Ik heb dat ook altijd, of het nou 3 dagen is of 3 weken. Over en dan lekker naar je eigen huisquote:Op donderdag 24 september 2015 14:39 schreef sacha het volgende:
[..]
het zou niet goed zijn als ik niet blij zou zijn om naar huis te gaan, of zoiets
ziet er goed uitquote:Op donderdag 24 september 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
Broodje van vandaag. Italiaanse bol met salami, ui, pepers tomaat kappertjes en mozzarella [ afbeelding ]
Moet nog in de oven
Wacht maar totdat het heet isquote:
Uiteraardquote:
Oi CUL / Meet Rotterdamquote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Krijgen we bezoek is er niemand thuis
quote:
Is het moddergegooi verwijderd?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi CUL / Meet Rotterdam
Topic was al verziekt blijkbaar door haters.
Ik heb het modder niet meegekregen maar jaquote:Op donderdag 24 september 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het moddergegooi verwijderd?
Jammer, dat mensen het willen verzieken voor een ander, als ze niet willen komen moeten ze niet reageren in dat topicquote:Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het modder niet meegekregen maar ja
Dat is zo, maar als je zin en tijd hebt ben je welkomquote:Op donderdag 24 september 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, dat mensen het willen verzieken voor een ander, als ze niet willen komen moeten ze niet reageren in dat topic
Ik heb me al gemeld in het topicquote:Op donderdag 24 september 2015 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als je zin en tijd hebt ben je welkom
http://forum.fok.nl/user/history/47758quote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me al gemeld in het topic![]()
Maar wat is nou de bakker van Isegrim?
ff koekeloeren!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/47758
Ze hebben hun baan nog steeds. Dit is weekend verkoop. Ik volgde dat al een hele tijd.quote:
Op die manier, nu snap ik bepaalde opmerkingen in dat topic ook beter. Wat moedig om zoiets te beginnen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben hun baan nog steeds. Dit is weekend verkoop. Ik volgde dat al een hele tijd.
Ja ze hadden min of meer een bakkerij in de huiskamerquote:Op donderdag 24 september 2015 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier, nu snap ik bepaalde opmerkingen in dat topic ook beter. Wat moedig om zoiets te beginnen.
Ik wist niet eens dat zij een setje warenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze hadden min of meer een bakkerij in de huiskamerHobby werd iets te groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |