Niet alle beesten wonen in een oerwoud..quote:Op woensdag 23 september 2015 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wilde beesten horen in een oerwoud.
Ben blij dat het ook verboden wordt.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar dieren in kooien willen gaan kijken, safaripark gaat nog net, dierentuin vind ik te krap en het circus vind ik zelfs misdadig.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alle beesten wonen in een oerwoud..
Maar gaat een dierentuin nu vallen onder het vermaak met wilde beesten? Want dan kunnen ze dus wel sluiten..
Kijk Artis is veels te klein.. Emmen is ruimer opgezet en de dieren hebben meer bewegingsvrijheid, De zoo van Valencia was zelfs nog groter opgezet met grote weides waar verschillende dieren door elkaar lopen... Het lijkt dan iig een stuk natuurlijker dan een kooi van 10 x 10 waar je een beest maar neurotisch heen en weer ziet lopen of apathish niets ziet doen....quote:Op woensdag 23 september 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar dieren in kooien willen gaan kijken, safaripark gaat nog net, dierentuin vind ik te krap en het circus vind ik zelfs misdadig.
Ben er ook nooit met de kinderen heen gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets las ik al.. Heb je ook een backup van je music ?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb weer een externe HD van 3 TB erbij, kan ik weer lekker verder met het verzamelen van mp3's.
Eerst maar eens kijken of ik enigszins wat orde in die mappen kan scheppen.
Een ding is zeker, voorlopig heb ik weer ruimte zat.
Ik heb een groot deel dat in 1 hoofdmap stond meteen over gegooid. Nu moet ik alleen nog een hele ruk mappen doen en een betere indeling verzinnen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets las ik al.. Heb je ook een backup van je music ?
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Artis is veels te klein.. Emmen is ruimer opgezet en de dieren hebben meer bewegingsvrijheid, De zoo van Valencia was zelfs nog groter opgezet met grote weides waar verschillende dieren door elkaar lopen... Het lijkt dan iig een stuk natuurlijker dan een kooi van 10 x 10 waar je een beest maar neurotisch heen en weer ziet lopen of apathish niets ziet doen....Als die beesten een beetje redelijk de ruimte hebben, kan ik me er ietwat mee inschikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik ben ook geen expert wat dat betreft.. Ik zou zeggen per artiest een folder en daaronder diverse CD's/DVD's of whatever (losse mp3s) Daarnaast wel een consistente naamvoering gebruiken...quote:Op woensdag 23 september 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel dat in 1 hoofdmap stond meteen over gegooid. Nu moet ik alleen nog een hele ruk mappen doen en een betere indeling verzinnen.
Is vrij lastig, doe ik dat op muziekstijl of alfabet? Het maakt niet uit, je blijft toch altijd zoeken.
Maar ik heb nu iig zeker voldoende ruimte op 1 HD.![]()
Ik vond van wel ...quote:Op woensdag 23 september 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die beesten een beetje redelijk de ruimte hebben, kan ik me er ietwat mee inschikken.
Nog mooie plaatjes geschoten?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef sacha het volgende:
Emmen is heel ruim en gaat eind van het jaar sluiten om nog ruimer te worden
Chloor ogen van gisterquote:
quote:
Sommige zijn in het wild losgelaten, met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 23 september 2015 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie daar allemaal zouden zitten
ay...quote:Op woensdag 23 september 2015 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige zijn in het wild losgelaten, met alle gevolgen van dien
Heb je geen last van verder op je eilandquote:
morgen mag ik pas naar huis dus ik zal nu alert zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je geen last van verder op je eiland
Kijk goed om je heen, ze zitten overalquote:Op woensdag 23 september 2015 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen mag ik pas naar huis dus ik zal nu alert zijn
ow wat eng...quote:Op woensdag 23 september 2015 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk goed om je heen, ze zitten overal
Trustequote:
Hangt aap in de hangmattenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:49 schreef sacha het volgende:
[..]
slaap lekker is niet van toepassing voor vanavond?![]()
oh oh
Beterquote:Op woensdag 23 september 2015 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
néh, ze hangen allemaal in de bank hiero
Ga je naar het Carnaval TH?quote:
Je hebt je ingelezenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
tussen de 3,2 en 30 miljoen euro
dan slaap je wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |