Hopelijk doet het niets af van mijn charme.quote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet er ook nog steeds aan wennen dat jij geen mod meer bent
Godver, ik dacht dat je een grap maakte. Moest wel lachen.quote:
Sorry heb ban op whatsappquote:Op zondag 27 september 2015 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goede nacht mijn FOK negers
JR je mag appen als je wil takkie
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matjequote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doet het niets af van mijn charme.
Gelukkig.quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matje
Ik ben jellyquote:Op zondag 27 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
Cool. Ik ben als oefenpersoon gevraagd voor massages.
Datvertelde ik je de vorige keer ook al.quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wow zondag met lubach stelde me teleur, dat interview aan het eind heb ik al gezien bij pauw of jinek, 1 van de twee. Met die rusland-correspondent. Dik deja vu
quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je nog steeds even leuk met je Haagse matje
Ik kan die makkelijk winnen aangezien je post een onwaarschijnlijk aantal ondoordachte uitspraken bevatquote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak om uit een discussie weg te lopen als je hem niet kan winnen.
Tot nu toe gaat het je vrij stroef af.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan die makkelijk winnen aangezien je post een onwaarschijnlijk aantal ondoordachte uitspraken bevat
Jammer dat je mij dit niet vraagt. Ik zou jouw puppy dolgraag willen zien.quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zeg Johannes heb je mijn puppy al gezien?
Ik geloof het eigenlijk wel, maar doe nog maar eensquote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zeg Johannes heb je mijn puppy al gezien?
rest was wel leuk, dit was jammerlijk npo-gepush ben ik bangquote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datvertelde ik je de vorige keer ook al.
Voortaan maar wweer naar mij luisteren va
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het je vrij stroef af.
Heb jij je kat eigenlijk al?quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je mij dit niet vraagt. Ik zou jouw puppy dolgraag willen zien.
Ik heb mn appartement nog niet eens.quote:
Waar ga je wonen?quote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn appartement nog niet eens.
Laat ik eerst die maar eens krijgen, dan even een paar maanden wachten en dan mn katten.
Zo infantiel dit.quote:Op zondag 27 september 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef mezelf een tien met een griffel
Had je die nog niet officieel dan?quote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn appartement nog niet eens.
Laat ik eerst die maar eens krijgen, dan even een paar maanden wachten en dan mn katten.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een appartement.
Kan je wel lezen?
quote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alleen bij john oliver zijn de gasten tof, zelfs bij jon stewart was het vaak matig
Grapjequote:Op zondag 27 september 2015 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]Zal nog eens interesse in je tonen lul
Mijn zege heb je.quote:Op zondag 27 september 2015 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
GC / [Kiva FOK-team] #11 - 6 jaar micro-kredieten - Doe mee met $25!
ik ga dit doen denk ik
Nobel iets wel. Jammer van het rentelozequote:
Je hebt er ook een met 3-4% rente moet me er nog in verdiepen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nobel iets wel. Jammer van het renteloze
Weet je al waar je je geld aan zou willen uitlenen?quote:Op zondag 27 september 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt er ook een met 3-4% rente moet me er nog in verdiepen.
Al gaat het me niet om de rente.
Nee, ook nog niet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al waar je je geld aan zou willen uitlenen?
quote:Op zondag 27 september 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Maar ik ben lichtelijk gefrustreerd door het uitblijven van de foto's van je puppy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wel zeker of je wil dat GGMM weet hoe je er uit ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit mij sindsdien een beetje belachelijk te maken.
Nou zeg, GGMM is onmogelijk knapper dan jijquote:Op zondag 27 september 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wel zeker of je wil dat GGMM weet hoe je er uit ziet?
quote:Op zondag 27 september 2015 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AwhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A gossiequote:Op zondag 27 september 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankje. Hij heet Jack. Leuk hequote:
Ik heb nog nooit iets over je uiterlijk gezegd.quote:Op zondag 27 september 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn mooie strikquote:Op zondag 27 september 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets over je uiterlijk gezegd.
Je kraamt wéér onzin uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |