Ik heb vandaag mn goede daad gedaanquote:Op donderdag 24 september 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt vast goed als we in de hemel zijn
Wat heb je gedaan dan? Een varken uit zijn lijden verlost en opgevreten?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn goede daad gedaan
Ik heb me op vreemde grond begeven .... En ben daar getuige geweestquote:Op donderdag 24 september 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Een varken uit zijn lijden verlost en opgevreten?
Ja, getuige van wat? of moet ik gaan raden?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me op vreemde grond begeven .... En ben daar getuige geweest
Van het ondertekenen van de papieren om de scheiding van de Amerikaanse vriendin van een Fokker te regelen.... Op Amerikaanse grond aan het museuplein dus ...quote:Op donderdag 24 september 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, getuige van wat? of moet ik gaan raden?
ow.......... heb je bij een scheiding ook al een getuige nodig dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Van het ondertekenen van de papieren om de scheiding van de Amerikaanse vriendin van een Fokker te regelen.... Op Amerikaanse grond aan het museuplein dus ...
Vraag me de details niet ... Maar 2 getuigen waren er nodig en zij moest haar hand omhoog doen ....quote:Op donderdag 24 september 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... heb je bij een scheiding ook al een getuige nodig dan?
ik dacht alleen bij een huwelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag me de details niet ... Maar 2 getuigen waren er nodig en zij moest haar hand omhoog doen ....
Zoietsow... nooit geweten... maar is niet zo bij een gewone Nederlandse scheiding toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje vreemd wel![]()
Geen idee Fann.. Stel je woont in het buitenland en je moet een papier ondertekend hebben.. Zou best ook kunnen... Maar daar wil ik me niet druk over maken, want dat gaat me zelf vast nooit gebeurenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nooit geweten... maar is niet zo bij een gewone Nederlandse scheiding toch?
beetje vreemd wel
Da's wel tof van je.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Van het ondertekenen van de papieren om de scheiding van de Amerikaanse vriendin van een Fokker te regelen.... Op Amerikaanse grond aan het museuplein dus ...
Formaliteit maar wel iemand moet het doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Marymouse kon niet dus ja ik had toch niets te doen..
Ja Chuf, weet ik ook niet, maar ga ik me ook niet druk om maken, zal mij ook wel niet gebeurenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee Fann.. Stel je woont in het buitenland en je moet een papier ondertekend hebben.. Zou best ook kunnen... Maar daar wil ik me niet druk over maken, want dat gaat me zelf vast nooit gebeuren
Dan zet ik gewoon de bel uit.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
Denk dat bij jou alle alarmbellen af zouden zijn gegaan bij binnenkomst ....
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan zet ik gewoon de bel uit.
Sweet Dreams Fannquote:Op donderdag 24 september 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Chuf, weet ik ook niet, maar ga ik me ook niet druk om maken, zal mij ook wel niet gebeuren![]()
Truste... ik ga nog effe muziek luisteren en dan ook
Ja waarschijnlijk heb je wel gelijkquote:Op donderdag 24 september 2015 14:39 schreef sacha het volgende:
[..]
het zou niet goed zijn als ik niet blij zou zijn om naar huis te gaan, of zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |