Ja maar hoe werkt dat bij zulke multinationals?. Hij is het bokje is misschien wel goed gezegd.quote:
Die zie de rest van zn leven lekker te rentenieren op Mallorcaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar hoe werkt dat bij zulke multinationals?. Hij is het bokje is misschien wel goed gezegd.
schade beperken en imago weer opbouwenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar hoe werkt dat bij zulke multinationals?
Die neemt de claim/shame voor een bedrag en de rest gaat fluitend verderquote:Op woensdag 23 september 2015 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
schade beperken en imago weer opbouwen
Ik denk niemandquote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
Wie draait eigenlijk op voor de schade die het Rijk heeft geleden door 14% in te stellen voor zulke auto's?
juist, simpel hčquote:Op woensdag 23 september 2015 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die neemt de claim/shame voor een bedrag en de rest gaat fluitend verder
Ja enquote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel weer ons belastinggeld..
Ja dat heeft elk weekend onderhoud nodig en kan vakantie dagen niet eens correct registrerenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja enZo kan ik nog wel ergere dingen op tafel gooien, wat dacht je van het computer systeem van het UWV
Het heeft miljoenen gekost en het is ng niksquote:Op woensdag 23 september 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heeft elk weekend onderhoud nodig en kan vakantie dagen niet eens correct registreren
ik vind dat zo knapquote:Op woensdag 23 september 2015 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft miljoenen gekost en het is ng niks
Geen belasting betalen dan.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel weer ons belastinggeld..
Hoezo vluchten?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom vlucht jij naar Duitsland zeker
Oh nee je krijgt een Diesel kado ... Geef al die vluchtelingen ook gelijk maar een zuinige dieselquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het knappe is dat dat met veel andere projecten net zo gaat
Ik heb een tractor op diesel.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee je krijgt een Diesel kado ... Geef al die vluchtelingen ook gelijk maar een zuinige diesel
Het is om te janken, en dat is niet het enige overheids project. Mensen met verstand worden aan de kant gezetquote:
Ik denk dat een tractor niet mag hierquote:Op woensdag 23 september 2015 22:47 schreef PP_Sound het volgende:
Ideaal, geen kenteken en wielklemmen lach ik om.
Waar staat dat in de regels?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat een tractor niet mag hier
Is je land zo groot dat je daar een trekker nodig hebt?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:47 schreef PP_Sound het volgende:
Ideaal, geen kenteken en wielklemmen lach ik om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |