Hopelijk doet het niets af van mijn charme.quote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet er ook nog steeds aan wennen dat jij geen mod meer bent
Godver, ik dacht dat je een grap maakte. Moest wel lachen.quote:
Sorry heb ban op whatsappquote:Op zondag 27 september 2015 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goede nacht mijn FOK negers
JR je mag appen als je wil takkie
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matjequote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doet het niets af van mijn charme.
Gelukkig.quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matje
Ik ben jellyquote:Op zondag 27 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
Cool. Ik ben als oefenpersoon gevraagd voor massages.
Datvertelde ik je de vorige keer ook al.quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wow zondag met lubach stelde me teleur, dat interview aan het eind heb ik al gezien bij pauw of jinek, 1 van de twee. Met die rusland-correspondent. Dik deja vu
quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matje
Ik kan die makkelijk winnen aangezien je post een onwaarschijnlijk aantal ondoordachte uitspraken bevatquote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak om uit een discussie weg te lopen als je hem niet kan winnen.
Tot nu toe gaat het je vrij stroef af.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan die makkelijk winnen aangezien je post een onwaarschijnlijk aantal ondoordachte uitspraken bevat
Jammer dat je mij dit niet vraagt. Ik zou jouw puppy dolgraag willen zien.quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zeg Johannes heb je mijn puppy al gezien?
Ik geloof het eigenlijk wel, maar doe nog maar eensquote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zeg Johannes heb je mijn puppy al gezien?
rest was wel leuk, dit was jammerlijk npo-gepush ben ik bangquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datvertelde ik je de vorige keer ook al.
Voortaan maar wweer naar mij luisteren va
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het je vrij stroef af.
Heb jij je kat eigenlijk al?quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je mij dit niet vraagt. Ik zou jouw puppy dolgraag willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |