SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat dan, als je op je 23e nog maagd bent gewoon naar de hoeren ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De helft van die leeftijd duurt me al te lang
Als je je eerste keer bij de hoeren doet ben je in mijn ogen nog steeds maagd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat dan, als je op je 23e nog maagd bent gewoon naar de hoeren ofzo?
In VBL.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Is Tong weg dan? Zag hem net nog posten.
Tuurlijk, die is echt niet weg hoorquote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Hij verkondigt eerst 40-45x dat hij weggaat.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je eerste keer bij de hoeren doet ben je in mijn ogen nog steeds maagd.
Haha Sked heeft zich laten ontmaagden door een hoerXDquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.
Ja door m'n vader meegenomen toen ik 14 wasquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha Sked heeft zich laten ontmaagden door een hoerXD
Pfffff.quote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
In VBL.
FB / Kan dit worden vastgelegd ? Niet dramatisch maar ik stop op VBL
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja door m'n vader meegenomen toen ik 14 was
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklepquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfffff.
Die gaat echt niet hoor, al zou een pauze misschien gek idee voor hem zijn.
Klopt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.
Dat is mijn moederquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?
IK GA DIT TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Ik raad je aan Elan of Letmein om hun FOK! archief te dm'enquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?
IK GA DIT TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Opzich best sneuquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklep
Waarom val je johannes zo aan?quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best sneu dat een moderator dat gebruikt om grappig te doen ja.
Maar hij maakt zich veel te druk en dat is ook echt niet goed voor zijn gezondheid.quote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklep
Dat staat in de post die je quote.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom val je johannes zo aan?
Er wordt gelukkig wel een beetje rekening mee gehoudenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook best sneu dat een moderator dat gebruikt om grappig te doen ja.
Misschien heeft GGMM tips voor mij.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom val je johannes zo aan?
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.quote:Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed hij verkeerd? Topics sluiten die vol stonden met negatief gebral?
Misschien moet jij weer Mod worden.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.
Ja en hij weet dat iedereen alleen maar verder zal gaan met negatief gedoe in dat topic, omdat het onderwerp blijkbaar niet zo boeiend is. Dan kan je het best sluiten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook, ja. Die had hij kunnen modden. Nu sluit hij het omdat iedereen tong aanvalt om niets.
Nee johquote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer Mod worden.
quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of ik.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en hij weet dat iedereen alleen maar verder zal gaan met negatief gedoe in dat topic, omdat het onderwerp blijkbaar niet zo boeiend is. Dan kan je het best sluiten.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij vond dit een juiste reactie op een slotje?
In VBL schelden we elkaar verrot. Kun je niet tegen een stootje??quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.
Dit zou een heel goed idee zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij aanstellen als mod.quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ik.
Ik lig erg goed in de groep bij iedereen uit VBLweet ik uit het verleden
Waar kraakt johannes hem volledig af dan?quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed excuus om dan maar iemand volledig af te kraken.
Vooral Doublepain mag mij graagquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij aanstellen als mod.
Waar doe ik dat? Ik geef gewoon mijn mening op basis van hetgeen wat voor de schermen gebeurt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zou een heel goed idee zijn.
Zeker omdat GGMM altijd doet alsof hij weet wat er achter de schermen is besproken.
>>FBquote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Ik geef gewoon mijn mening op basis van hetgeen wat voor de schermen gebeurt.
Je kraamt voor de tweede achtereenvolgende keer onzin uit.
Jij vond dat dat topic enige potentie had?quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?Ik heb het over het eerste topic van hem over dat Johan Derksen-gebeuren.
Tering, doe eens niet zo ongelooflijk dom.
Ik had het over de mensen in dat topic.quote:Op zondag 27 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kraakt johannes hem volledig af dan?
Ha ha ha.quote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Whoehaha zoals tong zelf zou zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |