Niet alle beesten wonen in een oerwoud..quote:Op woensdag 23 september 2015 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wilde beesten horen in een oerwoud.
Ben blij dat het ook verboden wordt.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar dieren in kooien willen gaan kijken, safaripark gaat nog net, dierentuin vind ik te krap en het circus vind ik zelfs misdadig.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alle beesten wonen in een oerwoud..
Maar gaat een dierentuin nu vallen onder het vermaak met wilde beesten? Want dan kunnen ze dus wel sluiten..
Kijk Artis is veels te klein.. Emmen is ruimer opgezet en de dieren hebben meer bewegingsvrijheid, De zoo van Valencia was zelfs nog groter opgezet met grote weides waar verschillende dieren door elkaar lopen... Het lijkt dan iig een stuk natuurlijker dan een kooi van 10 x 10 waar je een beest maar neurotisch heen en weer ziet lopen of apathish niets ziet doen....quote:Op woensdag 23 september 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar dieren in kooien willen gaan kijken, safaripark gaat nog net, dierentuin vind ik te krap en het circus vind ik zelfs misdadig.
Ben er ook nooit met de kinderen heen gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets las ik al.. Heb je ook een backup van je music ?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb weer een externe HD van 3 TB erbij, kan ik weer lekker verder met het verzamelen van mp3's.
Eerst maar eens kijken of ik enigszins wat orde in die mappen kan scheppen.
Een ding is zeker, voorlopig heb ik weer ruimte zat.
Ik heb een groot deel dat in 1 hoofdmap stond meteen over gegooid. Nu moet ik alleen nog een hele ruk mappen doen en een betere indeling verzinnen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets las ik al.. Heb je ook een backup van je music ?
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Artis is veels te klein.. Emmen is ruimer opgezet en de dieren hebben meer bewegingsvrijheid, De zoo van Valencia was zelfs nog groter opgezet met grote weides waar verschillende dieren door elkaar lopen... Het lijkt dan iig een stuk natuurlijker dan een kooi van 10 x 10 waar je een beest maar neurotisch heen en weer ziet lopen of apathish niets ziet doen....Als die beesten een beetje redelijk de ruimte hebben, kan ik me er ietwat mee inschikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik ben ook geen expert wat dat betreft.. Ik zou zeggen per artiest een folder en daaronder diverse CD's/DVD's of whatever (losse mp3s) Daarnaast wel een consistente naamvoering gebruiken...quote:Op woensdag 23 september 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel dat in 1 hoofdmap stond meteen over gegooid. Nu moet ik alleen nog een hele ruk mappen doen en een betere indeling verzinnen.
Is vrij lastig, doe ik dat op muziekstijl of alfabet? Het maakt niet uit, je blijft toch altijd zoeken.
Maar ik heb nu iig zeker voldoende ruimte op 1 HD.![]()
Ik vond van wel ...quote:Op woensdag 23 september 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die beesten een beetje redelijk de ruimte hebben, kan ik me er ietwat mee inschikken.
Nog mooie plaatjes geschoten?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef sacha het volgende:
Emmen is heel ruim en gaat eind van het jaar sluiten om nog ruimer te worden
Chloor ogen van gisterquote:
quote:
Sommige zijn in het wild losgelaten, met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 23 september 2015 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie daar allemaal zouden zitten
ay...quote:Op woensdag 23 september 2015 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige zijn in het wild losgelaten, met alle gevolgen van dien
Heb je geen last van verder op je eilandquote:
morgen mag ik pas naar huis dus ik zal nu alert zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je geen last van verder op je eiland
Kijk goed om je heen, ze zitten overalquote:Op woensdag 23 september 2015 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen mag ik pas naar huis dus ik zal nu alert zijn
ow wat eng...quote:Op woensdag 23 september 2015 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk goed om je heen, ze zitten overal
Trustequote:
Hangt aap in de hangmattenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:49 schreef sacha het volgende:
[..]
slaap lekker is niet van toepassing voor vanavond?![]()
oh oh
Beterquote:Op woensdag 23 september 2015 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
néh, ze hangen allemaal in de bank hiero
Ga je naar het Carnaval TH?quote:
Je hebt je ingelezenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
tussen de 3,2 en 30 miljoen euro
dan slaap je wel goed
Jaquote:
En fann heeft door jou al dat nieuws door gespitquote:Op woensdag 23 september 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah iets van autos ... Ik was vandaag even in het buitenland...
Is dat zo?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:07 schreef sacha het volgende:
en de topman stapt op maar zijn contract verloopt vrijdag!
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En fann heeft door jou al dat nieuws door gespit
Waarom zou je klagen?quote:
quote:
quote:Uitgerekend deze week zou de raad van commissarissen bijeen komen om over Winterkorns contractverlenging te praten. Zijn huidige termijn zou eind 2016 aflopen, maar de commissarissen wilden hem belonen voor zijn staat van dienst door hem een verlenging tot eind 2018 aan te bieden.
Ja dat topic bestaat helaas niet meer...quote:Op woensdag 23 september 2015 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik klaag omdat ik voor elk klaagje geen topic wil openen
Bronquote:
LOLquote:Op woensdag 23 september 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat topic bestaat helaas niet meer...
lieve schat, vrijdag overleg rvc, topman weg vol berouw, kost minder aan schadeclaims dan contractverlenging en procederen, topman krijgt leuke bonus, iedereen blij!quote:Op woensdag 23 september 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)dieselschandaal.html
En daar had ik Fann niet eens voor nodigquote:Op woensdag 23 september 2015 22:20 schreef Soury het volgende:
Zijn huidige termijn zou eind 2016 aflopen, maar de commissarissen wilden hem belonen voor zijn staat van dienst door hem een verlenging tot eind 2018 aan te bieden.
Ohh dat stond er al sorry Chuuf
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
lieve schat, vrijdag overleg rvc, topman weg vol berouw, kost minder aan schadeclaims dan contractverlenging en procederen, topman krijgt leuke bonus, iedereen blij!
Die had het even moeilijk gisterquote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar had ik Fann niet eens voor nodig
Om heel eerlijk te zijn misgun ik het hem nietquote:
20 auto's, hij is toch het bokjequote:Op woensdag 23 september 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn misgun ik het hem niet
Nou... Maar ik denk dat ie van niets wist... Ja en dan is het altijd lulligquote:Op woensdag 23 september 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn misgun ik het hem niet
Ja maar hoe werkt dat bij zulke multinationals?. Hij is het bokje is misschien wel goed gezegd.quote:
Die zie de rest van zn leven lekker te rentenieren op Mallorcaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar hoe werkt dat bij zulke multinationals?. Hij is het bokje is misschien wel goed gezegd.
schade beperken en imago weer opbouwenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar hoe werkt dat bij zulke multinationals?
Die neemt de claim/shame voor een bedrag en de rest gaat fluitend verderquote:Op woensdag 23 september 2015 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
schade beperken en imago weer opbouwen
Ik denk niemandquote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
Wie draait eigenlijk op voor de schade die het Rijk heeft geleden door 14% in te stellen voor zulke auto's?
juist, simpel hčquote:Op woensdag 23 september 2015 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die neemt de claim/shame voor een bedrag en de rest gaat fluitend verder
Ja enquote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel weer ons belastinggeld..
Ja dat heeft elk weekend onderhoud nodig en kan vakantie dagen niet eens correct registrerenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja enZo kan ik nog wel ergere dingen op tafel gooien, wat dacht je van het computer systeem van het UWV
Het heeft miljoenen gekost en het is ng niksquote:Op woensdag 23 september 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heeft elk weekend onderhoud nodig en kan vakantie dagen niet eens correct registreren
ik vind dat zo knapquote:Op woensdag 23 september 2015 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft miljoenen gekost en het is ng niks
Geen belasting betalen dan.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel weer ons belastinggeld..
Hoezo vluchten?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom vlucht jij naar Duitsland zeker
Oh nee je krijgt een Diesel kado ... Geef al die vluchtelingen ook gelijk maar een zuinige dieselquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het knappe is dat dat met veel andere projecten net zo gaat
Ik heb een tractor op diesel.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee je krijgt een Diesel kado ... Geef al die vluchtelingen ook gelijk maar een zuinige diesel
Het is om te janken, en dat is niet het enige overheids project. Mensen met verstand worden aan de kant gezetquote:
Ik denk dat een tractor niet mag hierquote:Op woensdag 23 september 2015 22:47 schreef PP_Sound het volgende:
Ideaal, geen kenteken en wielklemmen lach ik om.
Waar staat dat in de regels?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat een tractor niet mag hier
Is je land zo groot dat je daar een trekker nodig hebt?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:47 schreef PP_Sound het volgende:
Ideaal, geen kenteken en wielklemmen lach ik om.
20 hectare is aardig stuk ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je land zo groot dat je daar een trekker nodig hebt?
Rode dieselquote:
hmmm... in Duitsland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm... in Duitsland?
Genoeg plek voor vluchtelingen dus
De stallen zijn al vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK deal.. En ik geloof je wel ... Maar gewoon benieuwdquote:Op woensdag 23 september 2015 23:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Geloof je me niet? Ga maar keer mee dan.
Jozef en Mariaquote:Op woensdag 23 september 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie gaat er in een stal slapen ...
UIteraard kent ie die.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kent hun zoon vast wel, misschien heb je bij hem op school gezeten
Nee ook niet ...quote:Op donderdag 24 september 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kent hun zoon vast wel, misschien heb je bij hem op school gezeten
Geen scholen?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom uit het Noorden daar hadden we die niet
ah... dus je ként hem wélquote:Op donderdag 24 september 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel , maar niet die van die zoon..
Dat dusquote:Op donderdag 24 september 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus je ként hem wélmaar niet persoonlijk ontmoet...
ik ook nooit
Ik heb vandaag mn goede daad gedaanquote:Op donderdag 24 september 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt vast goed als we in de hemel zijn
Wat heb je gedaan dan? Een varken uit zijn lijden verlost en opgevreten?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn goede daad gedaan
Ik heb me op vreemde grond begeven .... En ben daar getuige geweestquote:Op donderdag 24 september 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Een varken uit zijn lijden verlost en opgevreten?
Ja, getuige van wat? of moet ik gaan raden?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me op vreemde grond begeven .... En ben daar getuige geweest
Van het ondertekenen van de papieren om de scheiding van de Amerikaanse vriendin van een Fokker te regelen.... Op Amerikaanse grond aan het museuplein dus ...quote:Op donderdag 24 september 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, getuige van wat? of moet ik gaan raden?
ow.......... heb je bij een scheiding ook al een getuige nodig dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Van het ondertekenen van de papieren om de scheiding van de Amerikaanse vriendin van een Fokker te regelen.... Op Amerikaanse grond aan het museuplein dus ...
Vraag me de details niet ... Maar 2 getuigen waren er nodig en zij moest haar hand omhoog doen ....quote:Op donderdag 24 september 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... heb je bij een scheiding ook al een getuige nodig dan?
ik dacht alleen bij een huwelijk?
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag me de details niet ... Maar 2 getuigen waren er nodig en zij moest haar hand omhoog doen ....
Zoietsow... nooit geweten... maar is niet zo bij een gewone Nederlandse scheiding toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje vreemd wel![]()
Geen idee Fann.. Stel je woont in het buitenland en je moet een papier ondertekend hebben.. Zou best ook kunnen... Maar daar wil ik me niet druk over maken, want dat gaat me zelf vast nooit gebeurenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nooit geweten... maar is niet zo bij een gewone Nederlandse scheiding toch?
beetje vreemd wel
Da's wel tof van je.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Van het ondertekenen van de papieren om de scheiding van de Amerikaanse vriendin van een Fokker te regelen.... Op Amerikaanse grond aan het museuplein dus ...
Formaliteit maar wel iemand moet het doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Marymouse kon niet dus ja ik had toch niets te doen..
Ja Chuf, weet ik ook niet, maar ga ik me ook niet druk om maken, zal mij ook wel niet gebeurenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee Fann.. Stel je woont in het buitenland en je moet een papier ondertekend hebben.. Zou best ook kunnen... Maar daar wil ik me niet druk over maken, want dat gaat me zelf vast nooit gebeuren
Dan zet ik gewoon de bel uit.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
Denk dat bij jou alle alarmbellen af zouden zijn gegaan bij binnenkomst ....
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan zet ik gewoon de bel uit.
Sweet Dreams Fannquote:Op donderdag 24 september 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Chuf, weet ik ook niet, maar ga ik me ook niet druk om maken, zal mij ook wel niet gebeuren![]()
Truste... ik ga nog effe muziek luisteren en dan ook
Ja waarschijnlijk heb je wel gelijkquote:Op donderdag 24 september 2015 14:39 schreef sacha het volgende:
[..]
het zou niet goed zijn als ik niet blij zou zijn om naar huis te gaan, of zoiets
Ik heb dat ook altijd, of het nou 3 dagen is of 3 weken. Over en dan lekker naar je eigen huisquote:Op donderdag 24 september 2015 14:39 schreef sacha het volgende:
[..]
het zou niet goed zijn als ik niet blij zou zijn om naar huis te gaan, of zoiets
ziet er goed uitquote:Op donderdag 24 september 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
Broodje van vandaag. Italiaanse bol met salami, ui, pepers tomaat kappertjes en mozzarella [ afbeelding ]
Moet nog in de oven
Wacht maar totdat het heet isquote:
Uiteraardquote:
Oi CUL / Meet Rotterdamquote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Krijgen we bezoek is er niemand thuis
quote:
Is het moddergegooi verwijderd?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi CUL / Meet Rotterdam
Topic was al verziekt blijkbaar door haters.
Ik heb het modder niet meegekregen maar jaquote:Op donderdag 24 september 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het moddergegooi verwijderd?
Jammer, dat mensen het willen verzieken voor een ander, als ze niet willen komen moeten ze niet reageren in dat topicquote:Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het modder niet meegekregen maar ja
Dat is zo, maar als je zin en tijd hebt ben je welkomquote:Op donderdag 24 september 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, dat mensen het willen verzieken voor een ander, als ze niet willen komen moeten ze niet reageren in dat topic
Ik heb me al gemeld in het topicquote:Op donderdag 24 september 2015 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als je zin en tijd hebt ben je welkom
http://forum.fok.nl/user/history/47758quote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me al gemeld in het topic![]()
Maar wat is nou de bakker van Isegrim?
ff koekeloeren!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/47758
Ze hebben hun baan nog steeds. Dit is weekend verkoop. Ik volgde dat al een hele tijd.quote:
Op die manier, nu snap ik bepaalde opmerkingen in dat topic ook beter. Wat moedig om zoiets te beginnen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben hun baan nog steeds. Dit is weekend verkoop. Ik volgde dat al een hele tijd.
Ja ze hadden min of meer een bakkerij in de huiskamerquote:Op donderdag 24 september 2015 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier, nu snap ik bepaalde opmerkingen in dat topic ook beter. Wat moedig om zoiets te beginnen.
Ik wist niet eens dat zij een setje warenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze hadden min of meer een bakkerij in de huiskamerHobby werd iets te groot
Oh Ja dus.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zij een setje waren
Komt ook omdat ik bijna nooit verder kom dat dit topic in CUL.quote:
Ik ben een vaste lurker in CULquote:Op donderdag 24 september 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik bijna nooit verder kom dat dit topic in CUL.
Af en toe zitten er best wel leuke topics tussenquote:
Ik heb daar heerlijke dingen uit gehaald en gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe zitten er best wel leuke topics tussen
Ik vond jouw bol er ook wel lekker uit zienquote:Op donderdag 24 september 2015 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar heerlijke dingen uit gehaald en gemaakt
R49 DJ ... CUL / Cateringbedrijf beginnen!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe zitten er best wel leuke topics tussen
Leuk, die ga ik ook eens lezenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
R49 DJ ... CUL / Cateringbedrijf beginnen!
vegetarische snitzzl schnitzel Dirkquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
Die Franse worst met walnoot, van de Lidl, is best wel lekker
ja, er moet weer Kaas voorquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Soury ging lapo hunten... Nog even te gaan muis
Te gek verhaal, wat een lieve man zeg, als kattenliefhebber zeg ik, Chapeau!, en omdat ik een trotse Limburger ben en gelukkig geen Fransman, zeg ik, geef die man een pilsje.......quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
Dronken man klautert metershoog pand Dam op: 'Zocht mijn kater'
http://www.at5.nl/artikel(...)-op-zocht-mijn-kater
Politie en brandweer hadden vannacht de handen vol aan een beschonken man die op het dak van een pand op de Dam was geklommen.
Toen de politie en brandweer ter plaatse kwamen, stond de kletsnatte man op het dak met zijn armen te zwaaien, hij kon niet meer op eigen kracht beneden komen. Hij is uiteindelijk met de brandweerladder van het 27 meter hoge dak gehaald. Terwijl de brandweer bezig was de ladder in gereedheid te brengen, vereeuwigde hij zijn stunt eerst nog met enkele selfies.
Het is nog niet precies duidelijk hoe de man het voor elkaar heeft gekregen om op het metershoge dak te komen. Hij was naar eigen zeggen op zoek naar zijn kat, die overigens niet is gevonden.
Agenten wilden hem in eerste instantie een bekeuring geven, de man bood aan het bedrag van de boete aan stichting Kat in Nood te doneren. De agenten zijn daarmee akkoord gegaan.
Hoezo Fransman? ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te gek verhaal, wat een lieve man zeg, als kattenliefhebber zeg ik, Chapeau!, en omdat ik een trotse Limburger ben en gelukkig geen Fransman, zeg ik, geef die man een pilsje.......
JesuisMo_Muffinquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo Fransman? ik heb iets gemist?
Omdat ik 'chapeau' zei..........quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo Fransman? ik heb iets gemist?
Nee, gelukkig geen Fransman, ben gewoon een Nederlander met wat Duits bloed erbij.quote:
Geen idee, ik heb nu eenmaal een Duitse oma, en mijn andere opa en oma zijn in Duitsland opgegroeid, plus het feit dat ik op 11,5 km van de grens geboren en getogen ben en er nog steeds woon.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
Veel van die 40+ers hebben wat met Duitsland... Wat is dat toch?
Ze integreren blijkbaar sneller dan.....................................quote:De wasbeer staat op het punt in groten getale Nederland binnen te trekken. Dat concludeert bioloog en roofdierenspecialist Jaap Mulder op basis van de vangst van een wild exemplaar in het Limburgse Siebengewald. Over 15 á 20 jaar is de Duitse wasbeer volgens hem geïntegreerd.
Dat krijg je met dat buiten rokenquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:26 schreef chufi het volgende:
Dees is vergeten dr peuk uit te drukken
maar kunnen ze ook het Nederlands Volkslied van achter naar voren opzeggen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze integreren blijkbaar sneller dan.....................................
Ik wil wel eentje bed, bad en brood geven.
Mij lukt het hele lied van voor naar achteren niet eens, denk dat ik hooguit tot 4 zinnen kom.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
maar kunnen ze ook het Nederlands Volkslied van achter naar voren opzeggen?
Ik ken het ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij lukt het hele lied van voor naar achteren niet eens, denk dat ik hooguit tot 4 zinnen kom.
[ afbeelding ]
Best geinige beestjes.....
geniepig lijkt me eerder...quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij lukt het hele lied van voor naar achteren niet eens, denk dat ik hooguit tot 4 zinnen kom.
[ afbeelding ]
Best geinige beestjes.....
het zijn net vrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
Des te liever ze er uitzien des erger zijn ze ....Schatjes ....
Ja dat werkt vaak averechts... Ik markeer het maar als spam en hoop dat er steeds minder door komt..quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
Dat afmelden bij die nieuwsbrieven heeft ook geen enkele zin![]()
die hele map met reclame zit weer vol...
werkt averechts? serieus?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat werkt vaak averechts... Ik markeer het maar als spam en hoop dat er steeds minder door komt..
Zodra je je bij ongewenste mails afmeldt krijg je juist meer last, je kunt ze beter blokkeren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
Dat afmelden bij die nieuwsbrieven heeft ook geen enkele zin![]()
die hele map met reclame zit weer vol...
ik heb al zitten zoeken naar een blokkeerknop, maar zit niet bij gmail toch? of wel?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zodra je je bij ongewenste mails afmeldt krijg je juist meer last, je kunt ze beter blokkeren.
Ik gebruik nog altijd hotmail, ik heb wel een gmail account, maar die gebruik ik nooit, dus ik weet niet of dat hetzelfde werkt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al zitten zoeken naar een blokkeerknop, maar zit niet bij gmail toch? of wel?
Ah... bij gmail is geen blokkeeroptiequote:Op vrijdag 25 september 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik nog altijd hotmail, ik heb wel een gmail account, maar die gebruik ik nooit, dus ik weet niet of dat hetzelfde werkt.
Ziggo webmail gebruik ik ook nooit, ik gebruik alleen al langer dan 15 jr. mijn hotmail-adres.
Bij hotmail ontvang je dan niks meer via dat afzenderadres, ook niet in je spam-map, daarom gebruik ik hotmail ook nog, als iets me bevalt switch ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:17 schreef FANN het volgende:
Oh... en als ik die functie zou kunnen vinden schiet ik er weinig mee op, da
gaan ze alsnog naar de Spam map![]()
Een afzender blokkeren
E-mails van afzenders die je blokkeert, worden naar je spammap gestuurd.
https://support.google.com/mail/answer/8151?hl=nl
nah... la maar zitten zo dan...
quote:Tijdens de moslimbedevaart in Mekka is donderdag een Nederlands slachtoffer gevallen.
ik zie ook wel eens dat gevraagd wordt om win10 te installeren, dan komt er zo'n popup, die klik ik altijd snel wegquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij hotmail ontvang je dan niks meer via dat afzenderadres, ook niet in je spam-map, daarom gebruik ik hotmail ook nog, als iets me bevalt switch ik niet.
Ik draai ook nog gewoon op win7 en win8, win10 hoeft voor mij nog niet zo nodig, ik ben nog ervaringen van anderen aan het verzamelen alvorens ik een besluit neem.
Nee, Allah is boosquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bidden helpt dus geen reet.
Ik zal maar niet weer over de nieuwe Fok! lay-out gaan zeiken.....voor mij hoeft dat allemaal ook niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie ook wel eens dat gevraagd wordt om win10 te installeren, dan komt er zo'n popup, die klik ik altijd snel weggeen zin in veranderingen
Dat maakte me nou weer helemaal niks uitquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet weer over de nieuwe Fok! lay-out gaan zeiken.....voor mij hoeft dat allemaal ook niet.
Had zomaar gekundquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:26 schreef chufi het volgende:
Dees is vergeten dr peuk uit te drukken
Ah dus gmail heb jequote:Op vrijdag 25 september 2015 14:18 schreef FANN het volgende:
Ah...
http://www.nu.nl/internet(...)kkeren-in-gmail.html
wordt aan gewerkt
Ander onderwerp graag, ik erger me dood aan het volkomen doorgeslagen rook beleid, stelletje zeikerds! Allemaal!!quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had zomaar gekundHet is een kilometer vanaf mijn kantoor dus ik zag de rookpluimen al.
En op mijn werk rook ik binnen Fann, daar hebben we een rookruimteIk ben vanmiddag vrij maar zal volgende week een foto posten van onze sublieme asbak
Eh.... Volgens mij ben jij nu degene die zeiktquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ander onderwerp graag, ik erger me dood aan het volkomen doorgeslagen rook beleid, stelletje zeikerds! Allemaal!!
Mijn punt is, dat als er een aparte rookruimte aanwezig is, volgens mij geen enkele roker er moeite mee heeft om die ook te gebruiken, het gaat mij erom dat ik niet van verboden en dwang hou.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh.... Volgens mij ben jij nu degene die zeikt![]()
Mijn collega's hoeven niet in mijn rook te zitten en op deze manier rook ik een stuk minder
Mo bereidt zich voor op de 29ste (nationale Zeikdag) terwijl ie geeneens FB heeftquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh.... Volgens mij ben jij nu degene die zeikt![]()
Mijn collega's hoeven niet in mijn rook te zitten en op deze manier rook ik een stuk minder
Over een paar maanden ofzoquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn punt is, dat als er een aparte rookruimte aanwezig is, volgens mij geen enkele roker er moeite mee heeft om die ook te gebruiken, het gaat mij erom dat ik niet van verboden en dwang hou.
Btw, wanneer stop je weer?
Die dag was me niet bekend, maar goed dat je het zegt, ik hou er wel van om mijn gal te spuien, dus een speciale dag daarvoor juich ik toe.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo bereidt zich voor op de 29ste (nationale Zeikdag) terwijl ie geeneens FB heeft
Speciaal voor de gelegenheid zou ik een account aanmaken als ik hem was.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo bereidt zich voor op de 29ste (nationale Zeikdag) terwijl ie geeneens FB heeft
http://www.rtlxl.nl/#!/u/8baf9c07-9910-4247-b46f-38402e173408
Ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speciaal voor de gelegenheid zou ik een account aanmaken als ik hem was.
Have fun en nog gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Naar diploma uitreiking van mijn dochter
Ah..... ja foto van je peuken, gezelligquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had zomaar gekundHet is een kilometer vanaf mijn kantoor dus ik zag de rookpluimen al.
En op mijn werk rook ik binnen Fann, daar hebben we een rookruimteIk ben vanmiddag vrij maar zal volgende week een foto posten van onze sublieme asbak
Da's mooi! succes of eh... veel plezierquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Naar diploma uitreiking van mijn dochter
ziet er niet zo lekker uit ... ik ging één keer een ontbijtje halen bij de Hema, daar kreeg je ookquote:
Zelf gemaakt is vaak lekkerderquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er niet zo lekker uit ... ik ging één keer een ontbijtje halen bij de Hema, daar kreeg je ook
zo'n vies broodje met een omeletik vond het 3x niks... maar de winkel waar ik moest zijn was nog dicht, ik heb alleen een slokje koffie genomen, was ook niet eens lekker
![]()
of ik ben verwenddat kan ook...
Zulke grote weet ik niet, maar op feesten maken ze vaak super grote dingen zoals paella of een heel lang broodje rauwe ham..quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
Ah... da's een Tortilla
http://www.lagunaaldia.co(...)n-una-gran-tortilla/
Is dat een traditie in Spanje ofzo?
Zo! en is dat ook nog te eten?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zulke grote weet ik niet, maar op feesten maken ze vaak super grote dingen zoals paella of een heel lang broodje rauwe ham..
[ afbeelding ]
uit je fapmap?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
Dat broodje moet ik even uit mn eigen archieven spitten
Pas op met zeggen dat je iets er niet zo lekker uit vindt zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er niet zo lekker uit ... ik ging één keer een ontbijtje halen bij de Hema, daar kreeg je ook
zo'n vies broodje met een omeletik vond het 3x niks... maar de winkel waar ik moest zijn was nog dicht, ik heb alleen een slokje koffie genomen, was ook niet eens lekker
![]()
of ik ben verwenddat kan ook...
MacDrek is Mac Donalds?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas op met zeggen dat je iets er niet zo lekker uit vindt zien.![]()
Maar zover als ik weet zijn die broodjes ei van de hema ook niet gewoon gebakken maar in een of ander vormpje, zoiets als dat de MacDrek ook doet.
Btw, mijn baardaap heeft een tijdje een bijbaantje bij de MacDrek gehad en hij vertelde me dat die eieren kant en klaar worden geleverd en voor ze op het 'broodje' gaan in de verpakking eerst in heet water worden gedompeld.
Ja, ik noem ze steevast zo, omdat ik hun voer niet blief.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
MacDrek is Mac Donalds?![]()
Mijn eerste baantje was bij MacDonaldsmaar dat was toen nog niet zo,,, tenminste niet dat ik weet...
Ik lust het ook niet meer, maar toen at ik me ongans aan van alles, was gratiesquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik noem ze steevast zo, omdat ik hun voer niet blief.
Da's wel en héle grote Chuf, heb je ervan gegeten?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog niet eens een kwart
Wij hebben hier een Duitse bakker in de stad, daar kan je ook gaan zitten en eten met een kop koffie erbij, die verkopen van allerlei lekker vers spul en helemaal niet duur. Als je dan kan kiezen tussen MacDrek en dat zou je wel gek moeten zijn om naar de Mac te gaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust het ook niet meer, maar toen at ik me ongans aan van alles, was graties![]()
ik was 17 jaar en had geen cent... dus
Waar sta jij?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog niet eens een kwart
Ja nu niet meer heh... was gewoon omdat het niks kostte en we zaten op een zolderkamerquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben hier een Duitse bakker in de stad, daar kan je ook gaan zitten en eten met een kop koffie erbij, die verkopen van allerlei lekker vers spul en helemaal niet duur. Als je dan kan kiezen tussen MacDrek en dat zou je wel gek moeten zijn om naar de Mac te gaan.
Ja en het was nog lekker ookquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's wel en héle grote Chuf, heb je ervan gegeten?
Ligt eraan wie het maakt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het goed brood is en goeie ham kan er ook weinig fout gaan
Twas in een hamstad tijdens de hamfeestenquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het goed brood is en goeie ham kan er ook weinig fout gaan
quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas in een hamstad tijdens de hamfeesten
Normaliter niet nee.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Brood bij een goeie bakker kopen en dan goeie ham erop, me roomboter, kan niks mis gaan toch?
De beste ham wordt gekozen en er wordt veel geproefd en gedronken.. Daarnaast is er een tapas wedstrijd waar ham gebruikt moet worden.. Dan heb je voor 2.50 een tapa met een biertje.quote:
Sommige zijn wel goor ja...quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaliter niet nee.
Maar ik ben nogal een zeikerd qua eten, daarom eet ik zelden bij anderen, ik hou ook niet van snackbars e.d.
Eerste dat ik doe is beoordelen hoe het met hygiëne zit.
Ik bestelde ooit ergens een broodje, en toen ik die gast bezig zag dacht ik, gadverdamme, broodje heb ik buiten direct in de vullisbak gepleurd, en aan mijn bekenden gemeld dat je daar beter niets kan gaan eten.
Ah....... Hamverkiezingen!quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De beste ham wordt gekozen en er wordt veel geproefd en gedronken.. Daarnaast is er een tapas wedstrijd waar ham gebruikt moet worden.. Dan heb je voor 2.50 een tapa met een biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |