SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat dan, als je op je 23e nog maagd bent gewoon naar de hoeren ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De helft van die leeftijd duurt me al te lang
Als je je eerste keer bij de hoeren doet ben je in mijn ogen nog steeds maagd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat dan, als je op je 23e nog maagd bent gewoon naar de hoeren ofzo?
In VBL.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Is Tong weg dan? Zag hem net nog posten.
Tuurlijk, die is echt niet weg hoorquote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Hij verkondigt eerst 40-45x dat hij weggaat.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je eerste keer bij de hoeren doet ben je in mijn ogen nog steeds maagd.
Haha Sked heeft zich laten ontmaagden door een hoerXDquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.
Ja door m'n vader meegenomen toen ik 14 wasquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha Sked heeft zich laten ontmaagden door een hoerXD
Pfffff.quote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
In VBL.
FB / Kan dit worden vastgelegd ? Niet dramatisch maar ik stop op VBL
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja door m'n vader meegenomen toen ik 14 was
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklepquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfffff.
Die gaat echt niet hoor, al zou een pauze misschien gek idee voor hem zijn.
Klopt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een aparte definitie van het woord maagd.
Dat is mijn moederquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?
IK GA DIT TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Ik raad je aan Elan of Letmein om hun FOK! archief te dm'enquote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen contact had met je vader. Of was dat iemand anders?
IK GA DIT TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Opzich best sneuquote:Op zondag 27 september 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is helaas een beetje ziek dus dan heeft hij tenminste nog een uitlaatklep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |