Oh Ja dus.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zij een setje waren
Komt ook omdat ik bijna nooit verder kom dat dit topic in CUL.quote:
Ik ben een vaste lurker in CULquote:Op donderdag 24 september 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik bijna nooit verder kom dat dit topic in CUL.
Af en toe zitten er best wel leuke topics tussenquote:
Ik heb daar heerlijke dingen uit gehaald en gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe zitten er best wel leuke topics tussen
Ik vond jouw bol er ook wel lekker uit zienquote:Op donderdag 24 september 2015 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar heerlijke dingen uit gehaald en gemaakt
R49 DJ ... CUL / Cateringbedrijf beginnen!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe zitten er best wel leuke topics tussen
Leuk, die ga ik ook eens lezenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
R49 DJ ... CUL / Cateringbedrijf beginnen!
vegetarische snitzzl schnitzel Dirkquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
Die Franse worst met walnoot, van de Lidl, is best wel lekker
ja, er moet weer Kaas voorquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Soury ging lapo hunten... Nog even te gaan muis
Te gek verhaal, wat een lieve man zeg, als kattenliefhebber zeg ik, Chapeau!, en omdat ik een trotse Limburger ben en gelukkig geen Fransman, zeg ik, geef die man een pilsje.......quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
Dronken man klautert metershoog pand Dam op: 'Zocht mijn kater'
http://www.at5.nl/artikel(...)-op-zocht-mijn-kater
Politie en brandweer hadden vannacht de handen vol aan een beschonken man die op het dak van een pand op de Dam was geklommen.
Toen de politie en brandweer ter plaatse kwamen, stond de kletsnatte man op het dak met zijn armen te zwaaien, hij kon niet meer op eigen kracht beneden komen. Hij is uiteindelijk met de brandweerladder van het 27 meter hoge dak gehaald. Terwijl de brandweer bezig was de ladder in gereedheid te brengen, vereeuwigde hij zijn stunt eerst nog met enkele selfies.
Het is nog niet precies duidelijk hoe de man het voor elkaar heeft gekregen om op het metershoge dak te komen. Hij was naar eigen zeggen op zoek naar zijn kat, die overigens niet is gevonden.
Agenten wilden hem in eerste instantie een bekeuring geven, de man bood aan het bedrag van de boete aan stichting Kat in Nood te doneren. De agenten zijn daarmee akkoord gegaan.
Hoezo Fransman? ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te gek verhaal, wat een lieve man zeg, als kattenliefhebber zeg ik, Chapeau!, en omdat ik een trotse Limburger ben en gelukkig geen Fransman, zeg ik, geef die man een pilsje.......
JesuisMo_Muffinquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo Fransman? ik heb iets gemist?
Omdat ik 'chapeau' zei..........quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo Fransman? ik heb iets gemist?
Nee, gelukkig geen Fransman, ben gewoon een Nederlander met wat Duits bloed erbij.quote:
Geen idee, ik heb nu eenmaal een Duitse oma, en mijn andere opa en oma zijn in Duitsland opgegroeid, plus het feit dat ik op 11,5 km van de grens geboren en getogen ben en er nog steeds woon.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
Veel van die 40+ers hebben wat met Duitsland... Wat is dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |