft zich laten ontmaagden door een hoerXDquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.
Ja door m'n vader meegenomen toen ik 14 wasquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha Sked heeft zich laten ontmaagden door een hoerXD
Pfffff.quote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
In VBL.
FB / Kan dit worden vastgelegd ? Niet dramatisch maar ik stop op VBL
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja door m'n vader meegenomen toen ik 14 was
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklepquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfffff.
Die gaat echt niet hoor, al zou een pauze misschien gek idee voor hem zijn.
Klopt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.
Dat is mijn moederquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?
IK GA DIT TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Ik raad je aan Elan of Letmein om hun FOK! archief te dm'enquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?
IK GA DIT TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Opzich best sneuquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklep
Waarom val je johannes zo aan?quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best sneu dat een moderator dat gebruikt om grappig te doen ja.
Maar hij maakt zich veel te druk en dat is ook echt niet goed voor zijn gezondheid.quote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklep
Dat staat in de post die je quote.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom val je johannes zo aan?
Er wordt gelukkig wel een beetje rekening mee gehoudenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best sneu dat een moderator dat gebruikt om grappig te doen ja.
Misschien heeft GGMM tips voor mij.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom val je johannes zo aan?
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.quote:Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed hij verkeerd? Topics sluiten die vol stonden met negatief gebral?
Misschien moet jij weer Mod worden.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.
Ja en hij weet dat iedereen alleen maar verder zal gaan met negatief gedoe in dat topic, omdat het onderwerp blijkbaar niet zo boeiend is. Dan kan je het best sluiten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.
Nee johquote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer Mod worden.
quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of ik.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en hij weet dat iedereen alleen maar verder zal gaan met negatief gedoe in dat topic, omdat het onderwerp blijkbaar niet zo boeiend is. Dan kan je het best sluiten.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij vond dit een juiste reactie op een slotje?
In VBL schelden we elkaar verrot. Kun je niet tegen een stootje??quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.
Dit zou een heel goed idee zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij aanstellen als mod.quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ik.
Ik lig erg goed in de groep bij iedereen uit VBLweet ik uit het verleden
Waar kraakt johannes hem volledig af dan?quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.
Vooral Doublepain mag mij graagquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij aanstellen als mod.
Waar doe ik dat? Ik geef gewoon mijn mening op basis van hetgeen wat voor de schermen gebeurt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zou een heel goed idee zijn.
Zeker omdat GGMM altijd doet alsof hij weet wat er achter de schermen is besproken.
>>FBquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Ik geef gewoon mijn mening op basis van hetgeen wat voor de schermen gebeurt.
Je kraamt voor de tweede achtereenvolgende keer onzin uit.
Jij vond dat dat topic enige potentie had?quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?Ik heb het over het eerste topic van hem over dat Johan Derksen-gebeuren.
Tering, doe eens niet zo ongelooflijk dom.
Ik had het over de mensen in dat topic.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kraakt johannes hem volledig af dan?
Ha ha ha.quote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Whoehaha zoals tong zelf zou zeggen
Dat doe je continu.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Ik geef gewoon mijn mening op basis van hetgeen wat voor de schermen gebeurt.
Je kraamt voor de tweede achtereenvolgende keer onzin uit.
#JR4MOD!quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij aanstellen als mod.
Vervelend als dat gebeurtquote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen in dat topic.
Is er iets mis met het topic? Lees de feedback in het topic achter de schermen eens. Daarin staat exact beschreven wanneer je een topic wel of niet mag sluiten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij vond dat dat topic enige potentie had?
Er staat ook dat er na een bepaald aantal posts wordt overwogen of een topic wel of niet zijn doel heeft bereikt en ingeschat of het dat doel nog zal bereiken.quote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er iets mis met het topic? Lees de feedback in het topic achter de schermen eens. Daarin staat exact beschreven wanneer je een topic wel of niet mag sluiten.
Een topic sluiten omdat jij vindt dat het geen potentie heeft mag dus niet.
Misschien moet je eens proberen om te gaan met LitmanenAFCA en TomPSVquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Doublepain mag mij graag
Misschien kan ik toch beter met downies overweg dan ik dacht
Tompsv is ook een krankzinnige jaquote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens proberen om te gaan met LitmanenAFCA en TomPSV
Als het hele topic er niet over het bedoelde onderwerp word gepraat kan je het beter sluiten ja.quote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen in dat topic.
Omdat hij het nodige schrijftalent ontbeert? dat is jouw persoonlijke mening.quote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat ook dat er na een bepaald aantal posts wordt overwogen of een topic wel of niet zijn doel heeft bereikt en ingeschat of het dat doel nog zal bereiken.
Aangezien niemand het mailadres van Johan Derksen heeft, en tong ook nog eens het benodigde schrijftalent ontbeert zag ik er geen potentie meer in. Bovendien zag ik mensen offtopic gaan waar ik tong in mee zag gaan. Derhalve mijn beslissing en ik sta er achter.
Ja, of je mod de post weg en laat het topic wegzakken als er neit voldoende animo is.quote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het hele topic er niet over het bedoelde onderwerp word gepraat kan je het beter sluiten ja.
Die gast is echt 14 ofzoquote:
dat hij toen niet kwam in amersfoort was domquote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat GGMM wel mijn nummer heeft maar mij nooit een berichtje stuurt?
the sperminatorquote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Amoeba het volgende:
Welke film moet ik gaan kijken? Ik houd van thrillers vooral.
Sowieso dat liveverslagen is echt kut geworden in vergelijking met vroegerquote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL kent best veel zwakzinnige mensen ja.
Cavaliers ook o.a.
Ben blij dat je wel met de rest instemt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij het nodige schrijftalent ontbeert? dat is jouw persoonlijke mening.
liveverslagen zijn al 5 jaar aids.quote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat liveverslagen is echt kut geworden in vergelijking met vroeger
Absoluut niet, maar ik vond dit het meest debiele van hetgeen dat je uitkraamde.quote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben blij dat je wel met de rest instemt.
Tong hapt zelf natuurlijk ook op iedereen die alleen maar "ok" zeggen. Dus dan probeert hij verder ook niet het onderwerp echt te promoten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of je mod de post weg en laat het topic wegzakken als er neit voldoende animo is.
Alleen maar dezelfde posts met "... ontsnapt" en dan tussendoor wat offtopic geleuterquote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat liveverslagen is echt kut geworden in vergelijking met vroeger
Klopt, die post had hij beide weg moeten halen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tong hapt zelf natuurlijk ook op iedereen die alleen maar "ok" zeggen. Dus dan probeert hij verder ook niet het onderwerp echt te promoten.
misschien hebben mensen tips hoe hij de redactie van dat blad kan bereiken. Zo gek is dat niet.quote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder is dat Johan Derksen topic ook raar natuurlijk. Alsof mensen op FOK! het persoonlijke e-mailadres van hem hebben.
Dus jij weet wel het adres van Johan Derksen, jij zag niet mensen offtopic gaan en je zag niet dat tong daar in mee ging?quote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar ik vond dit het meest debiele van hetgeen dat je uitkraamde.
Doublepain en Stylo waren vroeger mijn beste FOK!maten.quote:
En dan vinden ze het gek dat Feyenoord-users in hun eigen topic blijven.quote:Op zondag 27 september 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar dezelfde posts met "... ontsnapt" en dan tussendoor wat offtopic geleuter
Irrelevant.quote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus jij weet wel het adres van Johan Derksen,
Ik zag idd dat het topic niet gemodereerd werd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
jij zag niet mensen offtopic
Dat hij geïrriteerd reageerde, omdat moderator uitbleef.quote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
en je zag niet dat tong daar in mee ging?
Gefeliciteerd. Wat probeer je hier mee te zeggen?quote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag trouwens ook iemand behoorlijk naargeestig doen over de Frontpage, dat vond ik nou een vervelende post.
Je kon wel aanvoelen dat er veel mensen niet serieus op gingen reageren natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die post had hij beide weg moeten halen.
[..]
misschien hebben mensen tips hoe hij de redactie van dat blad kan bereiken. Zo gek is dat niet.
Mrstyloquote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doublepain en Stylo waren vroeger mijn beste FOK!maten.
Helaas is Stylo al een heel tijdje niet meer op den foks.
Ik ben bang dat ie in Koerdistan tegen ISIS aan het vechten is.
Klopt, het was een topic om in de gaten te houden als moderator.quote:Op zondag 27 september 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kon wel aanvoelen dat er veel mensen niet serieus op gingen reageren natuurlijk.
Bij een wedstrijd van Ajax post ik ook nooit in het livetopic hoor. Echt alleen bij een degradatiepotje ofzo. De rest hou ik het wel bij clubtopicsquote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat Feyenoord-users in hun eigen topic blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |